Myokine czy jabushe czy jeszcze coś innego?

1. Data: 2005-09-05 20:57:37

Temat: Myokine czy jabushe czy jeszcze coś innego?
Od: "kathy" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

który lepszy krem na zmarszczki?

1. Data: 2005-09-05 20:58:31

Temat: Re: Myokine czy jabushe czy jeszcze coś innego?
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kathy" <k...@g...pl> wrote in message
news:dfibg1$5j9$1@inews.gazeta.pl...
> który lepszy krem na zmarszczki?

a ile masz lat?

iwon(k)a

1. Data: 2005-09-05 21:09:35

Od: "Katarzyna " <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam 30 lat i zmarszczki mimiczne wokół ust.

1. Data: 2005-09-05 21:13:02

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna " <k...@g...pl> wrote in message
> mam 30 lat i zmarszczki mimiczne wokół ust.

chodzi ci o brude midzy szkrzydelkami nosa a kacikami ust, czy
o zmarszczki typu "u palacza"?
bo na te pierwsze to raczej kremy srednio zadzialaja.
iwon(k)a

1. Data: 2005-09-06 17:39:02

Od: "Katarzyna " <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
chodzi mi o zmarszczki mimiczne wokół ust-od ciąłego śmiania.Bardzo mi to
przeszkadza. Moja kolezanka kiedyś zastosowała Avon i musze przyznać że
skutki rewelacyjne -widać było u niej wygładzenie. Ale ja się znów
nasłuchałam, że to są bardzo silne kosmetyki i jak już ktoś zaczął ich używać
to będzie się musiało zawsze, bo jak przestanie to będzie o wiele gorzej niż
przed kuracją. Dlatego pomyslałam o Vichy, Jabushe.Może inny macie pomysł.

1. Data: 2005-09-06 19:51:21

Od: Zofia Rakowska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna napisał/a w news:dfkk7m$j3o$1@inews.gazeta.pl:

> Ale ja się znów
> nasłuchałam, że to są bardzo silne kosmetyki i jak już ktoś
> zaczął ich używać to będzie się musiało zawsze, bo jak
> przestanie to będzie o wiele gorzej niż przed kuracją.

A jak zaczniesz się myć w mleku kozim, to już do końca życia zostaną
Ci tylko takie kąpiele, bo inaczej [wstawić dowolną bzdurę].

Podaj źródło tych rewelacji albo przeszukaj archiwum.

--
mips

1. Data: 2005-09-07 07:52:19

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> który lepszy krem na zmarszczki?

Jabu'she Cure jest mocniejsze (i może podrażnić skórę)

Mascara
[OT]manifest
maseczka z agl
kremy przeciwzmarszczkowe dla 30-tki