Myśl stwarza tego co myśli.

11. Data: 2009-05-30 10:38:39

Temat: Re: Myśl stwarza tego co myśli.
Od: "glob" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <e...@o...eu> napisał(a):

> Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> Jednakże można zainstalować tak, żeby jego posty nie zawierały polskich
> liter, ale odpowiedzi na posty innych, a także innych odpowiedzi na jego
> posty też nie zawierały- ale konwertowały je poprawnie (czyli np zamiast
> "ę" - "e"), nie wrzucając różnych dziwnych znaczków- przez co nie da się
> tego czytać. Pomijając już fakt, że nawet napisane poprawnie nie dadzą się
> czytać ze względu na brak logiki, składni, popełnianiu systematycznego
> gwałtu na inteligencji, etyce, estetyce oraz umiłowaniu ortografii i
> [...]

Nie mogę obrażać twojej inteligencji,bo jej nie posiadasz.
Przerażający asfalt!
Nie przeraża mnie zmiana warunków życia ,upadek państw,zagłada miast i inne gejzery
niespodzianek,tryskające z łona historii,ale to że facet zmienia sobie osobowość jak
marynarkę i zaczyna działać,mówić ,myśleć,czuć wbrew samemu sobie,napełnia mnie
lękiem i zażenowaniem.To okropny bezwstyd!To szmieszny zgon!Stać się gramofonem,w
który wsadzono płytę z napisem " His master's voice"-głos mojego pana.
Cóż za groteskowy los tych katolików!

12. Data: 2009-05-31 11:59:40

Od: "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sobota, 30 maja 2009 12:38. carbon entity 'glob'
<f...@g...SKASUJ-TO.pl> contaminated pl.sci.psychologia with the
following letter:

> [...]
> napisem " His master's voice"-głos mojego pana. Cóż za groteskowy los tych

Rzymskich. Poczytaj sobie np. ks. prof. Rudnickiego (Starokatolicki Kościół
Mariawitów), a fobie antykatolickie ci przejdą.

13. Data: 2009-05-31 12:09:11

Od: "glob" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

glob <f...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> ki ,jakim mieć go chcemy, a dopiero potem szukamy argumantów aby nasz wybór uza
> sadnić.
> Zauważmy teraz, że to wszystko jest jak gdyby umyślnie na przekór nauce ,tej na
> uce ''obiektywnej '' z jaką zapoznała nas szkoła .Ależ tak ,w rzeczy samej ! Bo
> egzystencjalizm to jest reakcja ,bunt przeciw teoriom, schematom, abstrakcjom,
> bunt w imię wewnętrznej prawdy i w imię życia, w imię ludzkości .A teraz pytan
> ie ;czy w Polsce ten bunt przeciw nauce może się zaznaczyć z taką samą siłą co

No,ale dlaczego uparłem się na ten egzystencjalizm,czyżby dlatego iż on leży w
Polskiej naturze?
Egzystencjalizm to przede wszystkim:żyć na własną rękę.Egzystencjalistą jest ten kto
bezpośrednio styka się z życiem-bezpośrednio to znaczy jako człowiek,a nie jako
Polak,jako komunista czy faszysta,nie poprzez jakąś
wiarę,doktrynę,system.Egzystencjalista wie,że żadna idea ani teoria nie wyczerpuje
sensu życia.
Doprawdy, czasem mi się zdaje,że możemy być dumni-oto doczekaliśmy się,że pewne nasze
tzw:przesądy,od dawna wyśmiewane,że pewne upodobania polskie,których wstydziliśmy się
przed światem,wchodzą do najbardziej nowoczesnego myślenia ,jako zdobycz XX stulecia.
Czyż polski romantyzm ze swoim"mierz siły na zamiary"oraz"czucie i wiara silniej
mówią do mnie,niż mędrca szkiełko i oko",nie stał się klimatem,jednym z klimatów,tego
nowego idealizmu,wspartego już nie na klasycznej Krytyce Czystego Rozumu Kanta,a na
nowoczesnym arcywzorze filozofa ,Husserla?
A polski febik na punkcie wolności indywidualnej wolności,tak wszechstronnie
potępiony-czyż jego echa,stokroć bardziej wyrafinowane,nie pokutują w koncepcji
egzystencjalnej człowieka,posiadającego wolność wyboru,stwarzającego siebie samego i
wszystkie swoje wartości? I wreszcie nasza nieufność do wszystkiego co jest
rezonatorstwem,wywodem,logiką,nauką,organizacją,sche
matem,statystyką i abstrakcją-czyż i to tak kompromitujące zacofanie nasze nie
rozpościera się w tym sławnym egzystencjaliźmie,zrobionym z najbardziej wyszukanych
mądrości i najbardziej przepascistych głębi?

14. Data: 2009-05-31 12:24:32

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki wrote:
Ależ ja nie neguje głebokiego katolicyzmu , tylko rozejrzyj się co z
niego zrobił Polski Kościół katolicki , jedna wielka nienawiść do
wszystkiego I Chrystusa by pierwsi Powiesili,bo jest odwrotnością tego
co prezentują , tu nie ma myśli tu jest dogmat . A życia dogmatami
nie zrozumiesz, bo życie to człowiek .

hai

15. Data: 2009-05-31 12:27:20

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:gvtr5f$itl$1@news.onet.pl...
> [...]
> Kościół
> Mariawitów), a fobie antykatolickie ci przejdą.

Jemu nie przejdą. Nawet nie wiadomo, czy to nie jest bot.
Chiron

16. Data: 2009-05-31 13:33:39

Od: "glob" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <e...@p...com> napisał(a):

> Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:gvtr5f$itl$1@news.onet.pl...

> Jemu nie przejdą. Nawet nie wiadomo, czy to nie jest bot.
> Chiron

Właśnie o to chodzi abyś nie wiedział,bo masz myśleć nad tym co jest napisane,a nie
po dziecinnemu trzymać się piszącego,bo gdybym nazwał się przed tobą księdzem inaczej
byś niestety pisał ze mną .

17. Data: 2009-05-31 14:02:33

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Właśnie o to chodzi abyś nie wiedział,bo masz myśleć nad tym co jest
> napisane,a nie po dziecinnemu trzymać się piszącego,bo gdybym nazwał się
> przed tobą księdzem inaczej byś niestety pisał ze mną .

Nie obrażam się na nikogo, mało też zwracam uwagę, czy ktoś jest profesorem,
księdzem, etc- odnosze się do jego pisania. Póki co- piszesz stawiając tezy
jak agitator z lat 50, a poproszony o argumentację- flugasz jak menel.

Chiron

18. Data: 2009-05-31 14:07:56

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
> co jest napisane,a nie po dziecinnemu trzymać się piszącego,
> bo gdybym nazwał się przed tobą księdzem inaczej byś niestety

Musiałem zmienić sobie nick z ksRobak na Robakks, bo literki ks
w tym nicku wielu ludziom, zwłaszcza zajadłym wrogom Kościoła
- kojarzyły się z powinnością duszpasterską, wywołując nieuzasadnioną
nienawiść i personalną agresję. :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości
- - -
made by crosspost: pl.sci.filozofia, pl.sci.psychologia

19. Data: 2009-05-31 15:22:52

Od: "glob" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <e...@p...com> napisał(a):

> [...]
> jak agitator z lat 50, a poproszony o argumentację- flugasz jak menel.

Tak,naprawdę:To przeczytaj swoje posty w tym wątku,a mianowicie co ty tu od początku
piszesz,samo pieniactwo i kołtuneria.Wszelkimi sposobami negujesz osoby,bądź rzeczy
które nie podzielają pogłądów kk.Przeglądałem co wierni kk piszą na temat narkomani i
okazało się,dokładnie opierasz swoje poglądy o założenia przyjęte z góry,czyli nie
pasujące do żadnego narkomana,tak te oderwane stwierdzenia przylgneły do ciebie,że
nawet negujesz inne stwierdzenia-badaczy empirycznych,żeby przewekslować glos swojego
pana,więc dziecko rozgląda się za autorytetemi bo samo nie potrafi wniosków wyciągać
z otoczenia.Tak samo dziecko nie myśli co kto mówi,ale szuka prznależności wyrażonej
w autorytetach,które z góry określono jako dobre bądź złe.

20. Data: 2009-05-31 15:52:41

Od: "glob" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Autorytet jest tylko wąską specjalnością w danej dziedzinie
A życia nie da się zmknąć w jakieś tam specjalności,czyli autorytet nie jest tożsamy
z osobą go noszącą.Oderwanie od rzeczywistości ludzi obecnych polega na tym,że nie
widzą człowieka ale profesję,więc jeśli glob nazwie ciebie kiedyś profesorem,to
będzie znaczyło,że ciebie obraża.

HURA !!! HURA!!! HURA!!!
Ikselcia grzesznico,to ty pisałaś o uwielbieniu dla klapsów.
Monogamia człowieka to mit
Narkotyki
Libicki o Kaczyńskim - próba analizy psychologicznej