NTG - wiec prosze o wybaczenie :))

1. Data: 2003-12-22 22:40:11

Temat: NTG - wiec prosze o wybaczenie :))
Od: "Piotrek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poniewaz ostatnio strasznie podpadlem mojej ukochanej ( problem tkwi w
pewnej grupie dyskusyjnej ) pragne ja i tutaj przeprosic z calego
serduszka...

Martuś, Kocham Cie nad zycie. I Tylko Ty sie dla mnie liczysz.
Jeszcze raz przepraszam i obiecuje, ze wiecej sie tak nie zachowam...

Przepraszam, za temat nie zwiazany z grupą.
Piotr Klimaszewski
p...@g...pl

1. Data: 2003-12-22 22:54:52

Temat: Re: NTG - wiec prosze o wybaczenie :))
Od: "Nicki" <majka'usuntoprosze'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Martuś, Kocham Cie nad zycie. I Tylko Ty sie dla mnie liczysz.
> Jeszcze raz przepraszam i obiecuje, ze wiecej sie tak nie zachowam...

i po raz kolejny: jak wiesz ze NTG to po co wysylasz tego posta?????
jak nabroiles to taki sposb nic nie pomoze, ja bym sie jeszcze bardziej
gniewala ze wywlekasz na forum publiczne takie sprawy

1. Data: 2003-12-22 23:41:03

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nicki wrote:

> i po raz kolejny: jak wiesz ze NTG to po co wysylasz tego posta?????
> jak nabroiles to taki sposb nic nie pomoze, ja bym sie jeszcze
> bardziej gniewala ze wywlekasz na forum publiczne takie sprawy

Właśnie. W końcu można to chyba wysłać na priva, parwda? A ten post był
jakiś taki niesmaczny. Na miejscu Martusi bym Ci nie przebaczyła. :>

--
Ligeia

1. Data: 2003-12-23 10:53:38

Od: "2t2" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poniewaz ostatnio strasznie podpadlem mojej ukochanej ( problem tkwi w
> pewnej grupie dyskusyjnej )

hm niech zgadnę alt.binaries.pictures.erotica.female.genitalia.large ???

Wesołych albo Białych Świąt!

1. Data: 2003-12-23 15:44:43

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Martuś, Kocham Cie nad zycie. I Tylko Ty sie dla mnie liczysz.
> Jeszcze raz przepraszam i obiecuje, ze wiecej sie tak nie zachowam...

najmilsze ntg, jakie czytalam:)

1. Data: 2003-12-23 16:34:55

Od: "Nicki" <majka'usuntoprosze'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> najmilsze ntg, jakie czytalam:)

ale i tak ntg :/

1. Data: 2003-12-23 18:29:23

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

rena napisał/a w news:bs9ntm$1ji4$1@mamut.aster.pl:

> najmilsze ntg, jakie czytalam

imo najgłupsze, ale dgecned...

--
pozdrowienia od mips

1. Data: 2003-12-23 22:18:34

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-12-23 22:19:06

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
2...

> imo najgłupsze, ale dgecned...

ajajaj, zgorzkniali ludzie sa tacy smutni...wesolych swiat:)

1. Data: 2003-12-23 22:32:48

Od: "Piotrek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> najmilsze ntg, jakie czytalam:)

Ciesze sie, ze tak myslisz/uwazasz. Wiesz widuje sie z dziewczyna codziennie
i tak samo z nia mailuje. A wiem, ze jest stala czytelniczka tejze grupy.
Chcialem ja tylko milo zaskoczyc...

Dziekuje

Piotr Klimaszewski
p...@g...pl

Kosmetyki, a sklepy wolnocłowe.
Szukam stron o odchudzaniu, dietach, itp.
co przywieźć z Włoch??
zmienny kolor oczu
kosmetyki GOSH