Myśl stwarza tego co myśli.

31. Data: 2009-06-02 07:04:55

Temat: Re: Myśl stwarza tego co myśli.
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>
news:gvu949$b9u$1@inews.gazeta.pl...
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Autorytet jest tylko wąską specjalnością w danej dziedzinie
> A życia nie da się zmknąć w jakieś tam specjalności,czyli autorytet
> nie jest tożsamy z osobą go noszącą.Oderwanie od rzeczywistości
> ludzi obecnych polega na tym,że nie widzą człowieka ale profesję,
> więc jeśli glob nazwie ciebie kiedyś profesorem,to będzie znaczyło,
> że ciebie obraża.

ach - zaraz tam "obraża". :)
Próba obrazy, a obrażenie się - to odrębne zagadnienia. Gdy mi
powiesz na przykład: "ech ty profesorze jakiś" to bynajmniej się
nie obrażę bo niby o co? o epitet??? Obraza jest stopniowalna
a przezwisko "profesor" zwłaszcza gdy sobie na niego zasłużę
w Twojej intencji może być obraźliwe, a w moim odbiorze będzie
obiektywne - bo faktów się nie ignoruje, tylko przyjmuje jaki są
(przynajmniej ja tak mam). ;-)
. . .
Skorzystam z okazji i dopowiem coś w temacie:

Jak widzisz z mojej wypowiedzi i przytoczonego cytatu
"obraza" wcale nie musi wywołać obrażenia się, bo
myśl stwarza tego co myśli, ale...
ale?
ale myśl kreuje także nastawienia, a więc ma dalekosiężny
skutek w czasie. Nie muszę bez przerwy myśleć gdy raz
wyrobiłem sobie nastawienie, które działa jak katalizator nastrojów.
pozdrawiam, :)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

32. Data: 2009-06-02 10:46:26

Od: "glob" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks <R...@g...pl> napisał(a):
> [...]
> skutek w czasie. Nie muszę bez przerwy myśleć gdy raz
> wyrobiłem sobie nastawienie, które działa jak katalizator nastrojów.

Kawiarnia.Ktoś jadł szynkę.Kelnerki.Weszło kilkunastu panów,nastąpiło wzmożenie
ruchu,połączono kilka stolików.
-A ci... Co to za jedni?
-Specjaliści.
-Od czego?
-Nie wiem.
-Aaa...Trupy?
Kolega nie był zupełnie pewien,zapytał dla przyzwoitości ''jakie trupy?'',ale w końcu
poniekąd zgodził się ze mną.
-to jednak weź pod uwagę,że oni,jako specjaliści,właściwie tak znowu bardzo nie są tu
obecni,można by nawet powiedzieć ,że są nieobecni,bo ostatecznie specjalista istnieje
na dobre tylko w swojej specjalności.Mówił to wolno i może z pewną
wstrzemięźliwością,czy wahaniem ,ja spojrzałem po sali ,musiałem przyznać w duchu,że
wszyscy tu na dobrą sprawę są...i nie są...albowiem siedząc tutaj przy kawie, tkwili
jednak gdzie indziej, każdy w swojej specjalności ,w swoim biurze.
Jednakże ta niepełność istnienia[ zezwalała na miraż,fatamorganę,perwersję i inne
nadużycia],z którą tyle miałem do czynienia,miała w sobie całą powagę techniki i
pracy,sen,mara ,Bóg wiara,
Może nie byli tak bardzo rzeczywiści, ale byli urzeczywistniający...rzeczywiści tędy
w swoim oddziaływaniu,a nierzeczywiści w swoim istnieniu .

33. Data: 2009-06-05 04:46:28

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
> ,Bóg wiara,
> Może nie byli tak bardzo rzeczywiści, ale byli
> urzeczywistniający...rzeczywiści tędy w swoim oddziaływaniu,a

Obudził się wcześnie. Wzrost ciśnienia atmosferycznego sprawił, że
nie chciało mu się spać. Zaparzył kawę, przemył twarz, umył zęby
i załączył komputer. Dziś nie będzie mógł poświęcić wiele czasu
dyskusjom, bo pierwszy dzień bezdeszczowy trzeba wykorzystać
na pozbieranie truskawek i czereśni z działki. Był gospodarny
i nie lubił gdy produkty niepotrzebnie się marnują.
Włączył więc komputer i kliknął na link:
http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl
.sci.filozofia&tid=1123690&MID=%3Ch0a26i%246rl%241%4
0inews.gazeta.pl%3E
czyta
czyta
czyta
aż doczytał do końca.
~~
do czego i komu służy zaprezentowana CENZURA polskiego Usenetu?
~~

hehe (zaśmiał się w duchu). Ja wiem (pomyślał).
Później wstał, otworzył kotkom saszetkę z kurczakiem, a kotki
łasiły mu się do nóg, prężąc i obcierając. Miał dwie kotki: Krecię i Kulę.
Chwilę patrzył jak zadowolone jedzą - to im smakuje (wiedział o tym).
Później zaczął szykować się do wyjścia, wcześniej wszak przed działką
trzeba zrobić zakupy, bo dziś piątek. :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości

HURA !!! HURA!!! HURA!!!
Ikselcia grzesznico,to ty pisałaś o uwielbieniu dla klapsów.
Monogamia człowieka to mit
Narkotyki
Libicki o Kaczyńskim - próba analizy psychologicznej