Mutanty

1. Data: 2004-06-16 20:28:45

Temat: Mutanty
Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

===
Oglądając mecz, dłubałem duży worek wędzonych szprotek.
I przyszło mi do głowy, że ci cali genetycy, zamiast zajmować się bzdurami,
powinni wyhodować zmutowaną szprotkę wielkości łososia. Cóż za ułatwienie
dla dłubaczy by było!

Macie inne pomysły na takie mutanty? Nie chodzi mi o względy zdrowotne, a
jedynie praktyczne.

waldek
===

1. Data: 2004-06-16 21:59:59

Temat: Re: Mutanty
Od: "Dirk Smith" <p...@u...de> szukaj wiadomości tego autora

> Macie inne pomysły na takie mutanty? Nie chodzi mi o względy zdrowotne, a
> jedynie praktyczne.

Fajne by bylo jablko w ksztalcie ogorka, ale tak dlugie na metr :)
DS

1. Data: 2004-06-16 22:08:06

Od: "Morrigan" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <x...@o...pl> napisał w wiadomości

> Macie inne pomysły na takie mutanty? Nie chodzi mi o względy zdrowotne, a
> jedynie praktyczne.
>
> waldek

Orzechy wszelakie, zeby nie trzeba bylo siegac co rusz, tylko jednego duzego
sobie gryzc :)

A.

1. Data: 2004-06-16 22:12:03

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

waldek wrote:

> [...]
> dla dłubaczy by było!
>
> Macie inne pomysły na takie mutanty? Nie chodzi mi o względy zdrowotne, a

Poziomki wielkosci kawonow, czeresnie jak grapefruity albo zgola jak pilki
plazowe :)))
Magdalena Bassett

1. Data: 2004-06-16 22:41:17

Od: "Magdalena W." <b...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisał w wiadomości

> Poziomki wielkosci kawonow, czeresnie jak grapefruity albo zgola jak
pilki
> plazowe :)))
Magdo, poziomki jak najbardziej tak, ale jak pestkami z takich
ogromniastych czeresni jak pilki plazowe pluc potem na odleglosc? :)
Polowa zabawy przepada ;)

Pozdrawiam
Magdalena

1. Data: 2004-06-16 22:47:27

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Morrigan wrote:
> Użytkownik "waldek" <x...@o...pl> napisał w wiadomości

> Orzechy wszelakie, zeby nie trzeba bylo siegac co rusz, tylko jednego
> duzego sobie gryzc :)
>
> A.
===
Też myślałem o orzechach, ale raczej aby miały sam środek, bez skorupki.

waldek
===

1. Data: 2004-06-16 22:48:01

Od: Nessie <r...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

waldek wrote:
> Macie inne pomysły na takie mutanty? Nie chodzi mi o względy zdrowotne, a
> jedynie praktyczne.

Ziemniaki do obierania tak jak jak jajka, co to tylko obtłuc i skórka
sama odchodzi (przeszorowałam się przez 2 kg młodych ziemniaczków
wielkości orzecha... nidgy więcej! No, może w weekend :)

Kapusta wielkości pomidora - jak ktoś ma chęć na jedną porcję, a nie na
cały gar, to żeby sobie mógł wziąć dwie-trzy takie kapustki i udusić.

Pieczarka o smaku i konsystencji wieprzowiny, żeby biedne świnki miały
dłuższy żywot.

I wersja wołowinowa jw.

I pierogi ruskie rosnące na krzaku do hodowli balkonowej. Z cebulką.

Nessie,
z wizją tego waldkowego szprotkosia, czy może raczej łosotki?

1. Data: 2004-06-16 22:54:49

Od: "Nell" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poziomki wielkosci kawonow, czeresnie jak grapefruity albo zgola jak
pilki
> plazowe :)))
> Magdalena Bassett

Ależ kiedy cały urok (no dobrze może nie w przypadku szprotek ;P )
orzeszków (czyli małych orzechów ;)) ), poziomek czy wiśni tkwi w ich
rozmiarze! Można dłuuugo delektować się obłędnym smakiem, zjeść dowolną,
pożądaną ilość bez ubabrania wszystkiego dookoła, względnie odpowiedniego
spreparowania przed spożyciem - obierania, krojenia etc. (grapefruity :P )

Pozdr
Nell

1. Data: 2004-06-16 22:59:00

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nessie wrote:

> Kapusta wielkości pomidora - jak ktoś ma chęć na jedną porcję, a nie
> na cały gar, to żeby sobie mógł wziąć dwie-trzy takie kapustki i
> udusić.
===
To zamiast gołąbków, będę robił koliberki :) Jedną porcję całą noc!

waldek
===

1. Data: 2004-06-16 23:41:15

Od: "Fishman" <d...@w...to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Macie inne pomysły na takie mutanty? Nie chodzi mi o względy zdrowotne, a
> jedynie praktyczne.

Praktyczny mutant? PRAWDZIWE piersi o rozmiarze i kształcie arbuza ;) To
warto wziąść do ust!

Fishman (vox clamantis in deserto)
e-mail: domgor (at) poczta.onet.pl
GG: 5259200