NTG czy TG?

1. Data: 2004-08-09 19:23:52

Temat: NTG czy TG?
Od: "Aneti" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejeczka!
Mówię tylko do osób , które ciągle wywołują kłótnie.
Pomyliłam grupę w poprzednim wątku,( choć to byłą koleżeńska przysługa ja
jestem z kraka) i znowu rozgorzało, nie czytam Was zbyt często bo nie mam
na to czasu, ale z tego co widzę " stereotyp" o tej grupie jako o
plasticzkowych barbie jest faktem, nie mówię tego bynajmniej złośliwie,bo
jest tu wiele osób które są wspaniałe.A stwierdzenia typu " chyba Ty nie
masz mózgu" są na poziomie............no własnie jakim? I TG?

1. Data: 2004-08-09 19:26:35

Temat: Re: NTG czy TG?
Od: "Jolanta Pers" <j...@S...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneti" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> ale z tego co widzę " stereotyp" o tej grupie jako o
> plasticzkowych barbie jest faktem,

To idź sobie. Załóż bloga o swojej tarczycy albo kompromituj się dalej na
pht pytaniami na poziomie drugiej klasy liceum.

Albo może nie chodź na pht. Idź gdziekolwiek. Byle stąd.

JoP

1. Data: 2004-08-09 19:36:35

Od: "Aneti" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> JoP

No właśnie

1. Data: 2004-08-09 19:37:51

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 9 Aug 2004 21:26:35 +0200, in pl.rec.uroda "Jolanta Pers"
<j...@S...org.pl> wrote in
<cf8jgv$6mf$1@nemesis.news.tpi.pl>:

>To idź sobie. Załóż bloga o swojej tarczycy albo kompromituj się dalej na
>pht pytaniami na poziomie drugiej klasy liceum.

Jolu, droga, chylę czoła. zrozumiałaś, co naftowa dziewczynka chciała
przekazać. chylę czoła ponownie, bo ja co prawda widzę pojedyncze
słowa i konsekwentnie skopaną gramatykę z interpunkcją do kompletu,
ale sensu zero.

an.

1. Data: 2004-08-09 19:51:40

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska wrote:

> [...]
> przekazać. chylę czoła ponownie, bo ja co prawda widzę pojedyncze
> słowa i konsekwentnie skopaną gramatykę z interpunkcją do kompletu,

Tu bym sie podpisala, nie wiem, o co temu kotku chodzilo. Jak dla mnie
to brzmialo jak zawoalowana gramatycznie pretensja, ze ona nie ma mozgu
a my, jeszcze durniejsze najwyrazniej, mamy jej to za zle.

T. z poziomu podlogi, gdzie sie rozciagnela, aby zrozumiec

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

papierośnica