Mszyce - ostatnia deska ratunku

11. Data: 2008-02-04 14:29:20

Temat: Re: Mszyce - ostatnia deska ratunku
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuję wszystkim za pomoc. Lepiej się żyje ze świadomością, że zawsze można
> liczyć na wsparcie zbiorowego umysłu internetu :)

Na temat zbiorowego intelektu, stary chiński góral wymyślił podchwytliwe
pytanie: Ilu analfabetów poytrzeba aby napisać jednego Pana Tadeusza?
Pozdrawiam.Mirzan

12. Data: 2008-02-04 18:09:16

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może być też Pirimor - jest konfekcjonowany w małych porcjach.

Panslavisto (pan sławny) co post odkrywasz Amerykę na nowo.:-)

13. Data: 2008-02-04 18:11:53

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"?" <n...@o...pl> wrote in message

> Panslavisto (pan sławny) co post odkrywasz Amerykę na nowo.:-)

Są tacy (takie), którzy mogą miec wiedzy, nawet tej podstawowej, dlatego z
szacunkiem dla poważnych osób odpowiadam zgodnie z moją wiedzą. Starzy
wyjadacze i wiecznie młode wyjadaczki nie muszą czytać - przecież wiedzą...

14. Data: 2008-02-05 00:33:19

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Bpjea wrote:

> Kiedys widzialem prawie czerwone mszyce (nie pamietam na czym)

U mnie są głównie czerwone. A jeśli się otrzeć o roślinę na której
siedzą, to brudzą na czerwono.

> PS: trudno sie polapac jesli wszystko po angielsku bedzie "-fly". Ciekawe
> jak zwie sie postac mlodociana mszycy (ta bez skrzydel) - "cannotfly"? ;)

Tak, tak... Nawet masło lata (butterfly).

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz