Re: NIE KARMIC TROLLA

1. Data: 2001-12-19 17:26:40

Temat: Re: NIE KARMIC TROLLA
Od: KOMINEK <k...@k...hti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z adresu d...@p...onet.pl nadszedl post o zadziwiajacej tresci:
9vqi6u$fnk$...@n...tpi.pl:

> ale przy okazji porozmawiamy sobie o innych sprawach, a troll zostanie
> sobie gdzieś tam daleko z tyłu...:-)

... i wroci widzac, ze jego posty spotkaly sie z takim milym przyjeciem;)
KOMINEK [ex-uowca uosi]
k...@m...prosiaczkiem.jestem.net.pl
Gadu - 1209534

Tak kochamy marzenia, że boimy sie je realizowac

1. Data: 2001-12-19 17:58:47

Od: "Daga" <d...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

KOMINEK <k...@k...hti.pl> w artykule
news:Xns917CBAF3FCAD4KOMINEK@127.0.0.1 pisze...

> ... i wroci widzac, ze jego posty spotkaly sie z takim milym
przyjeciem;)

Albo się zdenerwuje, że nie dotyczą ustanowionego przezeń tematu,
tylko - jakby mu na złość - poszły inną drogą. :))))

Pozdr
Daga

1. Data: 2001-12-19 18:26:35

Od: "schari" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Daga <d...@a...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> [...]
>
> Albo się zdenerwuje, że nie dotyczą ustanowionego przezeń tematu,
> tylko - jakby mu na złość - poszły inną drogą. :))))

odpowiedz od razu na wszystkie posty

nie liczcie na jakakolwiek reakcje. jedyne co zyskacie odpowiadajac mu to
zwiekszona liczba postow o tej samej tresci. do tego czlowieka (?) nie
dociera ani prosba ani grozba - NIC

schari

1. Data: 2001-12-19 19:30:03

Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> nie liczcie na jakakolwiek reakcje. jedyne co zyskacie odpowiadajac mu to
> zwiekszona liczba postow o tej samej tresci. do tego czlowieka (?) nie
> dociera ani prosba ani grozba - NIC

Potwierdzam, sa grupy na ktorych tego rodzaju arcywymyslne wypowiedzi zdarzaja
sie nader czesto. Co istotne, im bardziej tematyka grupy obniza srednia wieku
jej uczestnikow tym czesciej pojawiaja sie trolle. Na pl.rec.gry.komputerowe
przecietnie raz na tydzien mozna znalezc serie postow tego pokroju.

Co do grozb to mozna cos sprobowac zrobic np. wyslac mail do adminow jego
konta (choc prawdopodobnie zalozy sobie nowe za 2 dni), ewentualnie do
a...@t...pl czy jakos tak choc pewnie przychodiz tyle skarg ze nic nie
zrobia.

Najlepszym sposobem jest wlasnie totalna ignorancja bo troll niczym wampir
musi miec swieza krew czyli jakas informacje zwrotna - inaczej nie ma zabawy.

Swoja droga - ciekawe zaganienie psychologiczne - czy w mlodych ludziach
(stawialbym, ze autor ma 12-14 lat) jest tyle nagromadzonych negatywnych
uczuc, ze szukaja sposobnosci na ich ujawanienie [co mnie dziwi, bo net
daje duzo innych mozliwosci "przelania" destrudo :-))] czy po prostu fakt
anonimowosci (nie oszukujmy sie ale ip hosta jest informacja identyfikacyjna
tylko dla tepsy, ktora palcem nie ruszy) jest tak podniecajacy, ze
trzeba sprobowac wszystkich mozliwosci jakich dostarcza?

--
-=Pozdrowionka=-

Wilczek
w...@w...pl <|> http://www.wr.pl
ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

1. Data: 2001-12-19 20:10:27

Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

schari:
> [...]
>
> nie liczcie na jakakolwiek reakcje. jedyne co zyskacie odpowiadajac mu to
> zwiekszona liczba postow o tej samej tresci. do tego czlowieka (?) nie

nie licze na nic - zreszta od razu go splonkowalem :-)

saulo

1. Data: 2001-12-19 21:32:42

Od: "Daga" <d...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

<d...@p...onet.pl> w artykule
news:1564.00000843.3c20f432@newsgate.onet.pl pisze...

> nie licze na nic - zreszta od razu go splonkowalem :-)

Otóż to. Dyskusja pod jednym z wyż.wym. wątków dotyczy kompletnie
innego tematu, nie związanego z trollem. Dlatego zmieniłam nazwę wątku.
:)))

Pozdr
Daga

1. Data: 2001-12-19 21:42:03

Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> Otóż to. Dyskusja pod jednym z wyż.wym. wątków dotyczy kompletnie
> innego tematu, nie związanego z trollem. Dlatego zmieniłam nazwę wątku.
> :)))

U mnie osobnik korzystajacy z tego maila byl splonkowany juz z innej
listy wiec od razu pojawily mi sie tylko odpowiedzi... :-)

--
-=Pozdrowionka=-

Wilczek
w...@w...pl <|> http://www.wr.pl
ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

1. Data: 2001-12-19 21:55:24

Temat: Nie karmić trolla, tylko... karmić się trollami :-)) [Re: NIE KARMIC TROLLA]
Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Daga" <d...@a...net.pl> wrote in message

[cut] (sorki, ale muszę sobie poprawić statystykę, bo mnie Al-Fred z grupy
wywali...:-))

PUSTKA PUSTKA
MODERATORA ZA BURTĘ!

vive la masoneczka!
i inne mossady

Saulo

1. Data: 2001-12-19 21:58:05

Od: "Daga" <d...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Saulo <d...@p...onet.pl> w artykule news:9vr28t$coa$1@news.tpi.pl
pisze...

> [cut] (sorki, ale muszę sobie poprawić statystykę, bo mnie Al-Fred z
grupy
> wywali...:-))

Ale teraz Twój post wygląda pięęęknie i chlujnie. :o)

vive la statistica! :o)

> MODERATORA ZA BURTĘ!

Ekhem, niech no tylko jakiś moderator się nawinie. :))
Albo nie - każdy sobie sam sterem, okrętem i moderatorem!

Pozdr
Daga

1. Data: 2001-12-20 01:02:34

Od: KOMINEK <k...@k...hti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik poslugujacy sie adresem w...@i...com wypocil post o tresci:
9vqqoc$fg1$...@k...task.gda.pl:

> [...]
> identyfikacyjna tylko dla tepsy, ktora palcem nie ruszy) jest tak
> podniecajacy, ze trzeba sprobowac wszystkich mozliwosci jakich

To drugie + niewiedza o zasadach przebywania na grupach.
Taki ciec mysli, ze kazdy tak raz na jakis czas - wchodzi, czyta,
wychodzi. Nie ma pojecia, ze tu ludzie sie znaja, codziennie poswiecaja
wiele czasu na czytanie i dzielenie sie wlasnymi spostrzezeniami itd...

I nie sadze, aby robili to nastolatkowie ;-)
Znam duuuzo starszych osob, ktore przyznaly mi sie, ze swoje "kariery" na
grupach zaczynali wlasnie od takiego trollowania.

BTW- Heh, tak sobie zobaczylem na googlach moje pierwsze posty na grupach
(sprzed dwoch lat i pod innym nickiem) i wprost nie moge uwierzyc, ze
pisalem nad cytatami, nie obcinalem ich, a do tego, k...a mac,
przeklinalem ;-)

KOMINEK [ex-uowca uosi]
k...@m...prosiaczkiem.jestem.net.pl
Gadu - 1209534

Burszytnek, burszytnek, znalazuas go na plazy lalala.

Wszystkiego najlepszego!
Świątecznie i Noworocznie!
Ktos powiedział bull...
WYRUCHAM WAS