NO TO CYK !!!

51. Data: 2009-03-08 17:02:55

Temat: Re: NO TO CYK !!!
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:d08rtit1t32t$.1m6gndh8rkxf2.dlg@40tude.net...

> Byle dobrze oskubana ;-)

Można oblepić gliną...

52. Data: 2009-03-08 17:07:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Mar 2009 17:50:15 +0100, Bzyko napisał(a):

> jak zwykle megalomania :D

Jak zwykle. Taki mam zwyczaj. Wolisz biczowanie, to się biczuj.

> swoja droga czemu uwazasz ze ziemianin czy "arystokrata" jest lepszy od
> chlopa ?

To ty napisałeś.
Ja napisałam, że jest wyżej w hierarchii społecznej i dokładnie to.
Natomiast Twoja własna podświadomość Cię ściga jak widzę skutecznie -
demony są właśnie w Tobie :-)
--
"Święto Kobiet jest jak Czerwona Księga, gdzie ONZ wpisuje ginące gatunki,
którym należy stworzyć warunki, aby miały możliwość realizacji...

53. Data: 2009-03-08 17:08:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Mar 2009 18:02:55 +0100, Panslavista napisał(a):

> Można oblepić gliną...

...albo solą - też po upieczeniu ładnie odchodzi z piórami i od razu danie
przyprawione. Ałć!
:-D

54. Data: 2009-03-08 18:33:32

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> Qra, a jak marchewka za duża, to można strąk fasolki
> szparagowej

To sie bierzę marchewkę baby [bejbi], a nie tam jakieś strączki :P

--
Pozdrawiam - Aicha

55. Data: 2009-03-08 18:33:43

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> ...albo solą - też po upieczeniu ładnie odchodzi z piórami i od razu danie
> przyprawione. Ałć!
> :-D

Auć.

Qra, a jak marchewka za duża, to można strąk fasolki szparagowej

56. Data: 2009-03-08 18:34:49

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha"

> To sie bierzę

... się bierze

--
Pozdrawiam - Aicha

57. Data: 2009-03-08 18:38:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Mar 2009 19:33:43 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Auć.
>
> Qra, a jak marchewka za duża, to można strąk fasolki szparagowej

Ałć.
--
"Święto Kobiet jest jak Czerwona Księga, gdzie IUCN wpisuje ginące gatunki,

58. Data: 2009-03-08 18:45:27

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Ałć.

A w takim wypadku szparagi są lepsze. Surowe i białe. Całom wionzkom
;P

--
Pozdrawiam - Aicha (i ogórki wężowe i jaja na twardo... a nie tam
jakieś marchewki z robakiem)

PS. A może ślimak? - cytując moje dziecko "ślimak gdzieś ci włożył
rogi" :DDD

59. Data: 2009-03-08 18:59:48

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Nawet żartując trzeba wiedzieć, o czym się pisze.

Ja, w odróżnieniu do Ciebie - zawsze wiem co piszę..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

60. Data: 2009-03-08 19:16:32

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To sie bierzę marchewkę baby [bejbi], a nie tam jakieś strączki :P

Szparag ma nawet pewne podobieństwo, ale w działaniu lepszy były wężymord.

NIE PYTAJCIE, GDZIE SIĘ PODZIAŁY WASZE PIENIĄDZE!
Wiara wpływa na działanie mózgu i dodaje sił
PRAWDZIWA porada na prblemy w związku
Impreza by MP