NIKT NIE WIE NA CO CHORUJĘ:(

21. Data: 2004-12-28 11:43:51

Temat: Re: NIKT NIE WIE NA CO CHORUJĘ:(
Od: "piotr" <p...@t...org> szukaj wiadomości tego autora

miałem podobne objawy,,, po zabiegu operacyjnym w szpitalu zarazili mnie
jakimś syfem.. dokładnie codzienie miedzy godzina 10 a 11 przez miesiac
trmperatura podskakiwała mi do 41 stpni, brały mnie dreszcze itd. cwiczyli
wszystkie mozliwe antybiotyki.... w koncy wypuscili ze szpitala... pozniej
miałem tak raz w tygodniu przez prawie 2 miesiace i ..... mineło....
nie jestem lekarzem -- ale skoro mówią że masz gonić do medycyny
tropikalnej - to się nie zastanawiaj tylko GOŃ!

22. Data: 2004-12-28 12:46:10

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piotr" <p...@t...org> napisał w wiadomości

ale skoro mówią że masz gonić do medycyny
> tropikalnej - to się nie zastanawiaj tylko GOŃ!

Lepiej gonic niz cos przeoczyc,aby pozniej nie zalowac....
Miejmy nadzieje ze to nic powaznego i minie tak jak w Twoim przypadku.

Magda

23. Data: 2004-12-28 14:21:36

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janczyk" <g...@a...pl_SPAM_>

> Znajoma miala takie objawy i w koncu po calym tabunie specjalistow,
> furze badan z badaniami na hiv i rozne tropikalne wynalazki wlacznie
> robionymi w roznych dziwnych miejscach okazalo sie ze ma (a raczej
> miala) jarsinie (yarsinie... czy jak to sie tam pisze...).

A co to takiego?

Magda

24. Data: 2004-12-28 14:23:58

Od: Grzegorz Janczyk <g...@a...pl_SPAM_> szukaj wiadomości tego autora

qwerty wrote:

> [...]
> do 41 st. gor?czki. Po kilku godzinach mija. Mam powiększone węzły chłonne,
> w?trobę i ?ledzionę, w czasie gor?czki bóle mię?ni i stawów. Trwa to już
> pi?ty miesi?c, przez pierwsze 2 miesi?ce dodatkowo były jeszcze objawy
> grypowo-przeziębieniowe non stop. Czy kto? ma jaki? pomysł co to może być?

Znajoma miala takie objawy i w koncu po calym tabunie specjalistow,
furze badan z badaniami na hiv i rozne tropikalne wynalazki wlacznie
robionymi w roznych dziwnych miejscach okazalo sie ze ma (a raczej
miala) jarsinie (yarsinie... czy jak to sie tam pisze...).

Pzdr
Grzesiek

25. Data: 2004-12-28 14:29:59

Od: Grzegorz Janczyk <g...@a...pl_SPAM_> szukaj wiadomości tego autora

Mrówka wrote:

(...)

> A co to takiego?

Jakies paskuuudne paskudztwo. Kiedys znalazlem cos takiego (ale uwaga:
strona robiona chyba przez niewidomego ;) )

http://wrastawicki.webpark.pl/jersiniozabis.html

Pzdr
Grzesiek

26. Data: 2004-12-28 14:49:12

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janczyk" <g...@a...pl_SPAM_> napisał
w wiadomości news:cqrqcu$qme$2@julia.coi.pw.edu.pl...

> Jakies paskuuudne paskudztwo. Kiedys znalazlem cos takiego (ale uwaga:
> strona robiona chyba przez niewidomego ;) )

Jaka muzyczka ;-)
Fakt paskudna choroba...

Magda

27. Data: 2004-12-28 16:37:39

Od: "qwerty" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrówka" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> Dokladnie.Objawy pasuja do ameby.Ja bym na Twoim miejscu pognala tak jak
> najszybciej.
>
> Magfa

No cóż pognałam ale lekarz powiedział, że to nie jest żadna tropikalna ani
zakaźna choroba więc znowu nic nie wiadomo:(
pozdrawiam,
qwerty

28. Data: 2004-12-28 17:35:42

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No cóż pognałam ale lekarz powiedział, że to nie jest żadna tropikalna ani
> zakaźna choroba więc znowu nic nie wiadomo:(

Hm,tak bez rzadnych badan to stwierdzil?

Magda

29. Data: 2004-12-28 17:42:08

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hm,tak bez rzadnych badan to stwierdzil?

ups sorki-żadnych :)

Magda

30. Data: 2004-12-28 18:15:29

Od: "qwerty" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Mrówka" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> ups sorki-żadnych :)

na podstawie badań, które miałam w szpitalu i wywiadu, uznał, że objay
malarii 11 miesięcy po powrocie z Egiptu są niemożliwe bo po pierwsze
rozwija się ona szybciej a po drugie nie występuje tam.
Pozdrawiam,
Monika

Okres w czasie ciazy
sucho w gardle