My, naród" - ponad 80 tys. ludzi na marszu KOD w Warszawie

41. Data: 2016-03-06 10:39:02

Temat: Re: My, naród" - ponad 80 tys. ludzi na marszu KOD w Warszawie
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.03.2016 o 10:36, LeoTar pisze:
> dotychczasowym świecie. I może ten "szaleniec" wie co a cała reszta to
> banda leniuchów, którym z lenistwa nie chce się ruszać dupsk i trwać na
> wygodnych dla nich przed laty zajętych pozycjach?
>
> Może więc trzeba po prostu zapytać "szaleńca" dokąd zmierza i co
> zamierza zmienić by zmienić ten świat.

Którego szaleńca, bo jest problem: dziesięciu szaleńców i każdy mówi co
innego

42. Data: 2016-03-06 10:59:16

Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-06 o 10:39, pinokio pisze:

> Którego szaleńca, bo jest problem: dziesięciu szaleńców i każdy mówi co
> innego

Ponoć naszym krajem rządzi tylko jeden, i to z tylnego siedzenia. :-)

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/

43. Data: 2016-03-06 16:44:26

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-06 o 10:36, LeoTar pisze:
> Może więc trzeba po prostu zapytać "szaleńca" dokąd zmierza i co
> zamierza zmienić by zmienić ten świat.

Pedofila nie trzeba pytać dokąd zmierza i co zamierza. To wiedza
powszechna. Takich się wyłapuje i izoluje.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

44. Data: 2016-03-06 16:54:08

Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-06 o 16:44, Kviat pisze:

> Pedofila nie trzeba pytać dokąd zmierza i co zamierza. To wiedza
> powszechna. Takich się wyłapuje i izoluje.

I nie chciałbyś wiedzieć DLACZEGO stał się pedofilem? Przez zwykłą
ludzką ciekawość, która jest kluczem do rozwoju intelektualnego i
społecznego...?

45. Data: 2016-03-06 17:17:19

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-06 o 16:54, LeoTar pisze:

> I nie chciałbyś wiedzieć DLACZEGO stał się pedofilem?

Nie interesuje mnie twoja historia.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

46. Data: 2016-03-06 17:27:28

Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-06 o 17:17, Kviat pisze:

> Nie interesuje mnie twoja historia.

Moja historia jest taka jaką ją opisuję.

Na jakiej podstawie twierdzisz, że jest (TAK) albo (NIE TAK) niż opisuję?

47. Data: 2016-03-06 17:43:40

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-06 o 17:27, LeoTar pisze:

> Moja historia jest taka jaką ją opisuję.
>
> Na jakiej podstawie twierdzisz, że jest (TAK) albo (NIE TAK) niż opisuję?

Bredzisz. Niczego takiego nie twierdzę.
Czego nie zrozumiałeś ze stwierdzenia: nie interesuje mnie twoja
historia stania się pedofilem?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

48. Data: 2016-03-06 17:47:30

Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-06 o 17:43, Kviat pisze:

> Bredzisz. Niczego takiego nie twierdzę.
> Czego nie zrozumiałeś ze stwierdzenia: nie interesuje mnie twoja
> historia stania się pedofilem?

No właśnie powiedziałeś to czego jasno nie chciałeś powiedzieć.
A ja pytam na jakiej podstawie twierdzisz, że jestem pedofilem?
Musisz mieć na to dowody, bo jeżeli ich nie masz to musisz być
przygotowany na to że możesz wylądować w pierdlu.

49. Data: 2016-03-06 18:09:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 6 Mar 2016 17:47:30 +0100, LeoTar napisał(a):

> [...]
> Musisz mieć na to dowody, bo jeżeli ich nie masz to musisz być
> przygotowany na to że możesz wylądować w pierdlu.

No i tu masz rację.

50. Data: 2016-03-06 19:33:00

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-06 o 17:47, LeoTar pisze:

> [...]
> Musisz mieć na to dowody, bo jeżeli ich nie masz to musisz być
> przygotowany na to że możesz wylądować w pierdlu.

Dla sądu wystarczy, że wydrukuję twoje wypociny z grup dyskusyjnych -
próbujesz publicznie przekonywać do popełnienia przestępstwa.
Chcesz się przekonać co na to sąd?

Zapraszam. Pedofilu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Komisja Wenecka miażdży przeprowadzone przez PiS zmiany w Trybunale Konstytucyjnym
Kicanie obronne KODowane :-)
Jak to zdiagnozowac?
Re: chemitrails
Re: chemitrails