Re: Myśl stwarza tego co myśli.

From: "glob" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Myśl stwarza tego co myśli.
Date: Sat, 30 May 2009 10:38:39 +0000 (UTC)

Chiron <e...@o...eu> napisał(a):

> Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> Jednakże można zainstalować tak, żeby jego posty nie zawierały polskich
> liter, ale odpowiedzi na posty innych, a także innych odpowiedzi na jego
> posty też nie zawierały- ale konwertowały je poprawnie (czyli np zamiast
> "ę" - "e"), nie wrzucając różnych dziwnych znaczków- przez co nie da się
> tego czytać. Pomijając już fakt, że nawet napisane poprawnie nie dadzą się
> czytać ze względu na brak logiki, składni, popełnianiu systematycznego
> gwałtu na inteligencji, etyce, estetyce oraz umiłowaniu ortografii i
> [...]

Nie mogę obrażać twojej inteligencji,bo jej nie posiadasz.
Przerażający asfalt!
Nie przeraża mnie zmiana warunków życia ,upadek państw,zagłada miast i inne gejzery
niespodzianek,tryskające z łona historii,ale to że facet zmienia sobie osobowość jak
marynarkę i zaczyna działać,mówić ,myśleć,czuć wbrew samemu sobie,napełnia mnie
lękiem i zażenowaniem.To okropny bezwstyd!To szmieszny zgon!Stać się gramofonem,w
który wsadzono płytę z napisem " His master's voice"-głos mojego pana.
Cóż za groteskowy los tych katolików!