Mulina Madeira

1. Data: 2005-02-23 14:21:49

Temat: Mulina Madeira
Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy któraś z Was uzywa??
Jak z jakością? Bo cena atrakcyjna i forma podania też...

pozdrawiam
Dodo

1. Data: 2005-02-23 14:27:02

Temat: Re: Mulina Madeira
Od: IlonaW <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dodo napisał(a):
> czy któraś z Was uzywa??
> Jak z jakością? Bo cena atrakcyjna i forma podania też...
>
> pozdrawiam
> Dodo

Ja uzywam :)
Akurat koncze wyszywanie Aniola Nadziei wlasnie Madeira. Wyszywa sie
rewelacyjnie! Jest mieciutka, rowna, nie placze sie. Nie wiem jeszcze
jak bedzie wygladala po praniu, ale wczesniej robilam probe na innym
(malutkim) obrazku i nie bylo zadnych zmian.

--
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

1. Data: 2005-02-23 15:46:37

Od: misie <m...@l...site> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 23 Feb 2005 15:27:02 +0100, IlonaW wrote:

> [...]
Ja tez używam i jestem bardzo zadowolona, może brak mi tylko połysku DMC
ale cena za to jest bardzo zachęcająca i fajnie się jej używa w tych
torebkach. Nie skręca się i nie mechaci jak będzie po praniu to jeszcze
się okaże ;)
Beata

1. Data: 2005-02-23 16:09:09

Od: gablo <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik dodo napisał:
> czy któraś z Was uzywa??
> Jak z jakością? Bo cena atrakcyjna i forma podania też...
>
> pozdrawiam
> Dodo

Ja też kończę kolejny obrazek wyszywany madeirą i jestem bardzo
zadowolona - saszetki super, jakość nitek świetna, i przede wszystkim
duża ilość kolorów - wolę zamieniać dmc czy anchor na madeirę niż na
ariadnę.

Grażyna

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?login=gablo&Ru
brID=47750
g...@o...pl
g...@p...fm
g...@g...pl

1. Data: 2005-02-23 16:49:43

Od: Agnieszka R <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dodo wrote:
> czy któraś z Was uzywa??
> Jak z jakością? Bo cena atrakcyjna i forma podania też...

A ja jeszcze nie widziałam tej muliny, nie natrafiłam w żadnej
pasmanterii, gdzie ją można kupić?

Agnieszka R

1. Data: 2005-02-23 17:09:06

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki wszystkim za opinie, zakupię sobie troszkę Madeiry..
pozdrawiam
Dodo

1. Data: 2005-02-23 18:03:21

Od: "ryba50" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy któraś z Was uzywa??
> Jak z jakością? Bo cena atrakcyjna i forma podania też...
>
> pozdrawiam
> Dodo
>
> Witam,
a jaka jest cena tej muliny, ile jej jest, no i przedewszystkim gdzie można ją
kupić? Może w jakimś sklepie internetowym? Pozdrawiam Aśka

1. Data: 2005-02-23 18:09:11

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ryba50" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> a jaka jest cena tej muliny, ile jej jest, no i przedewszystkim gdzie
> można ją
> kupić? Może w jakimś sklepie internetowym? Pozdrawiam Aśka

w motku jest 10m (DMC i Anchor maja po 8m) i kosztuje w Hobby Studio 1,89 za
pakiecik. Nie sa w motkach tylko w takim kartoniku z okienkiem.
Do hobby studio można napisać mejla i tak zamówić. Nie mają stronki ze
sklepem internetowym
Dodo

1. Data: 2005-02-23 22:25:32

Od: "Monia" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

znalazłam coś takiego
http://www.haftypolskie.com.pl/index.php?p=pokaz_pro
dukt&nr=1154

--
Buziaki Moniaczek (Wawa)

1. Data: 2005-02-24 09:42:36

Od: "Barbara Lach" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dodo <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> czy któraś z Was uzywa??
> Jak z jakością? Bo cena atrakcyjna i forma podania też...
>
> pozdrawiam
> Dodo
>
> Też kupiłam w Hobby Studio wypróbowałam rewelacja polecam
Basia z Czechowic-Dz

[xxx]link...
[Krakow] spotkanie
/szydełko/ Pomocy
[szydelko]Crinoline Ladies Book of Doiles "wrzucilam"
Do Hitomi (Marta)