NARESZCIE !!!

1. Data: 2008-07-14 10:57:15

Temat: NARESZCIE !!!
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

From: "Panslavista" <p...@w...pl>

Przybyła do mnie moja wnuczusia z Londynu - Księżniczka Aryjka - Lilianna.

Córka w prezencie przywiozła mi dwa Baileysy i sos Worcestershire.

2. Data: 2008-07-14 13:48:35

Temat: Re: NARESZCIE !!!
Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał

> Córka w prezencie przywiozła mi dwa Baileysy

Promocja byla na lotnisku, tez wzialem.

Protz

3. Data: 2008-07-15 15:02:46

Od: Stainless Steal Rat <S...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Protz napisał(a):

> Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał

> Promocja byla na lotnisku, tez wzialem.

Nie wyciągaj gówna z KF

4. Data: 2008-07-15 15:06:09

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stainless Steal Rat" <S...@p...onet.pl> wrote in message

> Nie wyciągaj gówna z KF

Zwłaszcza stalowego GWna szczurzego...

5. Data: 2008-07-15 15:10:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Jul 2008 15:02:46 +0000 (UTC), Stainless Steal Rat napisał(a):

> Nie wyciągaj gówna z KF

Płyń, g...o, z prądem, i nie potrącaj ludzi.

6. Data: 2008-07-15 17:10:53

Od: Panslavista <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Płyń, g...o, z prądem, i nie potrącaj ludzi.
spierdalaj szmato

** Posted from http://www.teranews.com **

7. Data: 2008-07-15 17:42:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Jul 2008 19:10:53 +0200, Panslavista napisał(a):

> spierdalaj szmato

Spadaj, podszywku, TERAnews albo za chwilę.

8. Data: 2008-07-16 20:13:36

Od: Panslavista <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Spadaj, podszywku, TERAnews albo za chwilę.
gruba kurwa

cipa jak wiadro
nos jak szynowy hak
ixelka jest szmatą
i lubi padliny smak

** Posted from http://www.teranews.com **

9. Data: 2008-07-17 08:16:53

Od: Stainless Steal Rat <S...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):

> Płyń, g...o, z prądem, i nie potrącaj ludzi.

Oszołomiła mnie twoja elokwencja, a więc lądujesz w płonkownicy potęgo inteligencji.

10. Data: 2008-07-17 10:14:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Jul 2008 08:16:53 +0000 (UTC), Stainless Steal Rat napisał(a):

> Oszołomiła mnie twoja elokwencja, a więc lądujesz w płonkownicy potęgo
inteligencji.

I o to chodzi.

Platki sniadaniowe
HEJ!
Czy ma sens żelfix do przecieru owocowego na zimno?
KU UCIESZE
ZUPA...