NAWIASEM

1. Data: 2007-09-06 06:22:00

Temat: NAWIASEM
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1) Judaszowiec chiński - najbardziej obficie kwitnący krzew ozdobny- kwiaty
wyrastają nawet z kory pnia i gałęzi.

2) Modrzew smoczy - japońskie drzewo iglaste o spiralnie skręconym pniu i
gałęziach.

3) Ketmia pstrolistna purpurowa - barwny krzew o biało-zielonych liściach i
purpurowych kwiatach.

4) Pernecja Chilijska czerwona - zimozielony krzew o ozdobnych owocach.

5) Cytryna Meyera - o słodkich owocach, doskonała do uprawy w mieszkaniu.

6) Oliwnik - "polska oliwka" odporna na mróz o jadalnych owocach.

7) Jałowiec płaczący - ma niespotykany, niezwykły pokrój.

8) Fotinia purpurowa - zimozielony krzew o ozdobnych wielobarwnych liściach.

9) Buddleja kulista żółta - wyjątkowy kształt i barwa kwiatów, niespotykany
u buddleji.

Pozdrawiam

_______
Maryla

http://wspanialeogrodymaryli.republika.pl/
http://wspanialeogrodymaryli.webpark.pl/

--
Kliknij, jesli nie chcesz otrzymywac wiecej informacji: ten odnośnik

Aby zmienic swoje dane (email), kliknij: ten odnośnik
Aby przeslac ten email innej osobie: ten odnośnik

powered by phplist v 2.10.4, C tincan ltd

2. Data: 2007-09-06 07:10:45

Temat: Re: NAWIASEM
Od: "m" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> 9) Buddleja kulista żółta - wyjątkowy kształt i barwa kwiatów, niespotykany

Co tu dziwnego?Czasem kupuję rośliny u Maryli.
Pozdrawiam.mirzan

3. Data: 2007-09-06 07:16:35

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"m" <l...@o...pl> wrote in message

> Co tu dziwnego?Czasem kupuję rośliny u Maryli.
> Pozdrawiam.mirzan

Witam!

Ja też - dlatego dałem - może co komu się przyda...

4. Data: 2007-09-06 12:56:27

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:
> 1) Judaszowiec chiński - najbardziej obficie kwitnący krzew ozdobny- kwiaty
> wyrastają nawet z kory pnia i gałęzi.

Nie "nawet", ale wyłącznie.

> 6) Oliwnik - "polska oliwka" odporna na mróz o jadalnych owocach.

W Ameryce "rosyjska oliwka" (Russian olive) :-)

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2007-09-10 10:10:52

Od: Roket <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co tu dziwnego?Czasem kupuję rośliny u Maryli.

Drogo.
Trawa pampasowa 29 zl (!)

6. Data: 2007-09-10 19:45:43

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Roket napisał:

> Drogo.
> Trawa pampasowa 29 zl (!)

To kup w ogrodniczym torebkę nasion.
Będziesz miał co posadzić i jeszcze sprzedać :-)

Pozdrawiam, Barbara

wiosna?
cos na plot, zywoplot, "pnacze" - prosba o rady
Jabłka (NTG ?)
Jak hodować lawendę
NOWE FORUM OGRODNICZE!!!