Multi Pearl Cream Bell

1. Data: 2002-12-17 10:01:13

Temat: Multi Pearl Cream Bell
Od: "Vaire" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądając stronkę firmy Bell zobaczyłam coś takiego jak Multi Pearl Cream
i mnie zaciekawiło. Czy ktoś tego używał i może mi powiedzieć jaki daje
efekt?
Kaśka

:: v...@g...pl ::
:: GG 479334 ::

1. Data: 2002-12-17 10:16:18

Temat: Re: Multi Pearl Cream Bell
Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vaire" <v...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Cream
> i mnie zaciekawiło. Czy ktoś tego używał i może mi powiedzieć jaki daje

Haha!
Ja uzywam namietnie (cos mi sie wydaje ze dzis Cie nekam)
To sa takie male pudeleczka z nakretka. W srodku cos co ma konsystencje dosc
dziwna.
Tzn jest twarde, ale jak sie "pomazia" paluchem, to jest bardzo aksamitne.
Ma rozna kolory, ale ogolna zasada, ze jest bezbarwny, ale z kolorowa
poswiata - rozowa, zlota, fioletowa etc.
Daje bardzo przyjemny efekt, mozna nim roswietlac luk brwiowy (nie na co
dzien) , skronie, dekolt.
Nie nadaje sie na powieki - walkuje sie w kilka minut.

Ogolnie polecam, bo kosztuje jakies glupie 6 zl a to taki dosc ciekawy
kosmetyk

Kaska

1. Data: 2002-12-17 11:24:58

Od: "Paula" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie nadaje sie na powieki - walkuje sie w kilka minut.

Witamy:-)
Popieram bardzo fajny kosmetyk.Całą charakterystykę jego wspaniale opisała
Skakanka...od siebie muszę dodać, że na moich powiekach się nie
wałkuje...:-)

Pozdrawiamy
Paula+dzidziuś (nooo już ma z 1,5 cm:-))

1. Data: 2002-12-17 17:49:01

Od: "Vaire" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <s...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
| Ja uzywam namietnie (cos mi sie wydaje ze dzis Cie nekam)

Żartujesz? :) Twoje rady są bardzo cenne.

| Ma rozna kolory, ale ogolna zasada, ze jest bezbarwny, ale z kolorowa
| poswiata - rozowa, zlota, fioletowa etc.

Już mi się podoba :))

| Nie nadaje sie na powieki - walkuje sie w kilka minut.

Tu się zmartwiłam, ale Paula napisała, że u niej się nie wałkuje... wniosek
taki, że muszę sama sprawdzić :)
Kaśka

:: v...@g...pl ::
:: GG 479334 ::

1. Data: 2002-12-17 20:01:34

Od: "toja" <j...@a...pol.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paula" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wałkuje...:-)
>
> Pozdrawiamy
> Paula+dzidziuś (nooo już ma z 1,5 cm:-))

jak się czujesz ?

Pozdrawiam ASia

1. Data: 2002-12-18 08:21:30

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tu się zmartwiłam, ale Paula napisała, że u niej się nie wałkuje...
wniosek
> taki, że muszę sama sprawdzić :)
> --

A gdyby u Ciebie tez sie walkowalo to Inglot wypuscil teraz takie cienie,
ktore z Hanus niedawno wyszperalysmy - tez sa bezbarwne i z polyskiem.

Kaska

1. Data: 2002-12-18 13:49:30

Od: "Vaire" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

| A gdyby u Ciebie tez sie walkowalo to Inglot wypuscil teraz takie cienie,
| ktore z Hanus niedawno wyszperalysmy - tez sa bezbarwne i z polyskiem.

Jakie, jakie? Mają jakąś nazwę, numer? :) Ostatnio szaleję na punkcie
połyskujących kosmetyków :)
Kaśka

:: GG 479334 ::

Brązowe oczy a cienie