My, naród" - ponad 80 tys. ludzi na marszu KOD w Warszawie

51. Data: 2016-03-06 19:37:50

Temat: Re: My, naród" - ponad 80 tys. ludzi na marszu KOD w Warszawie
Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-06 o 18:09, Ikselka pisze:

> No i tu masz rację.

Się dobrali... :)
Na naszych oczach utworzyła się grupa wsparcia: wyznawczyni bolszewizmu
i koleś z ciągotami do dzieci. Brawo.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

52. Data: 2016-03-06 19:44:52

Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-06 o 19:33, Kviat pisze:

> Dla sądu wystarczy, że wydrukuję twoje wypociny z grup dyskusyjnych -
> próbujesz publicznie przekonywać do popełnienia przestępstwa.
> Chcesz się przekonać co na to sąd?
>
> Zapraszam. Pedofilu.

Bardzo chętnie zreferuję ludziom dbającym rzekomo o praworządność temat,
który omijają szerokim łukiem niczym ognia. A przy okazji Ciebie
udowodnię Ci próbę niczym nieuzasadnionego zniesławienia. Tylko miej
odwagę zrealizować swoja groźbę.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/

53. Data: 2016-03-06 19:49:39

Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-06 o 19:37, Kviat pisze:

> Się dobrali... :)
> Na naszych oczach utworzyła się grupa wsparcia: wyznawczyni bolszewizmu
> i koleś z ciągotami do dzieci. Brawo.

Widocznie jest w tym coś czego Ty pojąć nie potrafisz.

Widać Twój umysł jest zbytnio ograniczony zakazami.

54. Data: 2016-03-06 19:52:32

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-06 o 19:44, LeoTar pisze:
> Tylko miej
> odwagę zrealizować swoja groźbę.

Coś ci się pomyliło pajacu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

55. Data: 2016-03-06 20:50:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 6 Mar 2016 19:37:50 +0100, Kviat napisał(a):

> Się dobrali... :)
> Na naszych oczach utworzyła się grupa wsparcia: wyznawczyni bolszewizmu

PiS i bolszewia???? Dobrrrre, dooobrrreeeee :-D

> i koleś z ciągotami do dzieci. Brawo.

Też mam ciągoty do dzieci. "Brawo" poproszę.

56. Data: 2016-03-07 12:57:54

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:

> Ja widzę ryk świń antypolskich którzy atakują polaków broniących Polski. Bo Polska
jest po stronie Kodu

KODu srodu, trzeba był sobie wygrać wybory, nie pamiętasz?
na tym polega demokracja.

Już ci pisałem, 80 tysięcy to 1/10 tego
co jest potrzebne w PL aby przekroczyć próg wyborczy,
możecie spierdalać na szczaw i mirabelki.

57. Data: 2016-03-07 13:02:50

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:
> "Uwaga! Uwaga! Autostradą
> A1 jedzie pod prąd jakiś szaleniec!" Facet patrzy się przed siebie i
> szepcze; "O kurwa. Tysiące!"
>
> https://www.facebook.com/marcin.meller1/posts/955131
631208593

http://img.zszywka.pl/1/0333/w_2657/cytaty/z-pradem-
plyna-tylko-smieci.jpg

Tylko nie pomyl prądu z autostrada, bo głupoty ci wyjdą.

58. Data: 2016-03-07 13:08:18

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik LeoTar napisał:

> A co, jeżeli ten "szaleniec" ma rację a reszta rzekomo cywilizowanego
> świata tkwi w błędzie tradycji?

1,5 zajeło ałtorytetom moralnym zajarzenie i dopiero
po 1,5roku piszą o błędzie jaki popełniła niemiecka
kanclerz.

20 lat im zajęło zrozumienie błędu jakim było
wejścia do iraku, bo pajace nie słuchali
ludzi mądrzejszych. To se kurwy wyhodowali
ISIS i obudzili się z ręka w nocniku, a teraz
ubolewajo - mamy napływ imigrantów z iraku, afganistanu
syrii. Za wolno myślą, zdecydowanie za wolno.

59. Data: 2016-03-07 13:18:48

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

v...@g...com
użytkownik glob napisał:

> Ja widzę ryk świń antypolskich którzy atakują polaków broniących Polski. Bo Polska
jest po stronie Kodu

KODu srodu, trzeba był sobie wygrać wybory, nie pamiętasz?
na tym polega demokracja.

To Hitlerowskie metody ( też napadł w stylu pisowskim na demokracje niemiecką,
atakując trybunał w niemczech aby zmienić ustrój), to u was nazizm to demokracja
teraz tak? Buraczany śmieciu, gestapo wam demokracje w dupęczkę dało, dało aż się
odbijała "demokracja" na obozach koncentracyjnych. Ja pierdole jakie niedorowiniete,
to nie ma pojęcia o niczym. Haj Fiurer to teraz demokracja, Pis im tak powiedział.

60. Data: 2016-03-07 18:09:31

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-07 o 13:02, v...@g...com pisze:

631208593

> http://img.zszywka.pl/1/0333/w_2657/cytaty/z-pradem-
plyna-tylko-smieci.jpg

> Tylko nie pomyl prądu z autostrada, bo głupoty ci wyjdą.

Kierunki ci się pomyliły.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Komisja Wenecka miażdży przeprowadzone przez PiS zmiany w Trybunale Konstytucyjnym
Kicanie obronne KODowane :-)
Jak to zdiagnozowac?
Re: chemitrails
Re: chemitrails