NA SKRAJU PRAGNIEŃ

1. Data: 2004-03-04 21:51:12

Temat: NA SKRAJU PRAGNIEŃ
Od: "kairos" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Słowo kocham powiedziałam tylko jednej osobie na dodatek dziewczynie która
mnie nie chce, trwa już to od 4 lat i z każym dniem jest gorzej, czy
lepiej??Bo pogłębiam się w stanie świadomej euorii odtrącenia.Codzienne
sprawy są nieistotne jest tylko ona.Los jest przewrotny, na mojej drodze
pojawił sie on,człowiek która pokochał mnie i stara się dawać mi
wsparcie.Szacunek do niego nie pozwal ukrywać tego co czuje.Nasze
niespełnione marzenia,a może właśnie o to chodzi,że są
niespełnione.Uczucia,hm.Kocham tą dzieczyne bardziej niż siebie,ranie tylko
siebie i osoby które są blisko mnie. Kochaliście kiedyś tak mocno?a może Nie
kochaliśćie siebie wystarczająco??

1. Data: 2004-03-04 21:58:40

Temat: Re: NA SKRAJU PRAGNIEŃ
Od: "darek miauu" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kairos <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> Kochaliście kiedyś tak mocno?

A w jakich jednostkach miary podać Ci wynik?

Pozdrawiam,
Darek.

1. Data: 2004-03-04 22:14:38

Od: "Juhas" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Kochaliście kiedyś tak mocno?

Kocham pewną osobę tak mocno, jak jeszcze nikt nikogo nie kochał

>a może Nie kochaliśćie siebie wystarczająco??
Nienawidzę siebie

1. Data: 2004-03-04 22:14:38

Od: "Juhas" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-03-04 22:54:01

Od: "Eliza" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kairos" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
tylko
> siebie i osoby które są blisko mnie. Kochaliście kiedyś tak mocno?a może

mam wrażenie, że jestes mlody....jeżeli tak, to jeszcze wszystko przed
Tobą....tak, to może brzmi banalnie, ale tak jest.
Też kiedyś wydawalo mi się, że kogoś kocham i koniec świata, on mnie nie
chce...powtarzalam sobie codziennie - na stracona milość najlepsza jest nowa
milość - Okazalo się, że to nie byla jednak milość, z tym że u mnie trwalo
to pól roku, ale owszem, uczucie zranienia, bólu i tych innych zostalo.
Chlopino...chyba masz zaduzo wolnego czasu. Weź się za sibie...jakieś kursy,
znajomi...tyle tego, że tylko wybierać. Zrób coś zupelnie dziwnego...Ja np.
nauczylam się prowadzić trabanta, ze skrzynią przy kierownicy (o:
Z drugiej strony, dziwne że nie masz ochoty się pomścić, podokuczać.....ale
to dobrze że tego nie masz...
Nic się nie martw, co ma być to będzie, i nie zmienisz tego. Także żyj
szczęśliwie, żebys nie żalowal przeczekanych - być może w jakimś sensie
straconych - lat

pozdrawiam
________-
optymistka

1. Data: 2004-03-04 22:54:01

Od: "Eliza" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-03-04 23:04:11

Od: "darek miauu" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eliza <e...@w...pl> napisał(a):

> Użytkownik "kairos" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Chlopino...

hi hi :)
Dawaj łapę, optymistko! Linijką po paluchach za nieuważne czytanie i do kąta
marsz!

Pozdrawiam,
Darek.

1. Data: 2004-03-04 23:04:11

Od: "darek miauu" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-03-04 23:26:56

Od: "tomla" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nauczylam się prowadzić trabanta, ze skrzynią przy kierownicy (o:
> Z drugiej strony, dziwne że nie masz ochoty się pomścić,
podokuczać.....ale
> to dobrze że tego nie masz...

kolejna ofiara Marca Ditroux?

1. Data: 2004-03-04 23:26:56

Od: "tomla" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nauczylam się prowadzić trabanta, ze skrzynią przy kierownicy (o:
> Z drugiej strony, dziwne że nie masz ochoty się pomścić,
> [...]

Re: mam problem: nienawidzę
Ogólnie
BAR-4 zwierciadło( dla) młodych??
RE: