Mykobakterioza

1. Data: 2004-03-16 06:35:33

Temat: Mykobakterioza
Od: "ciuSma" <mstrzelecki@wytnij_to.seb.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wie ktos cos wiecej na ten temat ?
Jak stwierdzic czy przypadkiem mi sie na to nie zachorowalo ?

dzieki
CiuSma

2. Data: 2004-03-16 06:59:28

Temat: Re: Mykobakterioza
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 16 Mar 2004, ciuSma wrote:

> Czy wie ktos cos wiecej na ten temat ?
> Jak stwierdzic czy przypadkiem mi sie na to nie zachorowalo ?

wiem ale nie wiem o co pytasz

P.>

Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
*Sun Classic OpenBSD installation - to make an old computer young!
We are open on Open(BSD)!-> http://renata.am.torun.pl*
http://www.am.torun.pl/~pekasz

3. Data: 2004-03-16 20:17:08

Od: "ciuSma" <mstrzelecki@wytnij_to.seb.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@r...am.torun.pl>
> wiem ale nie wiem o co pytasz

Jakies 2 lata temu lekarze stwierdzili u mnie ZZSK. Przez jakis czas bylem
leczony po czym na rok wszelkie objawy choroby ustapily. W chwili obecnej
znowu cos zaczyna sie dziac, a ja zaczynam szukac innych przyczyn moich
problemow ze stawami niz ZZSK ( nigdy nie mialem zadnego z objawow ZZSK poza
problemem ze stawami krzyzowymi i jakims genem po badaniu ktorego okreslono
ta chorobe).
Ostatnio wyczytalem w prasie akwarystycznej o chorobie ryb Mykobakteriozie.
Bakterie ja wywolujace poprzez wode, rany moga spowodowac chorobe u
czlowieka ktora po jakims czasie objawia sie zmianami skornymi i problemami
ze stawami.
Poniewaz te objawy u mnie wystaepuja od kilku lat a dodatkowo od malego mam
akwarium i sporo ryb sprowadzam bezposrednio z ich naturalnych cieków
wodnych chcialbym dowiedziec sie cos wiecej na temat tej choroby i na temat
jakiejs metody jej rozpoznania.

pozdrawiam
ciuSma

4. Data: 2004-03-17 13:13:04

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> problemem ze stawami krzyzowymi i jakims genem po badaniu ktorego okreslono

HLA B27?

> [...]
> Bakterie ja wywolujace poprzez wode, rany moga spowodowac chorobe u
> czlowieka ktora po jakims czasie objawia sie zmianami skornymi i problemami

moze, ale tak na prawde malo wiesz o swojej chorobie podstawowej
i zamiast doszukiwac sie jednej z najrzadszych chorob jaka spotyka
sie w pulmonologii najpierw trzeba okreslic normalny stan Twojego
zdrowia - od tego zaczalbym

5. Data: 2004-03-17 22:19:41

Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:c37njn$2ami$1@news2.ipartners.pl tako rzecze ciuSma

> Jakies 2 lata temu lekarze stwierdzili u mnie ZZSK.
Coś mi się widzi, że Ty możesz jednak być nasz :-(
Zajrzyj no tu (tak na wszelki wypadek)
http://free.of.pl/z/zzsk/main.php
a o zmiany skórne spytaj tam też na forum, może ktoś miał taką postać.

P.S. Na mój niemedyczny rozum, to jedno drugiego nie wyklucza. Ludzie
dostają ataku ZZSK po salmonelli, iersynii. Każda poważniejsza infekcja
może popchnąć twój układ odpornościowy (jeśli masz ku temu
predyspozycje jak np. HLA B27) w stronę ZZSK

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

6. Data: 2004-03-18 19:53:55

Od: "ciuSma" <mstrzelecki@wytnij_to.seb.pl> szukaj wiadomości tego autora

> HLA B27?
Tak dokladnie o to chodzi.

> [...]
> i zamiast doszukiwac sie jednej z najrzadszych chorob jaka spotyka
> sie w pulmonologii najpierw trzeba okreslic normalny stan Twojego
Malo wiem bo malo mi mowia. Na poczatku bylo ZZSK, potem jakis Reiter potem
znow ZZSK a teraz internista mi wciska kity ze to korzonki.

pozdrawiam
ciuSma

7. Data: 2004-03-18 19:56:54

Od: "ciuSma" <mstrzelecki@wytnij_to.seb.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Pyzel" <r...@g...BezSpamu.pl> napisał w wiadomości
> P.S. Na mój niemedyczny rozum, to jedno drugiego nie wyklucza. Ludzie
> dostają ataku ZZSK po salmonelli, iersynii.

U mnie bylo to drugie :)
ciuSma

8. Data: 2004-03-19 12:52:17

Od: "flowercia" <b...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
potem
> znow ZZSK a teraz internista mi wciska kity ze to korzonki.

jesli to byl reiter to moze predzej chlamydioza
albo yersinioza to co ja teraz przechodze
(duzo sie nachodzilam zanim lekarze wpadli na yersinioze chlamydia zreszta
tez mi dokucza
)
pozdrawiam
flowi

9. Data: 2004-03-19 12:54:54

Od: "flowercia" <b...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

"ciuSma" <mstrzelecki@wytnij_to.seb.pl> wrote in message

> U mnie bylo to drugie :)
> ciuSma

widze ze tez miales yersinie (((((
HLA-B27 miales dodatnie?
ja mam ujemne a mimo to klopoty ze stawami,
lecze sie Sulfasalazyna EN + antybiotyki
mam tez troszke klopoty z jelitami (((((((((((9
zanim lekarze wpadli na to bylam juz na 2 kolonoskopiach (bo twierdzili, ze
to moze byc Crohn)
dopiero badanie na yersinie wyszlo dodatnie
zreszta na chlamydie tez pol roku chorowalam 2 szpitale :-(((((((((
pozdrawiam
sprobuj poszukac jakiegos dobrego reumatologa
z klinicznych szpitali maja wieksza wiedze, bo spotykaja
takie przypadki jak my)
pozdrawiam
flo

10. Data: 2004-03-19 12:56:19

Od: "flowercia" <b...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i zamiast doszukiwac sie jednej z najrzadszych chorob jaka spotyka
> sie w pulmonologii najpierw trzeba okreslic normalny stan Twojego

to ze choroba jest zadko spotykana
nie znaczy ze nie wystepuje mi dopiero po pol roku
zdiagnozowali yersinioze!!! nikt nie wpadl na to, ze klopoty z jelitami
stawami oczami i cewka moczowa moga byc od yersinii

powieka
jonogram
biopsja, rezonans, PILNE
Dziwne zawroty glowy