Re: Myśl stwarza tego co myśli.

From: "Robakks" <R...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Myśl stwarza tego co myśli.
Date: Fri, 5 Jun 2009 06:46:28 +0200

"glob" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>
news:h02vu2$muf$1@inews.gazeta.pl...>

> Kawiarnia.Ktoś jadł szynkę.Kelnerki.Weszło kilkunastu panów,
> nastąpiło wzmożenie ruchu,połączono kilka stolików.
> -A ci... Co to za jedni?
> -Specjaliści.
> -Od czego?
> -Nie wiem.
> -Aaa...Trupy?
> Kolega nie był zupełnie pewien,zapytał dla przyzwoitości ''jakie trupy?''
>,ale w końcu poniekąd zgodził się ze mną.
> -to jednak weź pod uwagę,że oni,jako specjaliści,właściwie tak znowu
> bardzo nie są tu obecni,można by nawet powiedzieć ,że są nieobecni,bo
> [...]

Obudził się wcześnie. Wzrost ciśnienia atmosferycznego sprawił, że
nie chciało mu się spać. Zaparzył kawę, przemył twarz, umył zęby
i załączył komputer. Dziś nie będzie mógł poświęcić wiele czasu
dyskusjom, bo pierwszy dzień bezdeszczowy trzeba wykorzystać
na pozbieranie truskawek i czereśni z działki. Był gospodarny
i nie lubił gdy produkty niepotrzebnie się marnują.
Włączył więc komputer i kliknął na link:
http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl
.sci.filozofia&tid=1123690&MID=%3Ch0a26i%246rl%241%4
0inews.gazeta.pl%3E
czyta
czyta
czyta
aż doczytał do końca.
~~
do czego i komu służy zaprezentowana CENZURA polskiego Usenetu?
~~

hehe (zaśmiał się w duchu). Ja wiem (pomyślał).
Później wstał, otworzył kotkom saszetkę z kurczakiem, a kotki
łasiły mu się do nóg, prężąc i obcierając. Miał dwie kotki: Krecię i Kulę.
Chwilę patrzył jak zadowolone jedzą - to im smakuje (wiedział o tym).
Później zaczął szykować się do wyjścia, wcześniej wszak przed działką
trzeba zrobić zakupy, bo dziś piątek. :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości