Na dłuuugie włosy

1. Data: 2003-11-03 16:16:14

Temat: Na dłuuugie włosy
Od: "Ania" <a...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam baardzo długie, kasztanowe i grube włosy i niestety są tak cieżkie, że
aby zrobić sobie loki musiała bym mieć trwałą. Trwałej nie chcę, poza tym
chyba by się nie dało na takiej długości. Chciała bym czasem mieć duże,
ładne loki, tylko nie wiem jak...
Może któraś z grupowiczek mi doradzi..

Pozdrawiam,
Anna z Wawy

1. Data: 2003-11-03 17:43:01

Temat: Re: Na dłuuugie włosy
Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@R...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Mam baardzo długie, kasztanowe i grube włosy

zazdroszcze

Kamila ;-)

1. Data: 2003-11-04 08:12:09

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania napisał/a w news:bo5v00$37s$1@inews.gazeta.pl:

> Mam baardzo długie, kasztanowe i grube włosy i niestety są tak
> cieżkie, że aby zrobić sobie loki musiała bym mieć trwałą.

Muszę Cię zmartwić. Również mam takie kudełki i nawet trwała nie jest
taka trwała, jak być powinna. Tym bardziej nie licz na lokówkę ani
pianki, żele czy inne wspomagacze. Taki już los prostowłosych;))

mips

--
Ciekawe strony www
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=1252988

1. Data: 2003-11-04 10:17:56

Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> aby zrobić sobie loki musiała bym mieć trwałą. Trwałej nie chcę, poza tym
> chyba by się nie dało na takiej długości. Chciała bym czasem mieć duże,

ech..... ja mam długie (tzn od dzisiejszego popołudnia będę miała je już
trochę krótsze) blond włosy w dodatku kręcone a marzą mi sie proste. co do
długich i kręconych włosów to moja rodzona siostra (szczęściara ma proste
włosy) zrobiła sobie kiedyś trwałą na grubych wałkach. włosy były nie
skręcone ale właśnie pofalowane i to na całej długości.
aneta

1. Data: 2003-11-04 10:20:49

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

rodzona siostra (szczęściara ma proste
> włosy)

hehe skad ja to znam ja mam proste wlosy a brat krecone, najchetniej kazde z
nas drugiemu zrobiloby sklapel

Kamila

1. Data: 2003-11-04 10:43:53

Od: "Ania" <a...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja nie mam prostych włosów, ale to co mi się kręci jest ni w 5 ni w 10. Są
chyba takie lokówki, typu karbownica, tyle że robi większe loki. Zdaje się,
że coś takiego istnieje.. Moja siostra jest praktykantką w salonie i mi
mówiła.. ale dziecko może ma tylko taką bujną wyobraźnię?
Pozdrawiam,
Anna z Wawy

1. Data: 2003-11-04 15:02:11

Od: "Zuzanna" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" napisał:
> [...]
tym
> chyba by się nie dało na takiej długości. Chciała bym czasem mieć

Sama mam takie włosy, ciężkie, grube, długie za pupę, nawet kolor ten
sam ;) W zeszłym roku zaczęłam marzyć o delikatnych trwałych lokach, ale
fryzjerka zdecydowanie mi odradziła i powiedziała, że po pierwsze nie
ma sensu niszczyć włosów, a po drugie nie wiadomo, jakby trwała na
takich włosach wyszła.
Jak ja chcę mieć "nieproste" włosy to wieczorem myję głowę i lekko
wilgotne włosy zaplatam mocno w dwa warkocze, a same końce nawijam już
bez problemu na wałki :) bo całe pasmo włosów za nic by się na wałku nie
zmieściło. Rano mam bardzo ładnie pofalowane włosy.
Czasami też, ale to już jak mi się naprawdę chce poświęcić sporo czasu,
to karbuję je karbownicą. Ja mam taką do tworzenia małych "falek" i
naprawdę dobrze się spisuje, a włosy wyglądają super. Ale myślę, że po
takim karbowaniu karbowanicą z dużymi falami mogłyby wyglądać jeszcze
lepiej.

Zuza

1. Data: 2003-11-04 19:15:13

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> hehe skad ja to znam ja mam proste wlosy a brat krecone, najchetniej kazde
> nas drugiemu zrobiloby sklapel

to jakas regula: bo ja mam krecone a moja siostra proste ;)

pozdr

1. Data: 2003-11-04 19:39:25

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to jakas regula: bo ja mam krecone a moja siostra proste ;)
>
> pozdr

tzn u mnie (w rodzinie) to jest tak ze facetom sie kreca, a kobitkom hmm to
tak roznie, ale generalnie mamy takie siankowate

Pozdrawiam Kamila

1. Data: 2003-11-04 22:35:16

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tzn u mnie (w rodzinie) to jest tak ze facetom sie kreca, a kobitkom hmm
> tak roznie, ale generalnie mamy takie siankowate

no to u mnie widzisz sie pokrecilo.....facetam sie kreca wlosy, kobitkom
nie, ale mi sie pokrecily :))))))))) ale moja mam mowi ze chciala miec
chlopca a urodzila sie dziewczynka wiec to pewnie dlatego :D

pozdr

Sephora-okazja:)
loreal,szchwarzkopf,gold well,wella
Shiseido Blush Duo - Pomocy!
RE: WA- wiem nie na temat - szukam miłej Pani Ginekolog
Jaki krem pod oczy?