Mulczowanie Viking czy Stiga ?

21. Data: 2006-04-14 07:47:30

Temat: Re: Mulczowanie Viking czy Stiga ?
Od: "alexander" <a...@N...PL> szukaj wiadomości tego autora

> Jesteś taki jak jedna moja znajoma, pytała co lepsze, poszła i kupiła
maszynę taką
> samą jak jej brat,

To z pewnoscia nie...

> Jak raz na małe sadownictwo czy plantacje truskawek...

Tak, a facet bedzie kosil przydomowy trawniczek 300m/2 traktorkiem.
Tak naprawde to nie wiemy czego on potrzebuje, poza tym ze napisal: "Noszę
się z zamiarem kupna kosiarki spalinowej [...]

:)

22. Data: 2006-04-14 07:54:03

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"alexander" <a...@N...PL> wrote in message
> [...]
> Tak naprawde to nie wiemy czego on potrzebuje, poza tym ze napisal: "Noszę
> się z zamiarem kupna kosiarki spalinowej [...]

Dlatego trzeba mu pokazac spektrum, aby stworzył sobie marzenie, a nie kupił
przekleństwo ze stratą - sprzęt za drzwiami sklepu traci połowę ze swojej
wartości...

23. Data: 2006-04-14 08:01:45

Od: "alexander" <a...@N...PL> szukaj wiadomości tego autora

> POd warunkiem, że ma napęd na koła. Człowiek też się starzeje, nie tylko
> maszyna.

Sa wersje z napedem, ale akurat uwazam naped w kosiarce za komletne
nieporozumienie... no moze za mlody jeszcze jestem. ;)

24. Data: 2006-04-14 08:15:19

Od: "alexander" <a...@N...PL> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem jak w Polsce, ale w Niemczech w sklepach OBI sa kosiarki
firmowane
> przez ta siec (Variolux).

Ach jeszcze w sprawie "firmowosci" tych kosiarek.
Varioluxy z OBI sa produkowane przez GGP Italy, a wiec jest to firma ktora
produkuje takie marki jak Mountfield (Anglia), Castelgarden, Alpina i....
Stiga :)

http://tinyurl.com/na2eb

25. Data: 2006-04-14 11:48:32

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 Apr 2006 10:01:45 +0200, alexander napisał(a):

> Sa wersje z napedem, ale akurat uwazam naped w kosiarce za komletne
> nieporozumienie... no moze za mlody jeszcze jestem. ;)

Albo silny i młody:)
Ja nie wyobrażam sobie już kosiarki bez napędu:)
Inna sprawa, że teren mam lekko pochyły, nie wiem jak pchałam
poprzednią. Ale fakt, młodsza byłam:)
No i kosz z trawą, jeśli świżutka, zieloniutka to też swoją wagę ma...

Pozdrawiam,
Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

26. Data: 2006-04-14 12:08:49

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marta Góra" <m...@m...pl> wrote in message

> [...]
> poprzednią. Ale fakt, młodsza byłam:)
> No i kosz z trawą, jeśli świżutka, zieloniutka to też swoją wagę ma...

Zawsze można (prawie) w poprzek zbocza... Ja do swojego MF70 mam metalowe
koła przykręcane do tych ogumionych, mające jeszcze ostrza wbijające się w
darń, dzięki czemu kosząc nie ześlizguje się zbyt łatwo...
Podobne rozwiązanie można nawet samemu dorobić mając spawarkę i smykałkę:
http://www.aebi.com/html_e/frameset.htm

27. Data: 2006-04-14 13:27:20

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://ags.podniky.cz/index.php klikając na obrazki można je powiększyć.

28. Data: 2006-04-14 15:14:15

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 Apr 2006 14:08:49 +0200, Panslavista napisał(a):

> Zawsze można (prawie) w poprzek zbocza...

Tia...
A ja jestem kobita, a jak kobita to już musi być kretynka.
Gdybym nie pchała w poprzek zbocza dawno załatwiłabym silnik.

Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

29. Data: 2006-04-18 09:11:18

Od: Piotr Kieracinski <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan napisał(a):
> No wiesz raczej mnie to nie przekonuje - nie znam takiego lakieru który
> wytrzyma uderzenie kamienia przy silniki 4-5KM :(
Moze Ty czolgu potrzebujesz anie kosiarki ;-) Jesli masz wyrobione
zdanie nie pytaj. Jak pytasz, znaczy nie masz wlasnego zdania na temat;
dostajesz odpowiedzi tych, ktorzy cos tam doswiadczyli. Wyrob sobie na
ich podstawie wlasne zdanie.

pik

30. Data: 2006-04-18 09:15:29

Od: Piotr Kieracinski <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra napisał(a):

> Royal 43 SE

Pikna maszyna; ja uzywam bardzo prostego modelu wyrzucajacego trawe na
bok, za to samojezdnego (tj. maszyna jedzie, a ja za nia "spaceruje") i
o szerokosci 53 cm (bodaj Jet 55 sie to nazywa). "Jedze" tym juz z 8 lat
po 40 arach nierownego trawnika. Ale i tak kosztowal 1,5 tys zl, a teraz
1,8 tys. (aktualny model jest ulepszony - ogladalem). Kosiarki za 800 zl
maja slabe, male silniki. Nie warto ich kupowac na wiekszy areal. mam
taka jakas nieduza taniutka na koszenie miedzy krzakami. Wciaz sa z nia
jakies klopoty...
pik

Grzebiuszki...
Orzech Włoski