NLP NLS

1. Data: 2006-10-17 15:59:35

Temat: NLP NLS
Od: paszo <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Ostatnio zainteresowałem się NLP a zwłaszcza NLS i chciałbym się w tym
temacie trochę podszkolić.
Czy ktoś mógłby pożyczyć jakiś ciekawe materiały na ten temat?

Z góry dziękuję za okazana pomoc.

Proszę o kontakt na priv.

Pozdrawiam!

2. Data: 2006-10-17 18:20:46

Temat: Re: NLP NLS
Od: Tomasz Starodawny <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Oct 2006 17:59:35 +0200, paszo napisał(a):

> Ostatnio zainteresowałem się NLP a zwłaszcza NLS i chciałbym się w tym
> temacie trochę podszkolić.
> Czy ktoś mógłby pożyczyć jakiś ciekawe materiały na ten temat?

uuuuuuuu, szanowny. jakies problemy z kobietami wyczuwam plynace poprzez to
pytanie. Jestes za glupi na te manipulacje. Dlaczego - proste - kiedy
skoncza ci sie schematy skoncza sie rowniez mozliwosci. Kurwa no, z tym ze
jestes glupi to szczelalem, nie jestem pewien - przuszczam, rozpuszczam.

--
JA! maly -|- Potrzebuje zmian, wiec szukam
JA! sredni -|- MADRYCH rozmow: Gadu-Gadu: 7526231

3. Data: 2006-10-17 18:43:36

Od: paszo <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> uuuuuuuu, szanowny. jakies problemy z kobietami wyczuwam plynace poprzez to
> pytanie. Jestes za glupi na te manipulacje. Dlaczego - proste - kiedy
> skoncza ci sie schematy skoncza sie rowniez mozliwosci.

Jak sie skończą to się będę później martwił. Na razie się nawet na dobre
nie zaczęły. A Ty skąd tak dużo wiesz o tych manipulacjach? Hę...

4. Data: 2006-10-17 18:54:44

Od: Tomasz Starodawny <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Oct 2006 20:43:36 +0200, paszo napisał(a):

> Jak sie skończą to się będę później martwił.

No to kurwa cwioku paszol won

> A Ty skąd tak dużo wiesz o tych manipulacjach? Hę...

Bo mam internet iiiidiooooto. hahahahaha.

5. Data: 2006-10-17 19:37:41

Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "paszo" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jak sie skończą to się będę później martwił. Na razie się nawet na dobre
> nie zaczęły. A Ty skąd tak dużo wiesz o tych manipulacjach? Hę...

zastanawia mnie istota lenistwa, jesli jestes na tyle leniwy zeby nie
poszukac w programach P2P , to jak chcesz sie nauczyc NLP, przeca to masy
pracy wymaga i sily woli, a jesli jestes na tyle slaby ze zadajesz pytanie
tutaj, no to jak sobie to wyobrazasz?
A angielski to Wy znacie?

6. Data: 2006-10-17 19:40:32

Od: Tomasz Starodawny <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Oct 2006 21:37:41 +0200, tomla napisał(a):

> zastanawia mnie istota lenistwa (...)

Ej, to ja burze w tym wontku... dobra?!

--
JA! maly -|- Potrzebuje zmian, wiec szukam
JA! sredni -|- MADRYCH rozmow: SKYPE: analfabeta_tomasz

7. Data: 2006-10-17 19:41:24

Od: długochuji <l...@s...org.azm.net> szukaj wiadomości tego autora

paszo napisał(a):
> Witam!
>
> Ostatnio zainteresowałem się NLP a zwłaszcza NLS i chciałbym się w tym
> temacie trochę podszkolić.
> Czy ktoś mógłby pożyczyć jakiś ciekawe materiały na ten temat?
paszo łwon

8. Data: 2006-10-17 20:08:00

Od: Tomasz Starodawny <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Oct 2006 21:37:41 +0200, tomla napisał(a):

> zastanawia mnie istota lenistwa (...)

Ej, to ja burze w tym wątku... dobra?!

9. Data: 2006-10-17 20:43:56

Od: paszo <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zastanawia mnie istota lenistwa, jesli jestes na tyle leniwy zeby nie
> poszukac w programach P2P ,

Szukałem i nawet kilka ciekawych rzeczy znalazłem. Zapoznałem się z nimi
i ta lektura spowodowała że chcę więcej.

Niestety na emule wszystkie pliki szkoleniowe MP3 są uszkodzone :(
(Archiwum rar się nierozpakowuje)

10. Data: 2006-10-17 21:37:01

Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety na emule wszystkie pliki szkoleniowe MP3 są uszkodzone :(
> (Archiwum rar się nierozpakowuje)

no to widzisz, jak chcesz to potrafisz, podejrzewam ze w necie jest tego
sporo , po polsku jednak mysle ze niewiele , siedz i sie ucz! Tylko tyle Ci
pozostaje.

Praktyka filozoficzna
I co Wy na to Grupowi Eksperci?
Czy zna kto