My, Polacy.

1. Data: 2022-03-16 21:46:46

Temat: My, Polacy.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

,,(...) Według najnowszej pracy prof. Piontka - opublikowanej w 2020 roku -
należy sądzić, iż ,,mamy do czynienia z biologiczną ciągłością zasiedlenia
na obszarze zajmowanym przez Słowian zachodnich i Słowian wschodnich"
przynajmniej od czasów rzymskich.

Twierdzenia o nagłej, olbrzymiej wędrówce Słowian nie wytrzymują krytyki.
Podobnie - nie da się dłużej twierdzić, że dopiero w V wieku nasi
przodkowie przybyli na od dawna niezamieszkane ziemie polskie. Nie było
żadnej wielkiej ,,pustki osadniczej".

https://wielkahistoria.pl/pochodzenie-slowian-wedlug
-najnowszych-ustalen-nauki-od-jak-dawna-mieszkaja-na
-ziemiach-polskich/

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

2. Data: 2022-03-17 14:38:15

Temat: Re: My, Polacy.
Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.03.2022 o 21:46, XL pisze:
> [...]
> żadnej wielkiej ,,pustki osadniczej".
>
> https://wielkahistoria.pl/pochodzenie-slowian-wedlug
-najnowszych-ustalen-nauki-od-jak-dawna-mieszkaja-na

Jedynego faktu nie da się obalić - Rus Czech i Lech to bracia. Co nas
tak ciągnie do tych Sasów i Anglosasów, na dodatek w roli pucybutów..

3. Data: 2022-03-17 16:12:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

-najnowszych-ustalen-nauki-od-jak-dawna-mieszkaja-na
-ziemiach-polskich/

> Jedynego faktu nie da się obalić - Rus Czech i Lech to bracia.

Tylko w bajce. Rus i Czech NIGDY nie byli nawet przyjaciółmi LECHA - zawsze
knuli przeciw niemu i jawnie atakowali.

> Co nas
> tak ciągnie do tych Sasów i Anglosasów, na dodatek w roli pucybutów..

Wielka Brytania bardzo dobrze się zachowywała i zachowuje wobec Polski. A
Niemcy przeciwnie - i nie mam do nich ani grama sentymentu i nie czuję się
niczyim pucybutem; pucybutami są ci, ktorzy tam się pchają, myśląc, że są
rownorzednymi z nimi obywatelami, gośćmi czy turystami, nie widząc, że ich
ledwie do przedpokoju wpuszczono, łaskawie pozwalając pozostawić w nim
swoje pieniądze, po czym mogą już sp...ć.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

4. Data: 2022-03-17 21:11:05

Od: Consecter <A...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Am 17.03.22 um 14:38 schrieb trybun:

> [...]
>>

> Jedynego faktu nie da się obalić - Rus Czech i Lech to bracia. Co nas
> tak ciągnie do tych Sasów i Anglosasów, na dodatek w roli pucybutów..

Przypomne, ze w historii Rus napadał i niewolił, Czech chyba tez
jakiegoś ksiecia dzielnicowego zabił, Lech ich wszystkich najezdzał, a
dwóch Sasów wybrał sobie na królów.

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/37427596432/i
n/album-72157672302214221/

--

b31e9f1e-c701-4dcf-9080-f844046faa16

5. Data: 2022-03-18 13:49:27

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.03.2022 o 16:12, XL pisze:

-najnowszych-ustalen-nauki-od-jak-dawna-mieszkaja-na
-ziemiach-polskich/

> Tylko w bajce. Rus i Czech NIGDY nie byli nawet przyjaciółmi LECHA - zawsze
> knuli przeciw niemu i jawnie atakowali.

Nie w bajce. Jeden słowiańskie korzenie.  Co do knucia do pozostałych
Słowian to Polska jest niedościgniona. Jedynie Bułgaria nam dorównuje.
Oczywiście piszemy o faktach a nie o swoich chciejstwach i
niespełnionych fantazjach.

> [...]
> ledwie do przedpokoju wpuszczono, łaskawie pozwalając pozostawić w nim
> swoje pieniądze, po czym mogą już sp...ć.

Chcesz powiedzieć że zdarzały się okresy kiedy to Brytole traktowały
Polskę i Polaków jako kogoś równemu sobie? Osobiście szanuję ich za
wkład cywilizacyjny dla Europy, także chociażby za rygorystyczne i równe
stosowanie prawa. Ale nigdy ich nie miałem za jakiś bratni naród, choćby
z tego powodu że nie dali mi, Polakowi powodów aby ich tak postrzegać.
Co innego Ruski czy Ukrainiec, tu nie widzę żadnych barier.

Mimowolnie wszyscy Polacy są pucybutami angoli,. Tak czy owak w roli
pomocnika pomagamy im w panowaniu nad innymi krajami. Podpisując pakt z
wilkiem nie można się odżegnywać od stylu bycia jaki on prowadzi.

6. Data: 2022-03-18 13:49:53

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.03.2022 o 21:11, Consecter pisze:

> [...]
>>
> Przypomne, ze w historii Rus napadał i niewolił, Czech chyba tez
> jakiegoś ksiecia dzielnicowego zabił, Lech ich wszystkich najezdzał, a

On napadał na nas my na niego. Pokaż jakieś sąsiadujące ze sobą państwa
które zawsze ze sobą żyły w zgodzie i harmonii.

7. Data: 2022-03-18 21:14:56

Od: Consecter <A...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Am 18.03.22 um 13:49 schrieb trybun:

> [...]
>>

> On napadał na nas my na niego. Pokaż jakieś sąsiadujące ze sobą państwa
> które zawsze ze sobą żyły w zgodzie i harmonii.

Andora - Hiszpania i Francja, San Marino - Włochy, Monako - Francja i
Włochy, Finlandia - Szwecja, Kanada - Francja.

--
b31e9f1e-c701-4dcf-9080-f844046faa16

8. Data: 2022-03-18 22:08:25

Od: Consecter <A...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Am 18.03.22 um 21:14 schrieb Consecter:

> [...]
>>

> Andora - Hiszpania i Francja, San Marino - Włochy, Monako - Francja i
> Włochy, Finlandia - Szwecja, Kanada - Francja.

Zapomniałem jeszcze Liechtenstein - Szwajcaria i Austria.
Poza tym Kostaryka od 1949 roku nie ma armii, a graniczy z Panama i
Nikaragua.

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/33532749520/i
n/album-72157682261481426/
--
b31e9f1e-c701-4dcf-9080-f844046faa16

9. Data: 2022-03-18 22:44:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Consecter <A...@e...com> wrote:

-najnowszych-ustalen-nauki-od-jak-dawna-mieszkaja-na
-ziemiach-polskich/

n/album-72157672302214221/

> Andora - Hiszpania i Francja,

Gdyby nie zajęcie Andory przez Francję w 1933 ?

Potem - jak nie mieć ,,dobrych" stosunków z Francją i Hiszpanią, kiedy ma
się DWIE głowy państwa (współksiążęta): francuską (prezydent Francji) i
episkopalną (biskup Seo de Urgel, Hiszpania). ?

> San Marino - Włochy

Wkroczenie wojsk włoskich i blokada wywołująca głód w państwie w 1957 to
oczywiście wyjątek w tej sielance ?

> Monako - Francja i Włochy,

1793 - obalenie Grimaldich i wcielenie Monako do Francji. Sam mniód w
stosunkach ?
Dwóch wieków wojen Monako z Genuą zapewne nie zaliczysz do permanentnej
sielanki tylko dlatego, że to jeszcze nie były ,,Włochy" ?

> Finlandia - Szwecja

Zawsze? ?

,,Zarówno Księstwo Nowogrodzkie, jak i Szwecja chciały uczynić Finlandię
swoją sferą wpływów. W XII-XIII wieku została zapoczątkowana ekspansja
osadnictwa szwedzkiego na fińskie ziemie nadmorskie, a ze wschodu na tereny
Ingrii i Karelii ekspansja ruska. Rusini podejmowali wyprawy w głąb
fińskiego terytorium, głównie w celach rabunkowych, co powodowało odwetowe
wyprawy Finów na ruskie ziemie (m.in. w 1229 roku, kiedy ponad 2 tysiące
Finów z Häme zaatakowało Nowogród). Na przełomie XII i XIII wieku Duńczycy
dokonali kilka wypraw na terytorium Finlandii. W tym czasie doszło też do
nasilenia ekspansji i kolonizacji ze strony Szwecji[3]. Wyprawy te miały
charakter krucjat. Przez cały ten okres dochodziło do wielu wojen ze
Szwecją, w wyniku których kilkakrotnie plądrowano szwedzkie wybrzeże, a w
1187 roku zniszczono jej ówczesną stolicę Sigtunę. Z drugiej strony walki
te osłabiały siłę fińskich plemion i przyczyniły się do stopniowego
uzależnienia od Szwecji, która od czasu uzyskiwała coraz większą przewagę
militarną nad Finlandią. Ostatecznie kraj został podbity i przyłączony od
królestwa w 1249 roku, kiedy do ziemi Häme została zorganizowana krucjata
pod dowództwem Birgera Jarla, a w Turku ustanowiono diecezję."

https://pl.wikipedia.org/wiki/Historia_Finlandii

> Kanada - Francja.

Albowiem Kanada (pomijając smętną historię kolonii francuskiej - Nowej
Francji - jako niezbyt sielankową) , jest przecież, jak wszystkim wiadomo,
przyklejona (geograficznie) do Andory ?

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

10. Data: 2022-03-19 07:49:54

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.03.2022 o 21:14, Consecter pisze:

> [...]
>>

> Andora - Hiszpania i Francja, San Marino - Włochy, Monako - Francja i
> Włochy, Finlandia - Szwecja, Kanada - Francja.

No tak - Monako nie napadało na Francję itd, to ma być argument? Albo
Kanada na Francję i odwrotnie.. ? Wracając jeszcze do Monako, to
księstwo jest obarczone tylu warunkami ze strony Francji że właściwie
ciężko pisać o jakiejś jego suwerenności.

Chemtrails to już nie mit??
Do Auschwitz wywozili bardzo sprawnie???
Francja sprzedawała broń Rosji ?
Orban ma rację!
Niemcy się wymiksowali.