Muszki owocówki.

11. Data: 2010-09-11 07:00:20

Temat: Re: Muszki owocówki.
Od: "Ero Walensdorf" <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TomaSz." <u...@o...pl>
> Słoik z papką owocowo-octową na dnie (może być piwo), przykryty od góry
> lejkiem (zwężeniem do dołu). Lejek może być zwykły kuchenny lub z papieru.
> Taki "one way ticket" - wleźć łatwo, wyleźć dużo trudniej.

Przetestowałem dzisiejszej nocy - sposób działa, ale jest mało wydajny.
Chyba, że papka za słabo jeszcze pachnie.

EWa

12. Data: 2010-09-11 18:55:01

Od: jokey <n...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 11 Sep 2010 09:00:20 +0200, Ero Walensdorf napisał(a):

czesc

> Przetestowałem dzisiejszej nocy - sposób działa, ale jest mało wydajny.
> Chyba, że papka za słabo jeszcze pachnie.

http://floks.pl/opis/1505945/smart-trap-pulapka-na-m
uszki-owocowki-kwazar.html
--
pozdrawiam,
jokey

gg 67298

13. Data: 2010-09-12 07:31:36

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Sat, 11 Sep 2010 09:00:20 +0200, Ero Walensdorf napisał(a):
>
> czesc

Działa. Pierwszej nocy wydajność kilkanaście muszek, czyli 100%. Obok
kieliszek z niedokończonym winem, a obok niego ani jednej muszki. :-)

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

14. Data: 2010-09-12 08:59:24

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> wrote in message

> Działa. Pierwszej nocy wydajność kilkanaście muszek, czyli 100%. Obok
> kieliszek z niedokończonym winem, a obok niego ani jednej muszki. :-)

Musi jakiś sztuczny badziew skoro nie złakomiła się ani jedna...

15. Data: 2010-09-12 10:06:11

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> wrote in message

> Musi jaki? sztuczny badziew skoro nie złakomiła się ani jedna...

To samo wino własnej roboty, które nalałem do pułapki. Jedyna różnica, to
brak lejka. :-)

16. Data: 2010-09-12 10:13:46

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> To samo wino własnej roboty, które nalałem do pułapki. Jedyna różnica, to
> brak lejka. :-)

Bez próbowania - nie zmienię zdania, to badziew.

17. Data: 2010-09-12 18:10:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 12 Sep 2010 12:13:46 +0200, Panslavista napisał(a):

> (...)
>
> Bez próbowania - nie zmienię zdania, to badziew.

Dokładnie. Na muszki owocowe działa najprostsza rzecz - nie zostawiać
resztek oraz nieprzykrytych owoców. Po prostu SPRZĄTAĆ.

18. Data: 2010-09-12 18:18:57

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dokładnie. Na muszki owocowe działa najprostsza rzecz - nie zostawiać
> resztek oraz nieprzykrytych owoców. Po prostu SPRZĄTAĆ.

To oczywiste, ale pisałem o winie...

19. Data: 2010-09-12 23:59:46

Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jedyny sposób na pozbycie się wszystkiego co lata w domu. Potrzebne sa
> jeszcze siatki w oknach. Były czasy gdy pół kuchni zastawione miałem
> fermentorami i balonami, bez lampy ani rusz - wtedy używałem dwóch.

A ja mam pytanie:

co można dobrego zrobic z tych muszek owocówek?

Nazbierałem ich już kilka kilogramów, a po mieszkaniu latają ich miliony.

Suszę część i trzymam w przewiewnych woreczkach, a część rozrabiam w wodzie,
powatsł gęsty sos muchowy, prawie powidła.

Jaką dobrą potrawę poleca pan z tych owadów? Coś szybkiego?

--
Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.

Proszę o wsparcie
mBank 28 1140 2004 0000 3002 3182 2875

Dziękuję za donację.

20. Data: 2010-09-13 02:30:35

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Czesuaw P." <c...@o...pl> wrote in message
> Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> A ja mam pytanie:
>
> co można dobrego zrobic z tych muszek owocówek?

Spróbuj - może zadziałają jak muszka hiszpańska...

pilarka spalinowa z biedronki
Rozmieszczenie czujek alarmowych
pralka automatyczna
Re: zapchał się odpływ w wannie