NOOTROPIL 0,4 mg

1. Data: 2004-04-21 12:47:06

Temat: NOOTROPIL 0,4 mg
Od: "SKŁ" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Od ok. 7 dni używam Nootropil 0,4 mg.
W pierwszych 4 dniach preparat działał znakomicie, ogromne skupienie, łatwość w
zapamiętywaniu itd.
Teraz działania praktycznie nie odczuwam.
Wyczerpały mi się neuromediatory w sunapsach czy co? :)
Czym jest spowodowany taki nagły nagły spadek? Jak mu zapobiegać? Może zmienić
dawkowanie (dotychczas zazwyczaj 1 talbetka przed nauką)? a może preparat?
Lecytyna, Bodymax, MemoryFormuła już przerobiłem

Dodatkowo dodam że śpię długo - ok 10h/dobę

Serdeczne dzięki za odp.

2. Data: 2004-04-21 21:46:44

Temat: Re: NOOTROPIL 0,4 mg
Od: "Ewa" <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

> [...]
> dawkowanie (dotychczas zazwyczaj 1 talbetka przed nauką)? a może preparat?
> Lecytyna, Bodymax, MemoryFormuła już przerobiłem

0.4 g to nie tak znowu dużo. Ale brak działania już po tygodniu? Coś szybko.
Możesz zwiększyć dawkę. Spokojnie nawet do 4 tabletek.
Ale po pewnym czasie i to przestanie działać. Wtedy najlepiej zrobić sobie
przerwę, a później zacząć od nowa.
Druga sprawa: decyduj kiedy potrzebujesz go bardziej, a kiedy możesz odpuścić.

Pozdrowionka!

3. Data: 2004-04-22 22:42:38

Od: "Kot" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tu już wchodzi Pani na grząski teren...
Wydaje Pani bez Rp. ?

KF

4. Data: 2004-04-27 06:46:13

Od: "Ewa" <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tu już wchodzi Pani na grząski teren...
> Wydaje Pani bez Rp. ?
>
> KF

Nie rozumiem pytania.. ale ono chyba nie do mnie miało być ;)

Pozdrowienia

5. Data: 2004-05-01 20:18:49

Od: " " <g...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

SKŁ <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> dawkowanie (dotychczas zazwyczaj 1 talbetka przed nauką)? a może preparat?
> Lecytyna, Bodymax, MemoryFormuła już przerobiłem...

Nie martw się, niektórzy tak reagują na efekt placebo :
- wpierw wiara że lek będzie działał tak jak powinien.
- zaóważamy to co chcemy zaóważyć.
- transmitery się wyczerpują, napęd maleje i brak oczekiwanego efektu.
Możliwe rozwiązanie to uwierzenie że stosowało się niezgodnie z
powinnościami- (np za mała dawka) - tak więc z nową wiarą i napedem z tego
wynikającym zaczynamy od nowa...
Pozdrawiam i powodzenia w nauce :)

Niescisle wypisana recepta
witaminki
wyborcza a paracetamol/ zagadka detektewistyczna
chitochrom
prawo farmaceutyczne