Na co zwracać uwage -frytkownica.

1. Data: 2001-12-20 13:16:59

Temat: Na co zwracać uwage -frytkownica.
Od: "GA" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mam dosc rozpapcianych ziemniaków i
mdłego ryżu. Musze nabyć drogą kupna
frytkownicę. W życiu nie widziałem
jak toto działa.
Powiedzcie mi pliz
1)na co mam zwracać uwagę przy zakupie?
2)jak często trzeba zmieniać olej?

1. Data: 2001-12-20 14:26:47

Temat: Re: Na co zwracać uwage -frytkownica.
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik GA <t...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9vsobh$ajv$...@g...uci.agh.edu.pl...
> Mam dosc rozpapcianych ziemniaków i
> mdłego ryżu. Musze nabyć drogą kupna
> frytkownicę. W życiu nie widziałem
> jak toto działa.
> Powiedzcie mi pliz
> 1)na co mam zwracać uwagę przy zakupie?
> 2)jak często trzeba zmieniać olej?

ja mam bardzo prosty mode moulinexu i nie narzekam:
nie bierz z szybką - podobno zaparowuje
potrzebna jest skala z temperatura smażenia różnych rzecy typu drób, ryby,
frytki
droższe modele mają teflon w środku - fajne :-)
Guziczek do właczania i wyłaczania
przeciętnie do frytkownicy wchodzi około 2,5 litra oleju
wymieniac trzeba róznie, zaleznie od częstości smażenia i tego, co się smaży
(po de vollai'ach od razu zmieniamy, bo sie farfocle z bułki robią,
podobnie, jeśli smażysz ryby) - generalnie dobrze jest sobie smazyć ileś
razy frytki, a potem zaszaleć i ciach - wymiana oleju

Ja tam polecam, mam ponad rok i dośc często używamy, potem tylko będziesz
musiała doświadczalnie stwierdzić jaki gatunek kartofelków na fryteczki
będzie Ci najbardziej odpowiadał

Wkn

1. Data: 2001-12-20 15:13:36

Od: "Zurki" <z...@p...ats.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Musze nabyć drogą kupna
> frytkownicę. W życiu nie widziałem
> jak toto działa.
<ciach>

Bez frytkownicy chyba bym sie juz nie obyla...
Wczesniej mialam Moulinexa i bylam baardzo
zadowolona, chociaz z myciem byly problemy....
tluszcz wrzeral sie wszedzie....(wzeral?)
Dlatego po 5 latach kupilam sobie Tefala
z teflono-podobnym pojemnikiem na olej,
wyciaganym zreszta, bo latwiej wymieniac olej i myc pojemnik.
Polecam ....
Za to chyba zadna z frytkownic nie miala takiej
powloki na klapie(zamknieciu)-a to najciezej umyc,
bo ja mam wersje z filtrami weglowymi....
I nie wiem tez, czy ten typ Tefala, ktory kupilam
nie jest cos walniety (idzie do serwisu),
bo slabo grzeje i frytki mam cale nasiakniete olejem... bleeee...
Moulinex byl super.... bylam z niego bardzo zadowolona.... tylko ten
"teflon".... hmmmm
Mycie bylo jedyna uciazliwoscia...
Oczywiscie suwak na rozne temperatury musi byc....
A olej wymienia sie, jak juz bedzie zalatywal nieprzyjemnie i bedzie
ciemny.... Zaden klopot....
A pojemnosc zalezy od ilosci osob chetnych na frytki..
My z mezem uwiebiamy je, dlatego kupilismy taka na 2,5 kg frytek :)
Nalezy tez zwrocic uwage na kosz.... jak sie go mocuje i jak wklada do oleju
i wyjmuje z niego.... W niektorych modelach frytownic mozna sie niezle
poparzyc....
Obecnie w Tefalu, ktory kupilam jest okienko, ale.....nie sadze, zeby bylo
mi do czegos potrzebne... i tak nic przez nie nie widac....
To chyba all...
Pozdrawiam i zycze udanego zakupu....
GGGosia

PS. Mozna na stronkach poczytac opisy frytownic i zobaczyc przyblizone
ceny....

1. Data: 2001-12-20 22:26:21

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GA" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
>

> W którymś z numerów "Czterech kątów" było szczegółowe omówienie
>frytownic z wyszczególnieniem różnych aspektów, oraz cen.
pozdr. Alex

1. Data: 2001-12-20 23:04:21

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"GA" <t...@p...fm> a écrit dans le message news:
9vsobh$ajv$...@g...uci.agh.edu.pl...
> Mam dosc rozpapcianych ziemniaków i
> mdłego ryżu. Musze nabyć drog? kupna
> frytkownicę. W życiu nie widziałem
> jak toto działa.

...a jak robic bedziesz ryz we frytkownicy ?

Ewcia
(zaciekawiona)

--
Niesz !

1. Data: 2001-12-21 11:22:13

Od: "GA" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości
> "GA" <t...@p...fm> a écrit dans le message news:
> 9vsobh$ajv$...@g...uci.agh.edu.pl...

> ...a jak robic bedziesz ryz we frytkownicy ?
>
> Ewcia
> (zaciekawiona)

Lekko podgotowujesz, następnie smażysz, palce lizac.
dobra jest tez metoda odwrotna: najpierw posmażasz na
maśle, potem gotujesz

Re: male, lazace w nocy po kuchni
zmiana nicka
domowy chleb?