Myśl dobrze o innych

111. Data: 2010-10-06 09:09:28

Temat: Re: Myśl dobrze o innych
Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości
news:i8he98$jhu$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Szaulo" <z...@p...pl> napisał w wiadomości

> Ale nie takiej... mam wrażenie.
> Widocznie snułam się po opłotkach.

Jak najbardziej również takiej. I jeszcze bardziej takiej.

Szaulo

112. Data: 2010-10-06 09:11:04

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> To żart czy serio piszesz?
>
> Szaulo
Kurcze Szaulu, serio.
To źle jak się spotka człowieka, który jest wsparciem??? Czy naprawdę
uważasz, że Ixi źle się żyje???

I nie wiem jak Ty, ale mam głęboką świadomość głębokiego zignorowania wielu
wspaniałych ludzi (mężczyzn) w swoim życiu. [Że narodziła mi się, jak się
rozwodziłam z mężem, to inna sprawa]. Więc doceniam prosty fakt, że Ixi
swojego porządnego nie zignorowała. Przecież mogła pognać za jakimś
błyszczącym obiektem...

MK

113. Data: 2010-10-06 09:13:03

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Jak najbardziej również takiej. I jeszcze bardziej takiej.
>
> Szaulo

Uhmmm.....

MK

114. Data: 2010-10-06 09:19:01

Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Szaulo" <z...@p...pl> napisał w wiadomości

> Kurcze Szaulu, serio.
> To źle jak się spotka człowieka, który jest wsparciem??? Czy naprawdę
> uważasz, że Ixi źle się żyje???

Nie, nie, nie w tych kategoriach na to patrzę. Ale daruję sobie.

> [...]
> że Ixi swojego porządnego nie zignorowała. Przecież mogła pognać za jakimś

Tytuł wątku powinien zobowiązywać, więc milknę ;)

Szaulo

115. Data: 2010-10-06 09:23:34

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Nie, nie, nie w tych kategoriach na to patrzę. Ale daruję sobie.

> Tytuł wątku powinien zobowiązywać, więc milknę ;)
>
> Szaulo
:-) MK

116. Data: 2010-10-06 09:42:53

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-06 11:07, Vilar pisze:

> Użytkownik "Szaulo" <z...@p...pl> napisał w wiadomości

> Ale nie takiej... mam wrażenie.
> Widocznie snułam się po opłotkach.

Snułaś się widocznie. :)

Ewa

117. Data: 2010-10-06 09:43:58

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-06 11:09, Szaulo pisze:

> Jak najbardziej również takiej. I jeszcze bardziej takiej.

Ale widzisz w tym coś złego? Ja nie, gdyby (w związku z tym) połączone
to było z uczciwszym podejściem do siebie i innych.

Ewa

118. Data: 2010-10-06 09:46:37

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-06 10:51, Vilar pisze:

> Ja bym się po prostu cieszyła, że spotkałaś człowieka, przy którym
> odetchnęłaś i rozwinęłaś skrzydła. To dar Ixi.... I Twoja mądrość, że go
> nie omiotłaś obojętnym wzrokiem...

Też tak to widzę mniej więcej.
Jednak przydałaby się w zamian odrobina pokory, bo przecież nie każdemu
taki dar się przytrafia.

Ewa

119. Data: 2010-10-06 09:47:54

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-06 10:55, Vilar pisze:

> To fajne masz te koleżanki, noooo :-))))))))))
>
> MK
>
> (ale pamiętaj proszę, że to żarcik... tak?)

Czemu? Naprawdę ta jest akurat fajna.

Ewa

120. Data: 2010-10-06 09:48:29

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-06 10:55, Szaulo pisze:

> Czy mogłabyś szczerze odpowiedzieć, kiedy ukształtował się twój obecny
> stosunek do "Żydków"?

A czy to ma jakieś znaczenie?

Ewa

He...he młot na schizofreników