Mulina Coats Puppets

1. Data: 2006-12-19 08:12:14

Temat: Mulina Coats Puppets
Od: Marzena i Cyprian <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Niedawno pierwszy raz widziałam takową w sklepie internetowym. Cena
interesująca. W związku z tym mam pytanie: czy ktoś używał? jak się ma
(głównie kolorystycznie) do Anchora?
Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi ?(na temat ;-) )

pozdrawiam
Marzena

2. Data: 2006-12-19 13:11:14

Temat: Re: Mulina Coats Puppets
Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Marzena i Cyprian napisał(a):
> Witam!

Cześć!

> Niedawno pierwszy raz widziałam takową w sklepie internetowym. Cena
> interesująca. W związku z tym mam pytanie: czy ktoś używał? jak się ma
> (głównie kolorystycznie) do Anchora?

Kiedyś używałam. Jak dla mnie ok. Pani w sklepie gdzie ją
kupowałam powiedziała mi, że to kolory i numeracja te same
co anchor z tą tylko różnicą, że puppets ma cztery cyfry i
jakby tą pierwszą pominąć to będzie numeracja anchora ;-) i
to się sprawdzało, przynajmniej na tych kolorach co ja
używałam...
Chyba trochę zagmatwałam. Dam przykład:
Puppets 7238=Anchor 238
Puppets 7456=Anchor 456 itd

Pozdrawiam
Rablinka

3. Data: 2006-12-19 13:28:01

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"R@blinka" <r...@o...eu> wrote in message

Witaj!

Zbliżam się do możliwości wysłania Tobie skanów i tłumaczenia. Na jaki
adres?

4. Data: 2006-12-19 13:34:38

Od: Marzena i Cyprian <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

R@blinka napisał(a):

> [...]
> jakby tą pierwszą pominąć to będzie numeracja anchora ;-) i
> to się sprawdzało, przynajmniej na tych kolorach co ja

Nie zagmatwałaś :-) Dzięki.

Marzena

5. Data: 2006-12-19 13:45:43

Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj!

Cześć :)

A mógłbyś pisać we właściwych wątkach? Czasem zdarza pominąć
mi się jakiś wątek, ale wątki w których piszę - czytam...

> Zbliżam się do możliwości wysłania Tobie skanów i tłumaczenia. Na jaki
> adres?

Nie musisz się tak śpieszyć...
Możesz wysłać na r...@o...eu albo na któryś z moich
wszystkich innych wcieleń ;-) A co! Nie tylko Ty masz do
tego prawo ;-)
Ale tak sobie myślę, że byłoby miło gdybyś podzielił się
tymi skanami i tłumaczeniem tutaj na grupie - umieścił na
blogu albo coś... Może wtedy zjednałbyś sobie choć trochę
tych, którzy Cię nie cierpią... No, chyba że Ci na tym nie
zależy...

Pozdrawiam serdecznie
Rablinka

6. Data: 2006-12-19 13:54:32

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tłumaczeniem tutaj na grupie - umieścił na blogu albo coś... Może wtedy
> zjednałbyś sobie choć trochę tych, którzy Cię nie cierpią... No, chyba że

Poślę Tobie, a Ty to zrobisz, doprawdy, nie chce mi się użerać z nimi.
Jak to było? Szlachcicowi nie ubliży przejście przez bagno... (To a la
Lalka Prusa)...

7. Data: 2006-12-19 17:21:10

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marzena i Cyprian napisał(a):
> [...]
> (głównie kolorystycznie) do Anchora?
> Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi ?(na temat ;-) )

Bardzo ją lubię (jak poszukasz w archiwum to pewnie kilka postów na jej
temat mojego autorstwa Ci wyskoczy :):) ). Jest miękka, ładnie układa
się na materiale, mnie nawet lepiej się nią robiło niż "właściwym"
Anchorem. Moim zdaniem ustępuje tylko troszkę DMC - nie mam jej połysku.
Ale co do reszty - to na pewno na czele :)

Pozdrówki,
Aneczka

Maszyna do szycia dla totalnej lamy
[xxx]Szukam HP 12/2005