Na Adwent i nie tylko.

1. Data: 2022-12-16 20:22:57

Temat: Na Adwent i nie tylko.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://niniwa.pl/2022/09/06/usa-prawie-100-mln-wejs
c-na-katolicka-aplikacje-modlitewna-hallow/

https://apps.apple.com/pl/app/hallow-medytacja-katol
icka/id1405323394?l=pl

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

2. Data: 2022-12-16 23:15:35

Temat: Re: Na Adwent i nie tylko.
Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> szukaj wiadomości tego autora

On 16.12.2022 20:22, XL wrote:
> https://niniwa.pl/2022/09/06/usa-prawie-100-mln-wejs
c-na-katolicka-aplikacje-modlitewna-hallow/

> https://apps.apple.com/pl/app/hallow-medytacja-katol
icka/id1405323394?l=pl

cytat z linka:

"Promotorem ,,Hallow" jest biskup diecezji Fort Wayne-South Bend w stanie
Indiana - Kevin C. Rhoades. Według niego aplikacja ta ,,jest wspaniałym
wsparciem dla ludzi, szukających głębszego życia duchowego, zwłaszcza
dla nowego pokolenia młodych katolików. Sprzyja ona większej
przejrzystości więzi człowieka z Bogiem, co przynosi owoce duchowe w
postaci doświadczenia pokoju, radości i siły"."

Teraz cytat z wiki, o biskupie Rhoadesie i jego diecezji:

"17 sierpnia 2018 roku Rhoades ogłosił, że wyda pełną listę duchownych w
diecezji Fort Wayne-South Bend, którzy zostali wiarygodnie oskarżeni o
nadużycia seksualne "w ciągu kilku tygodni."[7] Rhoades zauważył, że
wcześniej wymienił nazwiska trzech księży, których usunął z diecezji z
powodu zarzutów o nadużycia seksualne. [8][9] 18 września 2018 roku
Rhoades ujawnił nazwiska 18 księży i diakonów, którzy zostali
wiarygodnie oskarżeni o seksualne wykorzystywanie nieletnich.[10][11] W
tym samym miesiącu niezidentyfikowany mężczyzna twierdził, że Rhoades
wykorzystał go seksualnie jako nieletniego. Po krótkim śledztwie
prokurator okręgowy hrabstwa Dauphin uznał oskarżenie za bezpodstawne[12].

Pozew przeciwko Rhoadesowi i diecezji Harrisburg został złożony w lipcu
2019 roku przez Donalda Asbee, mieszkańca Pensylwanii. Asbee zarzucił,
że był wykorzystywany seksualnie jako chłopiec przez dwóch księży
diecezjalnych oraz że diecezja i jej biskupi próbowali zatuszować
przestępstwa księży. Diecezja Harrisburg zaproponowała Asbee ugodę w
wysokości 176 875 dolarów, ale on ją odrzucił i zamiast tego złożył
pozew.[12]"

https://en.wikipedia.org/wiki/Kevin_C._Rhoades

[12] prowadzi do adres:
https://www.wane.com/top-stories/bishop-rhoades-name
d-in-lawsuit-claiming-sex-abuse-cover-up/

Niestety strona ma "access restricted".

Tak czy owak bawią się chłopaki na całego. Czy kogoś to jeszcze dziwi?
A czy dziwi kogoś, że się ich promuje i broni? Mnie owszem.

--
pzdr
Roman

3. Data: 2022-12-17 15:34:53

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2022-12-16 o 23:15, Roman Tyczka pisze:

> Tak czy owak bawią się chłopaki na całego. Czy kogoś to jeszcze dziwi?
> A czy dziwi kogoś, że się ich promuje i broni? Mnie owszem.

Dziwi cię, że promują ich tajne służby i zbałamucone przez nie
osobo-postacie zafascynowane narządami, które normalnie chowa się w
majtkach?
Nie ma się co dziwić. To celowa robota mająca na celu zohydzenie KK.

Kto tak naprawdę jest faszystą.
Kto tak naprawdę jest faszystą?
Polska PiS to naród, socjalizm i brak państwa prawa