Mszyce

21. Data: 2006-06-18 17:25:03

Temat: Re: Mszyce
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Jun 2006 17:49:30 +0200, Basia Kulesz napisał(a):

> Jakie dziwne pytanie...eliminuję oczywiście:) Albo butem, albo palcami,
> ostatnio doszłam już do takiego zobojętnienia, że larwę opuchlaka załatwiłam
> palcami rozgniatając:))))

Hmm, tak myslałam że mechanicznie.
Ja nie mam utwardzonych powierzchni, więc butem nie wchodzi w grę.
A palcami, cóż jakoś nie potrafię:)

> A pryskanie o tej porze pominąwszy fakt, że na poskrzypki akurat niczego nie
> mam (dawniej był Metox, a teraz musiałabym poszukać co) mija się z celem -
> zmieszanie środka trwałoby dłużej, niż usunięcie tego z trzech roślin
> ręcznie, o kosztach nie wspominając. Ktoś tu liczyć nie umie:-)

Trzy sztuki?
Nie wierzę:) Różowy i biały martagon to już są dwie<lol>

Pozdrawiam,
Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

22. Data: 2006-06-18 17:30:12

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trzy sztuki?
> Nie wierzę:) Różowy i biały martagon to już są dwie<lol>

Nie wypominaj mi białego martagona, który przepadł! A poskrzypki są na
trzech sztukach lilii, które rosną w gąszczu azaliowym (azjatki nieznane).
Nie ma ich na martagonach, nie ma na trąbkowych, nie ma na jakichś takich
botanicznych, nie ma na orienpetach, nie ma na tygrysich. Mam rozwijać
teorię - poskrzypki a słońce? :))))))

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

23. Data: 2006-06-18 17:41:09

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Jun 2006 19:30:12 +0200, Basia Kulesz napisał(a):

> [...]
> Nie ma ich na martagonach, nie ma na trąbkowych, nie ma na jakichś takich
> botanicznych, nie ma na orienpetach, nie ma na tygrysich. Mam rozwijać

Lilium candidum i orienpety - full wypas, lekka ziemia i słońce.
Poskrzypka była.
Na martagonach w cieniu też.I na zajtyckich w półcieniu również.
jestem ciekawa Twojej teorii:)

Pozdrawaim,
Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

24. Data: 2006-06-18 18:39:19

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lilium candidum i orienpety - full wypas, lekka ziemia i słońce.
> Poskrzypka była.
> Na martagonach w cieniu też.I na zajtyckich w półcieniu również.
> jestem ciekawa Twojej teorii:)

Jak zawsze - każdej teorii towarzyszy kontrteoria. Uff, wybrnęłam:)

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

25. Data: 2006-06-18 20:53:28