NASTĘPNE SPOTKANIE W KRAKOWIE????

1. Data: 2002-11-08 11:50:42

Temat: Re: NASTĘPNE SPOTKANIE W KRAKOWIE????
Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
news:aqgaai$q6c$1@news.tpi.pl...
> Co Wy na to kobietki, pomyślmy o tym?

Tak tak tak tak;-)
Dla mnie nawet dzisiaj moze byc hehehe
Kropelka

1. Data: 2002-11-08 11:54:05

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ula.p" <u...@p...fm> napisał w wiadomości
news:3DCBB29D.5B8E65F5@poczta.fm...

> Czy jeśli jest to spotkanie grupowe z p.r.u. to nowe osoby mają
> możliwość wciśnięcia sie?:)

Wrrrrrrrrrrrr za takie pytania. Oczywiscie ze im wiecej nas tym lepiej;-)
Tym bardziej ze bedzie to dopiero drugie spotkanie:-)
Kropelka

1. Data: 2002-11-08 12:24:29

Temat: NASTĘPNE SPOTKANIE W KRAKOWIE????
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-11-08 12:27:58

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co Wy na to kobietki, pomyślmy o tym?
> --
> Pozdrawiam
> Hanuś

Moze jakieś wspólne "sklepowanie" a później pyszne jedzonko?

Hanuś

1. Data: 2002-11-08 12:33:09

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze jakieś wspólne "sklepowanie" a później pyszne jedzonko?

Oj tak tak!
Tylko wyzdrowiej bo nie chcemy Cie miec na sumieniu.

Kaska

1. Data: 2002-11-08 12:36:35

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj tak tak!
> Tylko wyzdrowiej bo nie chcemy Cie miec na sumieniu.
>
> Kaska

Kasia zkasowałam do Ciebie numer:(, tak że nawet SMS-a nie mogłam wysłać to
raz.
Dwa zdrowieje dziś idę na impreze, i jak po niej nie umrę to wszystko
zniosę.
Hanuś

1. Data: 2002-11-08 12:48:29

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-11-08 12:51:22

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jeśli jest to spotkanie grupowe z p.r.u. to nowe osoby mają
> możliwość wciśnięcia sie?:)
> ula.p

Oczywiscie ale my nie bedziemy na nie zwracac uwagi...

:)))))))))
Pewnie, przychodz i nie pytaj nawet!
Bedzie fajowo!
Kaska

1. Data: 2002-11-08 13:03:26

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

">
> Czy jeśli jest to spotkanie grupowe z p.r.u. to nowe osoby mają
> możliwość wciśnięcia sie?:)
>
> ula.p
Jasne zapraszamy serdecznie:))))))))))))))))))))))))))
Pozdrawiam
Hanuś

1. Data: 2002-11-08 13:18:00

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

to rzucajcie kiedy wam pasuje, a ja sie dopasuje, bo ciągle mam za duzo
czasu:)))
w zasadzie to moze byc nawet i dzis:) jutro czas miedzy 15-18 mam
poświecony grupie z akwarystyki:)

ula.p

pytanie o vichy - kontra wiek
pędzel do pudru