Mustela.

1. Data: 2002-11-17 10:35:35

Temat: Mustela.
Od: "Margarynka" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To ponoć rewelacyjny krem na rozstępy. Czy ktoś coś o nim wie?
A wogóle jak sobie radzicie z tym problemem???

1. Data: 2002-11-18 14:13:46

Temat: Re: Mustela.
Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margarynka" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> To ponoć rewelacyjny krem na rozstępy. Czy ktoś coś o nim wie?
> A wogóle jak sobie radzicie z tym problemem???

ja od czasu do czasu smaruje sie Fissanem.
tylko od czasu do czasu bo dla mnie jako krem jest fatalny (za gesty, ciezko
sie wsmarowuje) ale moze pomaga - nie zauwazylam napewno zeby przeszkadzal.

mag.

1. Data: 2002-11-18 22:15:15

Od: "(e)Kinga" <kingaiola(nospam)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Margarynka <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ar7re6$oml$...@n...onet.pl...
> To ponoć rewelacyjny krem na rozstępy. Czy ktoś coś o nim wie?
> A wogóle jak sobie radzicie z tym problemem???

Nie wiem czy taki rewelacyjny, ale dla mnie ok. Cała seria przeznaczona jest
dla kobiet w ciazy.
Zaczelam uzywac wlasnie podczas ciazy, kremu przeciw rozstepom, kremu
ujedrniajacego do biustu. Efekty jak dla mnie super bo nie zrobil mi sie ani
jeden rozstep, a biust nie pogorszyl swojego stanu. Uzywam je do tej pory i
jak dla mnie sa ok. Krem przeciw rozstepom, calkiem niezle podzialal na moj
cellulit i moge powiedziec, ze niewiele z niego zostalo. Dobry jest tez krem
Biothermu.
Kupilam rowniez serum na istniejace rozstepy, ( mam je na lydkach
d -nastego roku zycia) rozjasnil je i sa w miare zamaskowane.

pozdrawiam

kinga

1. Data: 2002-11-19 08:03:08

Temat: Mustela-pytania?
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem czy taki rewelacyjny, ale dla mnie ok. Cała seria przeznaczona
jest
> dla kobiet w ciazy.

Cześć
Mam kilka pytań, w takim razie (moja psiapsiula jest w ciąży).
Jakie są ceny tych preparatów?
I pytanie idiotyczne- czy Mustela to nazwa firmy czy serii? (pytam bo nie
wiem jak mam jej powiedzieć). Z góry dzięki za odpowiedź.

Hanuś

1. Data: 2002-11-19 09:04:40

Temat: Re: Mustela-pytania?
Od: "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
| Jakie są ceny tych preparatów?

W przedziale 60-90zł z tego co wiem.

| I pytanie idiotyczne- czy Mustela to nazwa firmy czy serii?

Mustela to nazwa firmy. Seria dla kobiet w ciąży to Mustela 9 Months.
Polecam stronę www.mustela.com

K.

v...@g...pl

1. Data: 2002-11-19 10:26:37

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W przedziale 60-90zł z tego co wiem.

> Mustela to nazwa firmy. Seria dla kobiet w ciąży to Mustela 9 Months.
> Polecam stronę www.mustela.com

Dzięki, dam Gosi namiary na stronke. Jeszcze raz dziękuje.

Hanuś

Krem wybielający
czy jest....
moze ktos wie?