My tu gadu gadu

11. Data: 2010-11-02 15:29:42

Temat: Re: My tu gadu gadu
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-02 16:23, Vilar pisze:

> Czemu akurat za osiem?

Bo tak wywróżyła wróżka. I odpowiadając na drugie pytanie: domowa. Tak
że jedź spokojnie, tylko w jakimś zagranicznym banku kasę trzymaj ;)

--
Pozdrawiam - Aicha (w zastępstwie Ikselki)

12. Data: 2010-11-02 15:29:49

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Hmm, też właśnie to przyszło mi na myśl......
> Nie ma to jak właściwa interpretacja Prawdy.....

Ale narod go zapewnie wybierze i jak juz bedzie premierem, to wladuje
obiecane miliardy w gospodarke, dzieki czemu druch bedzie mogl sie bardziej
(nomen-omen) jarac.

13. Data: 2010-11-02 15:30:37

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> Bo tak wywróżyła wróżka.

Tfoja?

14. Data: 2010-11-02 15:34:29

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Ale narod go zapewnie wybierze i jak juz bedzie premierem, to wladuje
> obiecane miliardy w gospodarke, dzieki czemu druch bedzie mogl sie

A skąd on ten mld'y weźmie?
Wydrukuje?????

MK

15. Data: 2010-11-02 15:36:01

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jedź spokojnie, tylko w jakimś zagranicznym banku kasę trzymaj ;)
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha (w zastępstwie Ikselki)

Aaaaa.....
Wojna domowa! (od wielu wieków trwa. Wojna na gesty, wojna na słowa.... i
dalej nie pamiętam już)...

MK

PS. Kasę hulaszczo wydaję z reguły na bieżąco :-))))

16. Data: 2010-11-02 15:37:26

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A skąd on ten mld'y weźmie?
> Wydrukuje?????

Nojej, stad co wszyscy - z powiekszania dlugu publicznego, tak widzi prezes
zarzadzanie rynkiem w polsce i ma pretensje, ze tusek nie slucha rad.

17. Data: 2010-11-02 15:40:01

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hah.
> Chyba na .... puzony.

Moglibysmy wygrac, jarek jako glowny dmuchacz jakby sie nadął....

18. Data: 2010-11-02 15:40:40

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nojej, stad co wszyscy - z powiekszania dlugu publicznego, tak widzi
> prezes zarzadzanie rynkiem w polsce i ma pretensje, ze tusek nie slucha
> rad.

Tak z innej beczki (bo o wiedzy ekonomicznej Prezesa dyskutować nie ma co),
czytałeś o kosztach utrzymania ambasad UE?
Czy UE zaczyna być (zaczyna, akurat) państwem urzędniczym, jak Chiny za
czasów dynastii .... porcelanowej?

MK

19. Data: 2010-11-02 15:42:14

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak z innej beczki (bo o wiedzy ekonomicznej Prezesa dyskutować nie ma
> co), czytałeś o kosztach utrzymania ambasad UE?

Nie.

> Czy UE zaczyna być (zaczyna, akurat) państwem urzędniczym, jak Chiny za
> czasów dynastii .... porcelanowej?

Ten niczyj moloch jest na to skazany. Podobnie jak kiedys ONZ, teraz juz
byle farmaceuta jest w stanie kupic ich opinie.

20. Data: 2010-11-02 15:43:22

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moglibysmy wygrac, jarek jako glowny dmuchacz jakby sie nadął....

Takkk, wygraną mamy w kieszeni :-))).

MK

Czy wykształciuch to synonim insekta?
Dzieci oskarżone o czary.