[NTG] Wrocław, nocleg

11. Data: 2006-06-09 20:12:43

Temat: Re: [NTG] Wrocław, nocleg
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"misiczka - Lesława Aleksandra Ignaszewska" <i...@g...com> wrote in
message news:e6cjuo$dh1$1@atena.e-wro.net...

> --
> My kobiety nigdy nie mówimy wprost, czego chcemy, ale wściekamy się, gdy
> tego nie dostajemy. Dlatego jesteśmy takie fascynujące i przerażające
> zarazem

Hłe..hłe, ale nie dla starego gąsiora...

12. Data: 2006-06-10 08:19:33

Od: "walkie!" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

aniared napisał(a):
> Witam,
>
> Przepraszam że zawracam głowę sprawą zupełnie niekuchenną, ale jest tu
> parę zaprzyjaźnionych osób z Wrocławia. Czy mógłby ktoś z Was mi
> doradzić jakieś miejsce na nocleg we Wrocławiu, niezbyt drogie ale
> schludne? Mam w planach wreszcie odwiedzić to piękne miasto.
> Z góry dziękuję za pomoc w tej sprawie i serdecznie pozdrawiam
> wszystkich Wrocławian i nie tylko.

ja polecam tutaj: http://www.wieniawahotel.pl/index.php?top=3

moi znajomi zawsze sie tu zatrzymuja i sa bardzo zadowoleni.

--
Justyna/walkie!
http://walkie.cegla.art.pl

13. Data: 2006-06-12 06:23:38

Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

aniared napisał(a):
> [...]
> schludne? Mam w planach wreszcie odwiedzić to piękne miasto.
> Z góry dziękuję za pomoc w tej sprawie i serdecznie pozdrawiam

Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc.

--
Ania

http://aniared.blog.onet.pl

14. Data: 2006-06-12 16:14:31

Od: "traczykowa" <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aniared" <a...@n...pl> napisał w wiadomości

> Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc.

Prosiemy bardzo, ale napisz z jakim skutkiem
m.

Czosnek (zupa) a właściwości lecznicze, składniki mineralne, witaminy
oscypki
ciasto na gofry - jakie jest najlepsze
(jakie) techniki zagęszczania sosów
Kotlety mielone rybne!