NTG!!!! Młode kociaki do oddania za 10 tygodni!!!!

1. Data: 2003-07-06 16:34:31

Temat: NTG!!!! Młode kociaki do oddania za 10 tygodni!!!!
Od: "Ani" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochane Kobitki i Nieliczna Płci Brzydka,

dzisiaj na świat przyszły 3 kociaki - będą do oddania za 10 tygodni....
Boje się, że jak nie znajdę dla nich domu, to je Teść utopi.... Tak juz
bywało :''(
Czy ktoś nie zaopiekował by się nimi za 10 tygodni?
Chociaz jednym... Proszę...

Ania

1. Data: 2003-07-06 16:47:33

Temat: Re: NTG!!!! Młode kociaki do oddania za 10 tygodni!!!!
Od: "Ani" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zapomniałam dodac, ze jestem z Krakowa, ale do Lublina, Warszawy, Katowic,
Bielska czy Tarnowa mogłabym je jakos dostarczyć....

1. Data: 2003-07-06 18:02:08

Od: <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ani" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bywało :''(
> Czy ktoś nie zaopiekował by się nimi za 10 tygodni?

Ja się tak tylko drastycznie wtrącę, że może tak czas wysterylizować kotkę?
Inaczej ciągle będzie tak "bywało" :-(
Pozdrawiam,
Ula

1. Data: 2003-07-06 18:06:38

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ani napisał:
> [...]
> bywało :''(
> Czy ktoś nie zaopiekował by się nimi za 10 tygodni?

moze sprobuj tez na pl.rec.zwierzaki ?

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-07-06 18:34:43

Od: "Ani" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

:(

próbuję wszędzie...
to kot Teściów...
na sterylizacje szkoda im kasy... wola dac na mszę... a potem utopic
kociaki....

Brak mi słow :"(

Ania

1. Data: 2003-07-06 19:31:08

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> próbuję wszędzie...
> to kot Teściów...
> na sterylizacje szkoda im kasy... wola dac na mszę... a potem utopic
> kociaki....

dziewczyno, jesli to tylko kwestia kasy, to zrob dobry uczynek i zaplac za
te sterylizacje - przeciez to nie jest jakas wielka kasa!!!! mozesz patrzec
spokojne na topione kocieta?

1. Data: 2003-07-06 20:54:34

Od: "Ani" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dziewczyno, jesli to tylko kwestia kasy, to zrob dobry uczynek i zaplac za
> te sterylizacje - przeciez to nie jest jakas wielka kasa!!!! mozesz
patrzec
> spokojne na topione kocieta?

Dla osoby, która nie pracuje i nie ma swoich pieniędzy, nie da rady z tym
dobrym uczynkiem :(
Gdybym mogła spokojnie patrzec na topione zwierzeta to tego postu by tutaj
nie było.

1. Data: 2003-07-06 21:33:24

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Sun, 6 Jul 2003 22:54:34 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <w...@w...pl> i powiedziała:

> Dla osoby, która nie pracuje i nie ma swoich pieniędzy, nie da rady z tym
> dobrym uczynkiem :(

Zarób? Wakacje są, można znaleźć pracę na krótki okres. Sterylizacja
kotki kosztuje 120 zł, można trafić taniej (zwłaszcza przy schronisku lub
fundacji).

> Gdybym mogła spokojnie patrzec na topione zwierzeta to tego postu by tutaj
> nie było.

Wysłanie postingu na newsy nic nie kosztuje...

Zuzanka

*:.
... za ten tekst masz moje uwielbienie po wieki wiekow...
Jacek Kijewski

1. Data: 2003-07-07 06:37:58

Od: "Ani" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powtarzam, że szukam domu dla maluchów...
Jeśli ktoś przyjąłby do siebie kotka za 10 tygodni, prosze na priv...

A jeśli ktoś nie zna sytuacji mojej i tych biedaków niech się powstrzyma od
"mądrych" komentarzy...

1. Data: 2003-07-07 07:08:16

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ani napisał:
> [...]
> Jeśli ktoś przyjąłby do siebie kotka za 10 tygodni, prosze na priv...
>
> A jeśli ktoś nie zna sytuacji mojej i tych biedaków niech się powstrzyma od

Ani jak nie znajdziesz dla nich domkow to wez je od tesciow i zanies so
schroniska. Przedstaw sytuacje - na pewno wezma i tam beda mialy szanse
znalezc nowy dom. :)

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

BIOPUR- biotherm?
Przedłużanie włosów
szampon- problemy skorne, luszczyca
farba do włosów Keune
Jaki krem z faktorem 30-35 lub wiecej (jeśli jest)?