Muchy spać nie dają.

1. Data: 2005-08-25 09:54:59

Temat: Muchy spać nie dają.
Od: RobertR <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Na dworze ciepło, drzwi tarasowe cały czas otwarte bo córka ciągle biega
w tę i z powrotem a nad ranem muchy spać nie dają.
Co z tym można zrobić?
Łapka do zabijania jest mało skuteczna, lepów na muchy nie będę
rozwieszał pod każdą lampą bo paskudnie to wygląda i pachnie pewnie też
nie ciekawie.
Są jakieś lepsze sposoby na zabijanie much lub odstraszanie?
--
Z pozdrowieniami
RobertR.

PS. Pisząc do mnie wytnij iksy z adresu.

2. Data: 2005-08-25 11:38:04

Temat: Re: Muchy spać nie dają.
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RobertR" <R...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pod każdą lampą bo paskudnie to wygląda i pachnie pewnie też nie ciekawie.
> Są jakieś lepsze sposoby na zabijanie much lub odstraszanie?

Moze sprobuj powiesic chociazby firane w drzwiach. Ja wprawdzie nie mam
tarasu, ale w oknach, ktore sa czesto otwierane zalozylam moskitiery i mam
spokoj od much, komarow, a przede wszystkim os, na na ktorych jad jestem
uczulona:) A takze swietnie sie sprawdza jako zabezpieczenie przed
wypadnieciem z okna moich kiciow.

Iwona
// Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / /
Cyceron

3. Data: 2005-08-25 11:41:14

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25.08.2005, o godzinie 11.54.59, na pl.rec.dom, RobertR napisał(a):

> [...]
> Łapka do zabijania jest mało skuteczna, lepów na muchy nie będę
> rozwieszał pod każdą lampą bo paskudnie to wygląda i pachnie pewnie też

Nie pachnie (jest z reguły na bazie miodu), ale rzeczywiście brzydko to
wygląda.

> Są jakieś lepsze sposoby na zabijanie much lub odstraszanie?

Kolega biegał za muchami ze sprayem i zapalniczką. Sposób dobry na
zabijanie... ale równie obrzydliwy jak lep. ;)

A na poważnie to słyszałem, że złocień i wrotycz pospolity (z rodziny
astrowatych i podrodziny rurkokwiatowych - niezbędna informacja ;)) ) jest
dobry na muchy. Ten pierwszy trzeba wysuszyć, zemleć i zapalić w
pomieszczeniu. Podobno odstrasza - tylko nie wiem na jak długo. :) Ten
drugi (wrotycz) po prostu się suszy i wiesza w pokoju. Też nie wiem jaka
skuteczność.

A jeżeli chcesz coś chemicznego to zajrzyj do jakiegoś sklepu (np. [SPAM]
http://sklepddd.ii.pl/shopping/search.php? i wpisz "muchy" zaznaczając
także opcję opis).

*Habeck*
- Schutzbach

4. Data: 2005-08-25 12:14:15

Od: RobertR <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto wrote:

> A jeżeli chcesz coś chemicznego to zajrzyj do jakiegoś sklepu (np.
[SPAM]
> http://sklepddd.ii.pl/shopping/search.php? i wpisz "muchy" zaznaczając
> także opcję opis).

Dzięki! Nie wiedziałem że jest aż taki wybór.
Najbardziej mi sie podoba "Pułapka na Osy z Płynem" - powiesiłbym na
zewnątrz to może już nie będą wlatywały.
Bo inne chemiczne to chyba odpadają - mam małe dziecko więc nie będę
spryskiwał domu.

5. Data: 2005-08-25 12:38:31

Od: Michał Półrola <m...@n...elka.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Aug 2005 13:41:14 +0200, Habeck Colibretto napisał(a):

> Kolega biegał za muchami ze sprayem i zapalniczką. Sposób dobry na
> zabijanie... ale równie obrzydliwy jak lep. ;)
A jak mucha siadła na firance ? :)

6. Data: 2005-08-25 12:51:20

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

To ta obrzydliwa część... ;)

*Habeck*
- Schutzbach

7. Data: 2005-08-25 14:37:33

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości

> To ta obrzydliwa część... ;)

Tu juz gasnica jest potrzebna:)

8. Data: 2005-08-25 20:36:08

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"RobertR" <R...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> Z pozdrowieniami
> RobertR.
>
> PS. Pisząc do mnie wytnij iksy z adresu.
Sa takie siatki(moskitery) na drzwi balkonowe. Sa tak zrobione, ze 4 "szal" sa
troche na siebie zalozone, tak aby bylo wygodnie przechodzic, a za toba zasloni
to cale wejscie. Przed sezonem kupilam toto w sklepie typu Praktiker, jezeli w
okolicy macie Lidla, to raz w roku(na wiosne) mozna niedrogo kupic. Proponuje
kupic te ciemna siatke, bo nie rzuca sie w oczy, a ta biala, to taka jakas
zamglona.Od zalozenia tej siatki nie mam much, ani komarow w pokoju. W tym
sezonie chyba juz nie kupisz, ale polecam na przyszly rok. Naprawde nie szpeca
,a bardzo praktyczne.
Ilona

9. Data: 2005-08-27 08:20:10

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25.08.2005, o godzinie 16.37.33, na pl.rec.dom, Iwona_s napisał(a):

> Tu juz gasnica jest potrzebna:)

Wtedy będzie jeszcze obrzydliwiej... :)

*Habeck*
- Schutzbach

10. Data: 2005-08-29 12:18:06

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Półrola" <m...@n...elka.pw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:3t34p867sdk0$.3x5fddyxuiri$.dlg@40tude.net...

> A jak mucha siadła na firance ? :)

Weź nawet nie mów, bo jeszcze mnie tyłek boli na samo wspomnienie ;-)

J.

PS.: ze 12 lat miałem...
PS2.: najgorsze jest to, że ja byłem absolutnie niewinny, jak się robi
miotacz ognia pokazałem koledze, a ten poleciawszy do domu, w trakcie
demonstracji przed młodszym bratem, całą firankę zfajczył i mało
kuchni z dymem nie puścił. Trąba jedna...

malowanie na scianie
Muszki owocowki
zacieki w lodówce Whirpool
Zamalowanie pleśni/grzyba