Muszki - owocówki

1. Data: 2002-08-26 12:18:32

Temat: Muszki - owocówki
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Jak skutecznie pozbyć się w nowym domu muszek - owocówek, które pojawiły się w
dużych ilościach ?

Krzysztof J.

1. Data: 2002-08-26 16:03:43

Temat: Re: Muszki - owocówki
Od: Bozena <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@p...onet.pl wrote:

> Jak skutecznie pozbyć się w nowym domu muszek - owocówek, które pojawiły się w
> dużych ilościach ?
>
> Krzysztof J.

Polecam odkurzacz - calkiem serio! Kilka "sprzatan" i po problemie :-)

Bozenka ;o)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ICQ 81838200 http://bozena.host.sk
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2002-08-27 08:32:55

Od: Katarzyna Dziurka <d...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@p...onet.pl wrote:

> Jak skutecznie pozbyć się w nowym domu muszek - owocówek, które pojawiły się w
> dużych ilościach ?
>
> Krzysztof J.

Wyrzucajac wszystki nadpsute owoce, a potem ...odkurzaczem:)))
Katarzyna

1. Data: 2002-08-27 10:44:35

Od: "Sylwester" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Dziurka" <d...@u...edu.pl> wrote in message

> Wyrzucajac wszystki nadpsute owoce, a potem ...odkurzaczem:)))
> Katarzyna

Heh... jak założysz sobie akwarium to bedizesz je hodował :)), doskonałe
żarcie dla rybek!

Pozdrawiam
Sylwek

1. Data: 2002-08-28 08:25:23

Od: "Piotr Kalinowski" <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Dziurka" <d...@u...edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Witam

Sprzątnij wszystkie owoce, a zostaw na noc jeden owoc nadpsuty (dojrzała
gruszka) a z rana muchozolem prosto w owoc. I tak 1-2 razy w tygodniu.

Piotr Kalinowski

1. Data: 2002-08-28 08:39:17

Od: Katarzyna Dziurka <d...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylwester wrote:

> Heh... jak założysz sobie akwarium to bedizesz je hodował :)), doskonałe
> żarcie dla rybek!

Akwarium mam, ale wolno latajace bestie nie daja sie wyłapac i
zaserwowac rybciom :)))
Katarzyna

1. Data: 2002-09-01 19:28:00

Od: "vpw" <v...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Kalinowski" <p...@c...pl> wrote in message

> Sprzątnij wszystkie owoce, a zostaw na noc jeden owoc nadpsuty (dojrzała
> gruszka) a z rana muchozolem prosto w owoc. I tak 1-2 razy w tygodniu.

Lepiej jednak nie miec nic zepsutego to nie bedzie i muszek octowek (bo z
tego co pamietam to tak sie nazywaja). U mnie pasjami kochaja sie topic w
rurce zatykajacej baniak z winem. Wystarczyla watka wetknieta w koniec rurki
i juz sie wyniosly. Przylecialy do kwiatow (a raczej wody) bo za dlugo staly
w wazonie (jakos tak przez zapomnienie) i lataja dookola slonecznikow jak
zbyt dlugo leza w spizarce. Ale jak nie ma zanety to ich tez nie bedzie

vpw

1. Data: 2002-09-15 12:50:36

Od: "MarekJ" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Już kiedyś zostałem zrugany za podawanie angielskojęzycznych linków, ale
zrobię to jeszcze raz.
Zobacz
http://www.smm.org/sln/tf/t/2literbottle/2literbottl
e.html
albo jeszcze lepiej
http://www.uky.edu/Agriculture/Entomology/entfacts/s
truct/ef621.htm .
Rysunki wyjaśniają chyba wszystko.
Zasada jest prosta. Do wąskiego naczynia trzeba wsadzić jakiś lejek (może
być to zwinięty w trąbkę papier, albo górna część butelki-w pierwszym linku-
ze zrobioną w zakrętce małą dziurką). Należy zostawić malutki otwór, żeby
muszki zwabione zapachem owoca (może być np. kawałek banana) mogły wejść do
środka.Jest im wystarczająco trudno znależć drogę powrotną, by prawie
wszystkie je wyłapać. Warto co jakiś czas sprawdzać co się tam dzieje.
Mnie zdarzyło się kiedyś o tej pułapce zapomnieć( wersja ze szklanką i
papierem), widok po dwóch tygodniach był nie ciekawy. Pełno larw.
Ważne,że działa. Powodzenia.
Paweł L.

Użytkownik Piotr Kalinowski <p...@c...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...

> [...]
>
> Sprzątnij wszystkie owoce, a zostaw na noc jeden owoc nadpsuty (dojrzała
> gruszka) a z rana muchozolem prosto w owoc. I tak 1-2 razy w tygodniu.

Porysowane talerze wyjęte ze zmywarki
kuchnia
[poznan] cyklinowanie?
Licznik wody w spółdzielni mieszkaniowej
OKAP problem