Re: NIEPRAWDA

From: "Panslavista" <p...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: NIEPRAWDA
Date: Sat, 4 Nov 2006 09:09:11 +0100

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message
news:eihhbf$6u4$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Oglądam film na TVP2 - jeżeli przedstawiasz tam Twoją sytuację, to na
> mój temat normalnie kłamiesz. Na temat ciąży miałem tylko domysły.
> Powiadomiłaś mnie o zmianie mieszkania i zlikwidowałaś adresy. Nie
> oskarżaj mnie ustami tego ciecia, że to ja nie stanąłem na wysokości
> zadania. Po to krzyczałem na listach wzbudzając śmiech przygłupów, aby
> echo przyniosło mi nadzieję. To prawda, że nie mogę ruszyć się z domu.
> Miałem listy od różnych nicków, udających Ciebie, wkurzały mnie, tak
> mnie załawiały przez 30 lat SS... Pewien człowiek powiedział mi, że
> [...]

Przez całe pół roku widziałem znikające listy, jak i średnio raz na dwa
tygodnie kasowano mi system i dane nie dawały się odtworzyć. Jedynie te,
które zarchiwizowałem poza kompem przetrwały. Widocznie cieć izolował mnie
od Ciebie, tak jak podobno od córki... Ja zaliczałem to na konto SSmanów.
Chcę mojego syna...