NIEPRAWDA

1. Data: 2006-11-04 07:57:40

Temat: NIEPRAWDA
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oglądam film na TVP2 - jeżeli przedstawiasz tam Twoją sytuację, to na
mój temat normalnie kłamiesz. Na temat ciąży miałem tylko domysły.
Powiadomiłaś mnie o zmianie mieszkania i zlikwidowałaś adresy. Nie oskarżaj
mnie ustami tego ciecia, że to ja nie stanąłem na wysokości zadania. Po to
krzyczałem na listach wzbudzając śmiech przygłupów, aby echo przyniosło mi
nadzieję. To prawda, że nie mogę ruszyć się z domu.
Miałem listy od różnych nicków, udających Ciebie, wkurzały mnie, tak
mnie załawiały przez 30 lat SS... Pewien człowiek powiedział mi, że
poroniłaś i dziecka nie ma (dla mnie stal się persona non grata). Nigdy nie
dostałem maila od ciebie o sytuacji, prócz telefonu kończącego. A
wystarczyło napisać, zadzwonić, nie zmyślać.
Nie jestem Duchem Świętym, abym wiedział wszystko...

2. Data: 2006-11-04 08:09:11

Temat: Re: NIEPRAWDA
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message
> [...]
> wystarczyło napisać, zadzwonić, nie zmyślać.
> Nie jestem Duchem Świętym, abym wiedział wszystko...

Przez całe pół roku widziałem znikające listy, jak i średnio raz na dwa
tygodnie kasowano mi system i dane nie dawały się odtworzyć. Jedynie te,
które zarchiwizowałem poza kompem przetrwały. Widocznie cieć izolował mnie
od Ciebie, tak jak podobno od córki... Ja zaliczałem to na konto SSmanów.
Chcę mojego syna...

3. Data: 2006-11-04 09:36:01

Od: "gazdabaca" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcę mojego syna...

Ludożerca!

GB

4. Data: 2006-11-04 09:41:45

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gazdabaca" <g...@o...pl> wrote in message

> Ludożerca!
>
> GB

Robali nie jadam.

5. Data: 2006-11-04 09:46:55

Od: "Dolby" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Teraz widzisz jak sie myliłeś atakując wszystkich bez wyjatku, obrażając i
lząc "czytaczy" tej grupy. Zasmiecałeś całkowicie bezcelowo i bezsensownie
niszcząc jednocześnie spójnosć tej społecznosci.
Czy jestes az tak wielkim egoista ??
odpowiedz tylko błagam zrozumiale i logicznie. Nie wierszykiem i nie obrazaj
nie ublizaj bo to juz bezcelowe.
Pozdrawiam Dolby

6. Data: 2006-11-04 10:03:39

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dolby" <v...@o...pl> wrote in message
> [...]
> Czy jestes az tak wielkim egoista ??
> odpowiedz tylko błagam zrozumiale i logicznie. Nie wierszykiem i nie
> obrazaj nie ublizaj bo to juz bezcelowe.

Nie znałem nicka psorka. Napisałem post "mamuśka" - nie był obraźliwy,
acz utrzymany w tonie satyrycznym, nazwałeś/-aś mnie człowiekiem głupim, to
był drugi twój post nicku.
To ty nie liczyłaś się z moimi przeżyciami i uczuciami, a byłem pod stałym
naciskiem informacji o dziecku i S od kogo?
Tyle, że nigdy nie napisała, że to ona... Czyżby chciała mnie w tak
okrutny sposób wypróbować? Jeżeli była/jest w sytuacji krytycznej -
udzieliłbym/udzielę wszelkiej dostępnej mi pomocy, dziecko zmienia sytuację
całkowicie.
Jestem Polakiem, Słowianinem, wykształconym na tyle dobrze, by pojąć
wszelką symbolikę, ale co do posunieć prawnych, stosunków w małżeństwie
obecnym czy przyszłym nie mogę opierać się na domysłach. A to wymagało i
nadal wymaga spotkania i rozmowy, zwłaszcza gdy jest dziecko, nie zgadzam
się, aby moje dziecko miało ojczyma - to jest kradzież popełniana na
dziecku. Kobiety nie zdają sobie absolutnie z tego sprawy, działają pozornie
w imieniu dziecka tak naprawdę myślą wyłącznie o sobie, sądząc, że gdy jej
będzie dobrze to i dziecku też. A to jest wielkie kłamstwo.
Tak mnie okradziono z dzieciństwa, nie wiedziałem, dlaczego jestem
gorszym dzieckiem do 13 roku życia... Dopiero siostra znlazła dokumenty i
dowiedziała się, że jestem pasierbem - poszukałem w encyklopedii znaczenia.
Mam do dzisiaj żal do matki i babki...

7. Data: 2006-11-04 10:44:46

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dariusz Adamiak" <d...@w...pl> wrote in message

Mam problemy, a Ona tu jest... W jej rękach Endlösung...

8. Data: 2006-11-04 10:45:03

Od: "Dariusz Adamiak" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

poza tym ze masz paranoje
w sumie cenie twoje rady
wiec z daleka ale pozdrawiam

9. Data: 2006-11-04 10:55:11

Od: "Dariusz Adamiak" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

no ja to rozumie,
i widze ze /przynajmniej na necie sie bardzo starasz... /
ale czy to dobre miejsce ?
niemniej simple gl
pozdr

> "Dariusz Adamiak" <d...@w...pl> wrote in message
>
> Mam problemy, a Ona tu jest... W jej rękach Endlösung...

Kwas z kapusty
Kura
Z PEWNOSCIĄ...
ZBOJNIK