NIE MAM PTAKA :-(((

11. Data: 2003-04-16 20:51:12

Temat: Re: NIE MAM PTAKA :-(((
Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...bo nie mieć żadnego ptaka, to po prostu czarna rozpacz!... :-(

Przykre... sie poplakalam... ze smiechu :-)

Asia

12. Data: 2003-04-16 22:54:06

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Przez dwa dni z uwagą tam zaglądałem i stwierdziłem że niestety, nie mam
> ptaka. :-(
> A budka została zbudowana wg wszelkich reguł i od początku marca wisi na
> brzozie. Miałem nadzieję, że jakiś sympatyczny ptak ją zasiedli, a tu nic!!
> A przeciez pora.
> A może te ptaki trzeba jakoś wabić? Macie może jakieś sprawdzone recepty??
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Wg wszelkich reguł podaj średnicę otworu wlotowego.

Pozdrawiam Anastazy

13. Data: 2003-04-16 23:02:07

Temat: Odp: NIE MAM PTAKA :-(((
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JotHa <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b7kfj3$kce$...@n...news.tpi.pl...

> Przykre... sie poplakalam... ze smiechu :-)

Tu się nie ma z czego śmiać! Ponura sprawa! :-(
I ratunku z nikąd.
Pozdrawiam :-)
Janusz

14. Data: 2003-04-16 23:07:02

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:5...@n...onet.pl...

> Wg wszelkich reguł podaj średnicę otworu wlotowego.

45 mm
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
A co? Od tego zależy sposób wabienia? :-)
J.

15. Data: 2003-04-16 23:16:23

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:5...@n...onet.pl...

> 45 mm
> Pozdrawiam :-)
> Janusz
> PS
> A co? Od tego zależy sposób wabienia? :-)
> J.
>
> Chciałem się dowiedzieć jakiego ptaszka oczekujesz.
Teraz już wiem,że zwykłego.
Moja budka wisi na gruszy, 5 m nad ziemią.Szpaki odkryły ją niemal
natychmiast po zawieszeniu(w zeszłym roku).
Tej wiosny także wpadły,obejrzały domek,przespały się kilka razy.
Na jaja jeszcze nie pora>Trochę cierpliwości:)

Życzy Anastazy

16. Data: 2003-04-16 23:40:09

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A przeciez pora.
> A może te ptaki trzeba jakoś wabić? Macie może jakieś sprawdzone recepty??

Sympatyczny ptak,czyli szpak.Przewieś budkę na inne drzewo,bardziej
szlachetne,np.orzech włoski,lipę,gruszę,olchę.Ptaszki biorą wszystko
pod uwagę,także kamuflaż,wiatr,zacienienie,usytuowanie otworu
wlotowego(strony świata).Brzoza w/w warunków nie spełnia.

Pozdrawia boletus

17. Data: 2003-04-17 01:12:31

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> Tu się nie ma z czego śmiać! Ponura sprawa! :-(

Bywa niewesolo. Dzisiaj pod cisem znalazlem dwa ptasie
jajeczka. jedno stluczone, drugie moze nawet cale, ale
ptaszka z niego nie bedzie. Podejrzewam, ze jakies
niemadre ptaki uwily gniazdo w cisie, a ze wiatr nim targa
ponad miare, jaja wypadly :-(

Znacznie madrzejsze sa wroble, ktore w swiecacym napisie
"SUPERMARKET" uwily gniazdka w dziurach liter P i R.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

18. Data: 2003-04-17 04:53:46

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:5...@n...onet.pl...

> [...]
> pod uwagę,także kamuflaż,wiatr,zacienienie,usytuowanie otworu >
wlotowego(strony świata).Brzoza w/w warunków nie spełnia.

Czy to oznacza, że najpierw lipę albo orzecha mam sobie zasadzić, poczekac,
aż urosnie i dopiero wtedy?
Pozdrawiam :-)
Janusz

19. Data: 2003-04-17 05:00:28

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:5...@n...onet.pl...

> Teraz już wiem,że zwykłego.
A ktore to zwykłe, a które niezwykłe??? :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

20. Data: 2003-04-17 05:04:04

Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b7lcgn$94a$...@a...news.tpi.pl...

> A ktore to zwykłe, a które niezwykłe??? :-)
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

..niezwykłe, to te, które mają cechę wyróżniającą je ponad ptasią
przeciętność!... ..dla mnie np. byłaby to umiejętność gotowania lub np.
rozumienia różnych stanów emocjonalnych... :-) ...choć zakładam, że i tu
mogą być różne preferencje!.. ;-)

..pozdrawiam, Agata

Dziadek
Botaniczny problem z żeleźniakiem