My sie tu klocimy a tymczasem...

71. Data: 2008-09-12 18:54:02

Temat: Re: My sie tu klocimy a tymczasem...
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bazzzant" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:499a9d8e-f717-42ce-9a95-b4bd32b98e1d@26g2000hsk
.googlegroups.com...
On 12 Wrz, 18:14, Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:
> Użytkownik "bazzzant" <b...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomościnews:ad1ef799-61f5-4d45-b8cb-d04a5f4f3786@
k13g2000hse.googlegroups.com...

> Chcesz powiedzieć że gdyby zdechła moja krowa, przestałbym trolować na
> psp?

A to akurat chuj mnie obchodzi. Wtedy nareszcie zacząłbym być postrzegany na
psp jako psycholog.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

72. Data: 2008-09-12 19:37:09

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Wrz, 19:54, Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:
> [...]
k13g2000hse.googlegroups.com...

> A to akurat chuj mnie obchodzi. Wtedy nareszcie zacząłbym być postrzegany na

Teraz ty ulegasz projekcji. Podświadomie marzysz aby twój chuj był
postrzegany na psp jako psycholog.

73. Data: 2008-09-12 20:36:25

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bazzzant" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
h.googlegroups.com...

> Teraz ty ulegasz projekcji. Podświadomie marzysz aby twój chuj był
> postrzegany na psp jako psycholog.

Użyłeś słowa "chuj". Ostrzegam. Jeśli chcesz dalej ze mną rozmawiać
powinienneś pochamować swój język.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

74. Data: 2008-09-12 20:44:14

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:

> Użyłeś słowa "chuj". Ostrzegam. Jeśli chcesz dalej ze mną rozmawiać
> powinienneś pochamować swój język.

Nudno tu coś, panowie, no nie? ;)

Ewa

75. Data: 2008-09-12 20:53:47

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:6266a96b-26bb-4c09-b681-e0168da1162f@
a70g2000hsh.googlegroups.com...

> Użyłeś słowa "chuj". Ostrzegam. Jeśli chcesz dalej ze mną rozmawiać
> powinienneś pochamować swój język.

A pardon na jakim poziomie odbywa się ta rozmowa? Czy to jeszcze
konwencja dowcipnych gierek słownych oraz rubasznego szturchania się
po jajach wzorca Przemysław Dębski-trenR czy już wkraczamy na
płaszczyznę komunikacji wg modelu cbneta-patrzejry?

76. Data: 2008-09-12 21:04:16

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Wrz, 21:44, medea <e...@p...fm> wrote:

> Nudno tu coś, panowie, no nie? ;)

Czy ja wiem, mi Przemek wystarczy żeby pozbyć się paru zbędnych
neuronów ;)

77. Data: 2008-09-12 21:30:27

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

bazzzant pisze:

> Czy ja wiem, mi Przemek wystarczy żeby pozbyć się paru zbędnych
> neuronów ;)

W takim razie taktownie się wycofam. ;)

Ewa

78. Data: 2008-09-12 23:09:07

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

bazzzant wrote:
> [...]
> hulajnóg. Mój sąsiad jest wyznawcą Allacha i próbuje nawracać
> argumentując że człowiek nie może pochodzić od małpy. Nie odkryłem
> jeszcze gdzie leży błąd w jego rozumowaniu. Niestety żonę wysłał do
> Gambii żeby sprzedawała hulajnogi i teraz musi bzykać przypadkowe
> pasztety. Wiem że bzyka bo głos się bardzo niesie. Ponadto policja
> robi mu kontrolę drogową trzy razy na tydzień tylko dlatego że jest
> murzynem. Jakby tego było mało sprawdziłem na google maps gdzie leży
> Gambia. Reasumując, nie jestem pewien czy chcę żeby murzynowi zdechła

Taki obcy sąsiad, to nie to co swojski. On jest gościem raczej i przyczynia
się do wsławiania naszych hulajnóg. A jeszcze przecież oscypki mamy! Niech
mu cera lekką będzie!
Niech nie jemu zdycha krowa, ale Puawliakuowi! ;)

michał

79. Data: 2008-09-12 23:14:01

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:
> W takim razie taktownie się wycofam. ;)

Dobrze, bo zasłaniałaś... ;)

michał

80. Data: 2008-09-13 13:06:38

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:
> [...]
.googlegroups.com...
k13g2000hse.googlegroups.com...

> A to akurat chuj mnie obchodzi. Wtedy nareszcie zacząłbym być

co najwyżej psycholożka.

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

do Jacka 0700
Niby młody zdolny a nieszczęśliwy
Wyjście z melancholi...
Ciekawe, ze odbija
czy doświadczyłaś/eś zdrady partnerka/i ?