propozycja malej gieldy

1. Data: 2003-01-05 18:20:19

Temat: propozycja malej gieldy
Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani,
Pozwalam sobie zglosic pewna propozycje:Otoz z cala pewnoscia kazdy z nas
ma troche niepotrzebnych ogrodowych rzeczy, ktore moznaby sprzedac. A to
ksiazki ogrodnicze juz wyczytane, a to nawet jakies ogrodnicze czasopisma, a
i moze nadmiary sadzonek czegos tam.
Istnieje co prawda na allegro dziial ogrod i dom, ale zauwazylem tez, ze na
wielu - zwlaszcza niemieckich - stronach tematycznych istnieje taka wlasnie
gielda kupna sprzedazy.
Co do formy - mysle, ze to powinno byc,tak:
1.sprzedajacy wpisuje na odpowiednim formularzu przedmiot sprzedazy i jego
cene Ten przedmiot tak jak glosy w dyskusji pojawia sie na stronie www.
2.sprzedajacy proponuje za niego okreslona cene. Aukcja bowiem zdaje mi sie
byc w tym przypadku zbyt trudna.
3.v Dalej sprzedajacy pakuje i wysyla za zaliczeniem pocztowym.
4. dopisuje na owej stronce haselko sprzedane, a ufam, ze administrator
stronki kiedys moglby to wykasowac.
Rzecz tylko w tym, ze b iedny administrator musialby sie znalezc i wziac
sobie na glowe dodatkowy obowiazek a nie widze latwego sposobu, zeby mu to
wynagrodzic.
A moze Wy macie w tej kwestii jakies pomysly - no i w ogole, co o tym
sadzicie.
Wojtek Pa

2. Data: 2003-01-06 14:13:48

Temat: Re: propozycja malej gieldy
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech P napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>ma troche niepotrzebnych ogrodowych rzeczy, ktore moznaby sprzedac.
>A moze Wy macie w tej kwestii jakies pomysly - no i w ogole, co o tym

Taki Bank Wymiany istnieje na oficjalnej stronie internetowej grupy. Niezbyt
jest ożywiony.

Pozdrawiam, Basia.

P.S. Z przyjemnością oddam dowolną ilość dowolnych szkodników ogrodowych:-)

3. Data: 2003-01-13 07:28:19

Od: "AO" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech P" <d...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wynagrodzic.
> A moze Wy macie w tej kwestii jakies pomysly - no i w ogole, co o tym

Wydaje mi sie, ze te wymagania spelnia dział ogloszen w Sieciogrodzie
(http://www.sieciogrod.pl/ogloszenia/) - oglaszajacy sie sam decyduje o
aktualizacji swojego ogloszenia lub jego usunieciu. Dodatkowo jest tez
licznik ogladalnosci kazdego ogloszenia.

Pozdrawiam
Andrzej Opejda
http://www.arboretum.pl

4. Data: 2003-01-13 10:32:26

Temat: NTG
Od: "Jlanta Cembrzyńska" <G...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam
> Andrzej Opejda
> http://www.arboretum.pl

Hej Andrzeju,
zapraszałam Cię do naszego ogrodu, gdy ublewałeś nad tym, że nikt nie
utrzymuje mchu. Z przykrością muszę stwierdzić, że z przyczyn ode mnie
niezależnych z końcem lata przestało istnieć i u mnie takie stanowisko. Rósł
sobie mech grubym kożuchem w głębokim cieniu starych zniedbanych jabłonek
sąsiadki. Niestety jedna z nich rozłamała się pod ciężarem owoców i nagle
stała się jasność. Od razu wpakowały się w to miejsce mniszki, nawłocie,
poziomki. To znaczy witalność! Obyśmy mieli podobną.
Gabi

5. Data: 2003-01-13 11:47:54

Temat: Re: NTG
Od: "AO" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jlanta Cembrzyńska" <G...@i...sosnowiec.pl> napisał w
wiadomości news:avu4re$7ik$1@zeus.polsl.gliwice.pl...

> [...]
> stała się jasność. Od razu wpakowały się w to miejsce mniszki, nawłocie,
> poziomki. To znaczy witalność! Obyśmy mieli podobną.

A mowi sie: "Carpe Diem"! Nie raz juz tracilem piekne okazje odkladajac na
pozniej :-(.
A te mniszki i spolka tylko czekaly latami na taka okazje i udalo im sie, to
chyba zasluga nie tylko ich witalnosci.

Pozdrawiam
Andrzej Opejda
http://www.arboretum.pl