« poprzedni wątek | następny wątek » |
1. Data: 2007-05-04 11:49:49
Temat: Re: Na co zwrocic uwage kupujac meble kuchenne? Pomocy...On May 4, 1:22 pm, "Robert Pazura" <r...@g...pl>
wrote:
> Hmm.. widze ze generalnie kazdy pisze, zeby po prostu robic dobrze, ale dla
> mnie to za malo ;)
>
> A wiec pytanie moje pytanie jest takie.
> Co bys wolal(a) gdybys kupowal(a) meble kuchenne?
> 1. 6-letni bezplatny serwis (zwykle gwarancja producenta jest 2 letnia i w
> przypadku uszkodzenia mniejszych rzeczy czesto samemu trzeba sie pofatygowac i
> dowiesc dana rzecz) - Jezeli bedziesz miec jakiekolwiek problemy w ciagu
> najblizszych 6 lat naprawimy je za darmo. Gwarantujemy przyjazd w ciagu 72
> godzin.
> 2. Gwarancja zwrotu pieniedzy (np. w ciagu 60 dni od montazu) w przypadku
> braku zadowolenia. (Jednak tutaj pojawia sie ten problem, ze np sprzetu AGD
> nie mozna bybylo zwrocic, niestety nie jestem producentem :D)
>
> Takie dwie rzeczy chodza mi ostatnio po glowie...
>
Że szybciej zbankrutujesz niż myślisz chociaż masz dobre chęci.
Łatwo te dwa elementy nadużyć i na pewno znajdą się chętni aby to
wykorzystać.
ZZ@private
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
Zobacz także
2. Data: 2007-05-04 15:33:32
Temat: Re: Na co zwrocic uwage kupujac meble kuchenne? Pomocy...ZbyszekZ
> =AFe szybciej zbankrutujesz ni=BF my=B6lisz chocia=BF masz dobre ch=EAci.
> =A3atwo te dwa elementy nadu=BFy=E6 i na pewno znajd=B1 si=EA ch=EAtni aby =
> to
> wykorzysta=E6.
Dzieki za odpowiedz Zbyszku.
Uwazam jednak, ze jestes w bledzie. Bacznie studiuje psychologie i marketing.
Takie rzeczy o ktorych mowie, powoduja jedynie ze firma zarabia o wiele wiele
wiecej, a nie bankrutuje ;)
Np. firma Caterpillar (czyli ciezkie maszyny) dawala gwarancje serwisu w ciagu
48 godzin na calym swiecie, ale zwrot kosztow. Wyobraz sobie jak bezpiecznie
czula sie firma kupujaca sprzet w Caterpillarze.
Dokladnie o takie uczucie bezpieczenstwa mi chodzi. Mam tylko dwa pomysly (na
razie)
1. 6-letni bezplatny serwis (zwykle gwarancja producenta jest 2 letnia i w
przypadku uszkodzenia mniejszych rzeczy czesto samemu trzeba sie pofatygowac i
dowiesc dana rzecz) - Jezeli bedziesz miec jakiekolwiek problemy w ciagu
najblizszych 6 lat naprawimy je za darmo. Gwarantujemy przyjazd w ciagu 72
godzin.
2. Gwarancja zwrotu pieniedzy (np. w ciagu 60 dni od montazu) w przypadku
braku zadowolenia. (Jednak tutaj pojawia sie ten problem, ze np sprzetu AGD
nie mozna bybylo zwrocic, niestety nie jestem producentem :D)
I pytam sie Was kochani, czy te pomysly sa dobre patrzac z perspektywy osoby
ktora chce kupic meble kuchenne. Czy kupujac czuje sie bezpieczniej niz w
innej firmie. Ktory z tych pomyslow jest lepszy?
Pozdrawiam.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
3. Data: 2007-05-04 16:33:19
Temat: Re: Na co zwrocic uwage kupujac meble kuchenne? Pomocy...Robert Pazura napisał(a):
> I pytam sie Was kochani, czy te pomysly sa dobre patrzac z perspektywy osoby
> ktora chce kupic meble kuchenne. Czy kupujac czuje sie bezpieczniej niz w
> innej firmie. Ktory z tych pomyslow jest lepszy?
Pomysł numer dwa nadal wydaje mi się nierealny.
A teraz pytanie - co z karami umownymi za nieterminowość ? Ja czułabym
się dużo bezpieczniej wiedząc, że firma ma finansowe obciążenie w yniku
opieszałości. I jakoś spokojnie czekałabym na robotników.
Bo w normalnej sytuacji to klops.
Co mogę zrobić jeśli panowie nie przywiozą mebli umówionego dnia ?
Zadzwonić do szefa firmy i powiedzieć mu co o nim myślę ?
Nie zmuszę robotników, żeby przyjechali.
Nie pójdę do konkurencji, bo ma zupełnie inne meble. Sporządzenie +
wykonanie projektu zajmie i tak miesiąc czy dwa - a ja chce mieć meble
teraz.
--
Pozdrawiam
Magdalaena
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
4. Data: 2007-05-04 17:44:22
Temat: Re: Na co zwrocic uwage kupujac meble kuchenne? Pomocy...> Pomysł numer dwa nadal wydaje mi się nierealny.
> A teraz pytanie - co z karami umownymi za nieterminowość ? Ja czułabym
> się dużo bezpieczniej wiedząc, że firma ma finansowe obciążenie w wyniku
> opieszałości. I jakoś spokojnie czekałabym na robotników.
>
> Bo w normalnej sytuacji to klops.
> Co mogę zrobić jeśli panowie nie przywiozą mebli umówionego dnia ?
> Zadzwonić do szefa firmy i powiedzieć mu co o nim myślę ?
> Nie zmuszę robotników, żeby przyjechali.
> Nie pójdę do konkurencji, bo ma zupełnie inne meble. Sporządzenie +
> wykonanie projektu zajmie i tak miesiąc czy dwa - a ja chce mieć meble
> teraz.
Dziekuje Magdaleno za odpowiedz.
Terminowosc, calkiem trafny argument, tym bardziej, ze wspominalo o nim juz
kilka osob... Trzeba nad tym pomyslec. Jednak ostatnio trafiaja mi sie
klienci, ktorzy bardzo luzno podchodza do terminow...
Czekam na wiecej opini ;)
Pozdrawiam.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
5. Data: 2007-05-04 17:46:30
Temat: Re: Na co zwrocic uwage kupujac meble kuchenne? Pomocy...
> 1. 6-letni bezplatny serwis (zwykle gwarancja producenta jest 2 letnia i w
> przypadku uszkodzenia mniejszych rzeczy czesto samemu trzeba sie pofatygowac i
> dowiesc dana rzecz) - Jezeli bedziesz miec jakiekolwiek problemy w ciagu
> najblizszych 6 lat naprawimy je za darmo. Gwarantujemy przyjazd w ciagu 72
> godzin.
A co myslicie o tym pomysle? Jest on w jakis sposob atrakcyjny dla Was?
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
6. Data: 2007-05-04 19:41:49
Temat: Re: Na co zwrocic uwage kupujac meble kuchenne? Pomocy...Robert Pazura napisał(a):
> Terminowosc, calkiem trafny argument, tym bardziej, ze wspominalo o nim juz
> kilka osob... Trzeba nad tym pomyslec. Jednak ostatnio trafiaja mi sie
> klienci, ktorzy bardzo luzno podchodza do terminow...
Ja tez podchodziłem luźno do terminów, jak firma powiedziała "bedzie za
tydzień", to powiedziałem "spokojnie, za dwa-trzy tygodnie dopiero
potrzebuje kuchnie wykończoną". Ale przestałem podchodzić luźno do
terminu, jak po 5 tygodniu nadal kuchni nie miałem...
--
| Bartlomiej Kuzniewski
| s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
173
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
7. Data: 2007-05-04 20:02:49
Temat: Re: Na co zwrocic uwage kupujac meble kuchenne? Pomocy...On May 4, 5:33 pm, "Robert Pazura" <r...@g...pl>
wrote:
> ZbyszekZ
>
> > =AFe szybciej zbankrutujesz ni=BF my=B6lisz chocia=BF masz dobre ch=EAci.
> > =A3atwo te dwa elementy nadu=BFy=E6 i na pewno znajd=B1 si=EA ch=EAtni aby =
> > to
> > wykorzysta=E6.
>
> Dzieki za odpowiedz Zbyszku.
> Uwazam jednak, ze jestes w bledzie. Bacznie studiuje psychologie i marketing.
A ja nie studiuję tylko sprzedaję usługi i software od 20 lat :-)
> Np. firma Caterpillar (czyli ciezkie maszyny) dawala gwarancje serwisu w ciagu
> 48 godzin na calym swiecie, ale zwrot kosztow. Wyobraz sobie jak bezpiecznie
> czula sie firma kupujaca sprzet w Caterpillarze.
Tyle że kupowała firma, a nie prywatny człowiek, zupełnie nie trafiona
analogia.
W domu działa psychologia nieco inna niż biznesowe potrzeby firmy.
> 1. 6-letni bezplatny serwis (zwykle gwarancja producenta jest 2 letnia i w
Za przeproszeniem lata mi to. Jeśli meble nie rozlecą się po
pierwszych dwu miesiącach to póżniej same z siebie też się nie
rozpadną to argument dla mężczyzn a dla kobiet - 6 lat te same meble w
kuchni. a może za 3 zmienimy, tak więc też nie zadziała.
> przypadku uszkodzenia mniejszych rzeczy czesto samemu trzeba sie pofatygowac i
> dowiesc dana rzecz) - Jezeli bedziesz miec jakiekolwiek problemy w ciagu
> najblizszych 6 lat naprawimy je za darmo. Gwarantujemy przyjazd w ciagu 72
> godzin.
Gwaranacja dożywotnia że jak trzeba będzie coś zmienić to będziesz
miał potrzebny asortyment, to może lepiej zadziałać.
> 2. Gwarancja zwrotu pieniedzy (np. w ciagu 60 dni od montazu) w przypadku
> braku zadowolenia. (Jednak tutaj pojawia sie ten problem, ze np sprzetu AGD
> nie mozna bybylo zwrocic, niestety nie jestem producentem :D)
Co to znaczy zadowolenie, zdefiniuj a potem spytaj pierwszej z brzegu
osoby (najlepiej przeciwnej płci) co pod tym samym pojęciem rozumie.
Poza tym też jest to w sumie mało interesujące - niby jest taka opcja
zwrotu, no i powiedzmy nie jestem zadowolony i co mam zostać bez
kuchni aż inny wykonawca (tak inny, bo niezadowolony klient nie
korzysta drugi raz z tej samej firmy) zrobi nową. wygląda na kolejną
pułapkę markteingową.
--
ZZ@private
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
« poprzedni wątek | następny wątek » |