NIVEA

1. Data: 2003-03-28 14:05:13

Temat: Re: NIVEA
Od: "babka in klozeto ^^" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

eee tam.nivea jest dobra jezeli chodzi o kremy i dezodoranty.i to
wszystko...

--
^^ made by ~babka in klozeto~ ^^
^^wszystkie prawa zastrzelone^^

1. Data: 2003-03-28 14:06:29

Temat: NIVEA
Od: "Anna" <a...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zakupilam podklad Nivea, srednio odpowiada mi zapach (taki wlasnie niveowy)
i jak dla mnie dosc srednio sie naklada, czy ktoras z kolezanek uzywala
jakis innych produktow z kolorowki nivea? widziaaml bazy roswietlajace,
lakiery, tusze, cienie i pomadki ale juz sama nie wiem co o tym sadzic.
cenowo srednia polka, ale szkoda mi pieniedzy na cos co bedzie lezalo na
polce
pozdr

1. Data: 2003-03-28 14:18:21

Od: "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna <a...@2...pl> napisał(a):

>czy ktoras z kolezanek uzywala
> jakis innych produktow z kolorowki nivea?

Ja lubie kolorowke Nivei :)
Mialam podklad (nie pamietam nazwy :( , ale moge sprawdzic) i sprawdzil sie -
ladny kolor, nie scieral sie, co do nakladania - ja zawsze nakladam podklad,
jak krem nie do konca sie wchlonie, wiec mi sie prawie wszystko ladnie
rozprowadza ;)

Mialam pomadke, teoretycznie 'niescieralna', w praktyce byla beznadziejna,
najwiekszy bubel nivei imho.
Mialam za to inna pomadke - i ta juz byla dobra, a co najwazniejsze znalazlam
swoj wymarzony kolor - zadna inna firma takiego nie miala.

Maskara wodoodporna: sprawdza sie w ekstremalnych warunkach ;)
Mam pewne zastrzezenia co do szczoteczki, ale generalnie ok - baaardzo trwala.

Najlepsza rzecz, jaka od nich mialam, to cien w sztyfcie, mialam potem podobny
Diora i niech sie schowa. Chyba sobie jeszcze raz kupie: ladne kolory, latwy w
uzyciu, trwaly - w sam raz na wakacje.

Lakiery IMO bardzo dobre, mnooooostwo kolorow, trwale, zawieraja wapn i
naprawde mam wrazenie, ze nie oslabiaja mi paznokci (a wiekszosc lakierow
niestety tak...)

Ale ja tak ogolnie lubie Nivee - chyba najbardziej z kosmetykow ze sredniej
polki. Moze to pobyt za Odra mnie tak skrzywil ;)

Dunia

1. Data: 2003-03-28 14:22:47

Od: "Anna" <a...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "babka in klozeto ^^" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> eee tam.nivea jest dobra jezeli chodzi o kremy i dezodoranty.i to
> wszystko...
>
> --
> ^^ made by ~babka in klozeto~ ^^
> ^^wszystkie prawa zastrzelone^^
tak sadzilam, kupilam ten podklad o zapomnialam swojego na szkolenie i ten
wydal mi sie niezly..(przynajmniej cenowo) a ten najnowszy podklad
Maybelline? ever Fresh
gb

1. Data: 2003-03-28 14:33:06

Od: "Anna" <a...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
sredniej
> polki. Moze to pobyt za Odra mnie tak skrzywil ;)

dziekuje bardzo za opinie, jak ksztaltuje sie cena cieni w sztyfcie,
chcialam kupic chyba Avonu, ale jakos nie mialam przekonania, moze wlasnie
zecyduje sie na te z nivea. i sprobuje jutro nalozyc podklad tak jak
sugerujesz
pozdr

1. Data: 2003-03-28 14:41:44

Od: "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna <a...@2...pl> napisał(a):

> [...]

> dziekuje bardzo za opinie, jak ksztaltuje sie cena cieni w sztyfcie,
> chcialam kupic chyba Avonu, ale jakos nie mialam przekonania, moze wlasnie

Mialam kiedys ten cien w sztyfcie z Avonu, i byl BEZNADZIEJNY :(
Moze cos sie zmienilo, ale byl twardy jak kamien, rozprowadzal sie fatalnie, a
kolory na powiece wygladaly jak wyblakle. I rolowal sie.
Nie polecam.

Ceny tego z Nivei dokladnie nie pamietam :( Ale to bylo cos okolo 7 euro chyba
(mieszkam w Niemczech). Jak Ci sie bardzo nie spieszy, to na jutro sprawdze
(mam drogerie po drodze).
Byl bardzo wydajny i miekki - ja takie sztyfty lubie :)

Dunia

1. Data: 2003-03-28 14:42:45

Od: "Skakanka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna" <a...@2...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> lakiery, tusze, cienie i pomadki ale juz sama nie wiem co o tym sadzic.
> cenowo srednia polka, ale szkoda mi pieniedzy na cos co bedzie lezalo na

Ja mialam tylko lakier, i zaluje ze nie kupilam wiecej rzeczy.
Lakier jest genialny, naprawde

Kaska

1. Data: 2003-03-28 14:43:05

Od: "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka <s...@w...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Anna" <a...@2...pl> napisał w wiadomości
> niveowy)
>
> Ja mialam tylko lakier, i zaluje ze nie kupilam wiecej rzeczy.
> Lakier jest genialny, naprawde

Oj, jest, jest :)
Ja mam juz chyba ze 4 :) Ten wybor kolorow... ech.

Dunia

1. Data: 2003-03-28 15:02:00

Od: "Anna" <a...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sprawdze
> (mam drogerie po drodze).
> Byl bardzo wydajny i miekki - ja takie sztyfty lubie :)

bardzo prosze tych cieni i lakierow, wybieram sie wlasnie do FR i zdecyduje
sie na te cienie.
z gory dziekuje

1. Data: 2003-03-28 15:41:33

Temat: Odp: NIVEA
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dunia <d...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b61n1p$o0d$...@i...gazeta.pl...

> Oj, jest, jest :)
> Ja mam juz chyba ze 4 :) Ten wybor kolorow... ech.

No dobra, dziewczyny, przekonalyscie mnie ;-)
Jutro sie urywam moim facetom i w ramach leczenia choroby i chandry
jade kupic jakis lakier (-y? ;-) ) w wiosennie wesolych kolorach :-)

Polecacie cos jeszcze szczegolnie?
W Szwecji na szczescie kolorowka Nivei jest dosc kompletna,z tego co
widzialam :-)

A ile sie trzymaja te lakiery? Bo na moich miekkich paznokciach to
malo ktory wytrzyma dluzej niz dobe bez odpryskow...

--
Pozdrawiam cieplutko,
Magda

Pamiętaj o głodnych dzieciach: http://www.pajacyk.pl