Re: My, Polacy.

From: trybun <M...@j...cb>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: My, Polacy.
Date: Fri, 18 Mar 2022 13:49:27 +0100

W dniu 17.03.2022 o 16:12, XL pisze:
> [...]
-najnowszych-ustalen-nauki-od-jak-dawna-mieszkaja-na
-ziemiach-polskich/

> Tylko w bajce. Rus i Czech NIGDY nie byli nawet przyjaciółmi LECHA - zawsze
> knuli przeciw niemu i jawnie atakowali.

Nie w bajce. Jeden słowiańskie korzenie.  Co do knucia do pozostałych
Słowian to Polska jest niedościgniona. Jedynie Bułgaria nam dorównuje.
Oczywiście piszemy o faktach a nie o swoich chciejstwach i
niespełnionych fantazjach.

> Wielka Brytania bardzo dobrze się zachowywała i zachowuje wobec Polski. A
> Niemcy przeciwnie - i nie mam do nich ani grama sentymentu i nie czuję się
> niczyim pucybutem; pucybutami są ci, ktorzy tam się pchają, myśląc, że są
> rownorzednymi z nimi obywatelami, gośćmi czy turystami, nie widząc, że ich
> ledwie do przedpokoju wpuszczono, łaskawie pozwalając pozostawić w nim
> swoje pieniądze, po czym mogą już sp...ć.

Chcesz powiedzieć że zdarzały się okresy kiedy to Brytole traktowały
Polskę i Polaków jako kogoś równemu sobie? Osobiście szanuję ich za
wkład cywilizacyjny dla Europy, także chociażby za rygorystyczne i równe
stosowanie prawa. Ale nigdy ich nie miałem za jakiś bratni naród, choćby
z tego powodu że nie dali mi, Polakowi powodów aby ich tak postrzegać.
Co innego Ruski czy Ukrainiec, tu nie widzę żadnych barier.

Mimowolnie wszyscy Polacy są pucybutami angoli,. Tak czy owak w roli
pomocnika pomagamy im w panowaniu nad innymi krajami. Podpisując pakt z
wilkiem nie można się odżegnywać od stylu bycia jaki on prowadzi.