Muszki owocówki.

31. Data: 2010-09-13 12:50:00

Temat: Re: Muszki owocówki.
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:cluiz1sfu8on$.1h3jzqt48yp8m$.dlg@40tude.net...

> Nie wlatują, tylko się lęgną w postępie geometrycznym. Trzeba przykrywac
> owoce sciereczkami itp, a resztki wyrzucać do szczelnych pojemników -
> niestety, zawsze się znajdzie w nich jakaś szpara miedzy pokrywką a
> brzegiem pojemnika.

Między ustami a brzegiem roztruchanu....

32. Data: 2010-09-13 12:50:41

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ero Walensdorf" <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva> wrote in message

> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał
>
> Wlatują, wlatują.
> Zaobserwowałem je po drugiej stronie szyb okiennych, jak krążą i
> przysiadają od zewnątrz na zamkniętych oknach.
> Lęgną się w dużych ilościach na spadłych owocach w ogrodach, itp.
>
> EWa

Musi niewąsko cuchnąć - jak ze zsypu...

33. Data: 2010-09-13 13:59:37

Od: "Andrzej S." <A...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-13 01:59, Czesuaw P. pisze:

> co można dobrego zrobic z tych muszek owocówek?
>
> Nazbierałem ich już kilka kilogramów, a po mieszkaniu latają ich miliony.
>
> Suszę część i trzymam w przewiewnych woreczkach, a część rozrabiam w
> wodzie, powatsł gęsty sos muchowy, prawie powidła.
>
> Jaką dobrą potrawę poleca pan z tych owadów? Coś szybkiego?

Muszki sa doskonalym pokarmem dla rybek akwariowych.
Wrzuca sie owoc do sloika i przykrywa gazą.
Wyleg muszek belta w wodzie i do akwarium.
Pewnie mozna tez je suszyc na zime.

Ale Twój sos pewnie jest juz nieswiezy ;)
--
A S

34. Data: 2010-09-13 14:03:20

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> To też doradziłem ci siatkę i lampę. Posłuchaj co ci starsi mówi?. Do
> niedawna robiłem piwo domowe. Wyobraż sobie 10 fermentorów 30 litrowych w
> małej kuchni i te roje muszek...

Zakładałem na szyję balonu wokół rurki fermentacyjnej okrągłe lepy.
Działało.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

35. Data: 2010-09-13 14:37:48

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej S." <A...@g...com> wrote in message

> [...]
> Wyleg muszek belta w wodzie i do akwarium.
> Pewnie mozna tez je suszyc na zime.
>
> Ale Twój sos pewnie jest juz nieswiezy ;)

On ma jedną dużą rybkę, ale zalatuje sledzamy...

36. Data: 2010-09-13 14:39:14

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> wrote in message
> Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> Zakładałem na szyję balonu wokół rurki fermentacyjnej okrągłe lepy.
> Działało.

Siatka w oknie i lampa działalo i to jak, co raz to trzask iskry...

37. Data: 2010-09-13 16:06:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 Sep 2010 16:03:20 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

> Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> Zakładałem na szyję balonu wokół rurki fermentacyjnej okrągłe lepy.
> Działało.

A wystarczy koniec rurki zatkać luźno zwiniętym kłaczkiem waty lub całość
(rurka wraz z korkiem) obwiązać gazą.

38. Data: 2010-09-13 20:19:18

Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

>Nie wlatują, tylko się lęgną w postępie geometrycznym.

Pewnie z brudu. A mi sie wydawalo, ze ciemnogrod juz dawno mamy za soba.
A, no i owoce nalezy myc.

39. Data: 2010-09-13 20:25:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 Sep 2010 22:19:18 +0200, Przesmiewca napisał(a):

> Pewnie z brudu.

Nie, z natury.

> A mi sie wydawalo, ze ciemnogrod juz dawno mamy za soba.
> A, no i owoce nalezy myc.

Ajtam.

40. Data: 2010-09-14 07:43:20

Od: "Ero Walensdorf" <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał
> To też doradziłem ci siatkę i lampę. Posłuchaj co ci starsi mówią.

Lampa tak, siatki nie.
Kuchnia jest otwarta na całą kondygnację, która ma 100 metrów kw. - 5 okien
i duże drzwi na taras - przecież nie osiatkuję wszystkiego.

EWa

pilarka spalinowa z biedronki
Rozmieszczenie czujek alarmowych
pralka automatyczna