NTG - walentynki

1. Data: 2003-02-10 10:44:29

Temat: NTG - walentynki
Od: "Mich" <pmichal(spamfree)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorki za NTG ale chyba zadna z Pań się nie obrazi ;)

Znacie moze jakieś ładne nie za długie wyznania - miłosne - walentynkowe ??

Szukam jakichś nietypowych, niezadlugich i nie zaktrótkich dla mojej Pani

Pozdrawiam i zyczę wielu walentynek i walentych ;-)

Michał

1. Data: 2003-02-10 11:00:13

Temat: Re: NTG - walentynki
Od: "zuleyka" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mich" <pmichal(spamfree)@interia.pl> wrote:

> Znacie moze jakieś ładne nie za długie wyznania - miłosne - walentynkowe ??
> Szukam jakichś nietypowych, niezadlugich i nie zaktrótkich dla mojej Pani
> Pozdrawiam i zyczę wielu walentynek i walentych ;-)

Moze "I love you, honey-bunny" ? Śliczne, amerykanskie, nie za dlugie i nie za
krotkie i równie banalne co cale te walentynki.

--
Pozdr

zula

(ktora okropnie irytuja walentynki - sztuczne swieta nadmuchiwane przez handel.
fuj)

1. Data: 2003-02-10 11:13:04

Od: "Mich" <pmichal(spamfree)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zuleyka" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> (ktora okropnie irytuja walentynki - sztuczne swieta nadmuchiwane przez
handel.
> fuj)
W polsce chyba nie są nadmuchiwane, przynajmniej ja tego nie widze

1. Data: 2003-02-10 11:21:15

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mich" <pmichal(spamfree)@interia.pl>
> [...]
Pani

> Pozdrawiam i zyczę wielu walentynek i walentych ;-)

Wiesz co?
Tak naprawde to ja bym duuzo oddala za to, zeby moj facet wybrnal z
walentynek jakos z klasa.
To znaczy nie zeby zapomnial (chociaz to by bylo najlepsze wyjscie, ale
niezbyt pocieszajace dla mnie), ale zeby zgrabnie ominal pulapki w stylu
wyznania, misie i swieczniki w ksztalcie serduszek.
Jak do tej pory mu sie to udawalo;)
Wymysl cos fajnego, ale nie dawaj jej wierszy, nie spiewaj przy
ksiezycu, bo to "swieto" w gruncie rzeczy jest obrzydliwe i naprawde
takie sztuczne wyznania przyprawiaja wiekszosc ludzi o nerwoskurcze (jak
mi sie wydaje).
Badz oryginalny i jak najmniej slodko-misiowaty. Powinna to docenic:)

Kaska

1. Data: 2003-02-10 12:02:15

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Mich " wrote:

> [...]
> walentynkowe ??
>
> Szukam jakichś nietypowych, niezadlugich i nie zaktrótkich dla mojej

Skoro to jest Twoja Pani to napisz cos od siebie.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-02-10 12:17:13

Temat: Odp: NTG - walentynki
Od: "marvelle" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mich <pmichal(spamfree)@interia.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b27vpa$htc$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
>
> Szukam jakichś nietypowych, niezadlugich i nie zaktrótkich dla mojej Pani
>
> Pozdrawiam i zyczę wielu walentynek i walentych ;-)

A może by tak przesłać Twojej Pani wielki kosz... hmmm... czerwonych róż?
:-) Trochę oklepane, ale za to jakie wrażenie robi - i wielu słów już nie
trzeba :-)
Pozdr.
Marvelle

1. Data: 2003-02-10 13:34:53

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Mich:
> Znacie moze jakieś ładne nie za długie wyznania - miłosne - walentynkowe ??
> Szukam jakichś nietypowych, niezadlugich i nie zaktrótkich dla mojej Pani

Napisać z serca. Li i jedynie.

Saddie
--
/\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
=^;^= http://aravis.itpp.pl/

1. Data: 2003-02-10 14:00:45

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 Feb 2003 12:21:15 +0100, "Skakanka"
<s...@w...wp.pl> wrote:

> [...]
>mi sie wydaje).
>Badz oryginalny i jak najmniej slodko-misiowaty. Powinna to docenic:)

ja dostalam raz mala poduszeczke, taki jasieczek w...zaby, z mala
zaba w kieszeni, w kartce bylo cos o calowaniu zaby ;))))))))

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-02-10 14:52:32

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 Feb 2003 15:56:12 +0100, "Skakanka"
<s...@w...wp.pl> wrote:

>Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal
>>

>Heh, wzielas to do siebie;)???
>Czy tez owa zaba prosila Ciebie o calowanie?:)
>Ale wlasnie cos takiego jest do zniesienia.
>A nie swiecace serduszka, czekoladki, cacuszka, serduszka, cuda na kiju
>
>Kaska
>
>PS ja tam wole obchodzic Nos Swietojanska po bozemu (tzn bezboznie)

juz jestem za stara na branie do siebie, heheheh
teraz maz wyjechal z zakamuflowana ze mna torba a w niej kartka i
duz aczekolada. w ksztalcie serca, ale to podwojna rzecz -
czekolada, orzechy i rodzynki to dla niego racje na czarna
godzine....no i okazja nadala czekoladzie ksztalt ;)

a jakie masz cuda na kiju, bo nie bardzo sobie potrafie
wyobrazic...

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-02-10 14:56:12

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Kaska

PS ja tam wole obchodzic Nos Swietojanska po bozemu (tzn bezboznie)

Żólty cień - zaeksperymentowałam...
Farbowanie włosów - pytanie...
Póltłusty krem dla faceta
gabinet kosmetyczny na ul.Toruńskiej [kraków] ??
Kosmetyki naturalne