Na dobranoc :-)

11. Data: 2010-03-19 11:40:41

Temat: Re: Na dobranoc :-)
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
news:d4452331-1670-4488-ae6c-8736ca938377@z11g2000yq
z.googlegroups.com...
On 19 Mar, 01:24, Paulinka <p...@w...pl> wrote:
> [...]
-enta_eih

> http://www.youtube.com/watch?v=bLXgiPMth7Q
>
> To jest fajne ;)
> Zakochałam się w tym kawałku po 'Gastronomii' w Teatrze Pantomimy.
>
> --
>
> Paulinka

dla mnie straszne - muza do bani, i te zbiorowe plasy...

tu masz prawdziwa muze, inspirowana hinduizmem
Trilok Gurtu - Seven Brings Returns (Live at Blue Frog)
http://www.youtube.com/watch?v=Xtj_HHVqOhg

Joe Zawinul,Trilok Gurtu Orient Express Part1
http://www.youtube.com/watch?v=922LumI2ilo&feature=r
elated

a tu samo zrodlo
Ravi Shankar - Raga Rangeela Piloo
http://www.youtube.com/watch?v=LzN2gUGYUGc

J-23 itede...

A słuchałeś McLaughina?
np. Shakti, albo Night in Bombay?
gemnialne.

A Shankar to legenda. Tylko dla niego muzyka była formą medytacji.

MK

12. Data: 2010-03-19 11:43:24

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

enta_eih

> Dla mnie zbyt monotonne, ciągle w kółko ta sama fraza. Wsiąkłam w arabskie
> belly dance, zwłaszcza piosenki ww wykonawczyni są wdzięczne do tego, póki
> co.
> Potem będzie już coś bardziej skomplikowanego:
> http://www.youtube.com/watch?v=mz09KYjsHXc&feature=r
elated

> :-)

Ooo, to jest świetne!
MK

PS. A jakie Pani ma sliczne mięsnie.....

13. Data: 2010-03-19 13:58:03

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

J-23 pisze:

> [...]

> Trilok Gurtu - Seven Brings Returns (Live at Blue Frog)
> http://www.youtube.com/watch?v=Xtj_HHVqOhg
>
> Joe Zawinul,Trilok Gurtu Orient Express Part1

Fajne, dzięki :)

--

Paulinka

14. Data: 2010-03-19 13:58:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Mar 2010 12:15:38 +0100, ~* napisał(a):

> Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał

enta_eih

> Szkoda, że nie posłuchałem na dobranoc (*
> Lubisz arabski ?

Tylko w tej piosence, tzn w piosenkach tej wykonawczyni jest dla mnie
strawny fonicznie, a nawet bardzo przyjemny. Jej łagodny glos niweluje i
zmiękcza wydechem gardłowe dźwięki, których w tym języku nie lubię. Jestem
wielką fanką Nancy Ajram odkąd chodzę na taniec brzucha. Poważnie, jestem
wystraszona, że mogę niechcący polubić arabską muzykę, tak jak to opowiada
o sobie nasza trenerka, która słucha jej 24 h na dobę, w samochodzie, w
domu i podczas pobytu w mieście ma ją przy sobie w słuchawkach ;-PPP

> Miałem wątpliwości, czy się uczyć, bo trochę trudny,
> ale mnie zachęciłaś :o)
> Dzięki.
> http://www.youtube.com/watch?v=K2JnBACduX8&feature=f
vw

Nie ma za co, piękna piosnka, co?
Własnie słucham, chyba ze 20 raz w kółeczko, w trybie powtarzania w
Winampie.

--

Ikselka.

15. Data: 2010-03-19 14:01:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Mar 2010 12:43:24 +0100, Vilar napisał(a):

enta_eih

elated

> Ooo, to jest świetne!
> MK
>
> PS. A jakie Pani ma sliczne mięsnie.....

Moje póki co tylko bolą, aleee, aleeeee... Trenerka obiecała, że za rok...
;-PPP
--

Ikselka.

16. Data: 2010-03-19 15:36:40

Od: "~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał

enta_eih

> Tylko w tej piosence, tzn w piosenkach tej wykonawczyni jest dla mnie
> strawny fonicznie, a nawet bardzo przyjemny.
--
Przesłucham wszystkie dodtepne w Internecie.

> Jej łagodny glos niweluje i
> zmiękcza wydechem gardłowe dźwięki,
---
Też mi podziałała na uszy i nie tylko :o)

>których w tym języku nie lubię. Jestem
> wielką fanką Nancy Ajram odkąd chodzę na taniec brzucha. Poważnie, jestem
> wystraszona, że mogę niechcący polubić arabską muzykę
---
Czym wsytraszona ? :o/

> [...]
vw

> Nie ma za co, piękna piosnka, co?
> Własnie słucham, chyba ze 20 raz w kółeczko, w trybie powtarzania w

Niezła mantra. Takie to też mogę odmawiać wielokrotnie na dobę :o)

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

17. Data: 2010-03-19 15:53:50

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
elated

> Moje póki co tylko bolą, aleee, aleeeee... Trenerka obiecała, że za rok...

Rośnie Ci już coś w ogródku?
Jakieś ślady tulipków?
MK

18. Data: 2010-03-19 16:07:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Mar 2010 16:36:40 +0100, ~* napisał(a):

> ---
> Czym wsytraszona ? :o/

No tym, że spotkała mnie tak wielka życiowa niespodzianka, że
zainteresowałam się kulturą arabską bardziej, niżby tego wymagała
przyzwoitość człowieka ogólnie zorientowanego w świecie, mało tego,
zaczynam baaaardzo lubić arabskojęzyczne utwory - kiedyś nie moglam nawet
słuchać tego języka ze względu na przykrą dla moich uszu gardłowość
dźwięków. Teraz odbieram tę cechę bardzo pozytywnie, jakby wydobywanie się
porcji silnych emocji samego z dna duszy ;-)

He he - posłałam mojej córci link do tego utworu także, a ona odpisała:
"Mamuś, piosenka śliczna, ale nie sądzisz, że tekst trochę trudnawy? ;-)"
:-D
--

Ikselka.

19. Data: 2010-03-19 16:13:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Mar 2010 16:53:50 +0100, Vilar napisał(a):

enta_eih

elated

> Rośnie Ci już coś w ogródku?
> Jakieś ślady tulipków?
> MK

Ja mam żonkilowe pole raczej (serio! oraz tulipany-podróżniczki - jedne i
drugie rozsiały się same na połowie działki niemal; nie byłam jeszcze
grzebać, czy wychodzą, bo dopiero ostatnie łachy śniegu znikają z nich.
Roboty mam mnóstwo, bo zaniedbałam bardzo rośliny gruntowe na rzecz
donicowych - muszę od początku zakładać rabatę na podwórku przy domu,
wyciąć z drugiej dziczki powstałe po wycięciu migdałowców.... Pomidory
jutro sieję, paprykę...
--

Ikselka.

20. Data: 2010-03-19 16:14:32

Od: "~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał

> [...]
> zainteresowałam się kulturą arabską bardziej, niżby tego wymagała
> przyzwoitość człowieka ogólnie zorientowanego w świecie,
Ogólnie na zachód ? :o)
Tam są tylko odbitki tego, co się zrodziło na wschodzie.

> [...]
> dźwięków. Teraz odbieram tę cechę bardzo pozytywnie, jakby wydobywanie się
> porcji silnych emocji samego z dna duszy ;-)
Jeszcze do tego dojdzie, że polubisz śpiew muezina :o)

http://www.metacafe.com/watch/1205943/prophet_muhamm
ad/

> He he - posłałam mojej córci link do tego utworu także, a ona odpisała:
> "Mamuś, piosenka śliczna, ale nie sądzisz, że tekst trochę trudnawy? ;-)"
> [...]

Jak to mówią, nie ma nic trudnego dla chcącego,
już postanowione. :o)

zdar
al_bakarah

szczotka -i-
Kwestia neutralności w procesie terapeutycznym.
Czego nie lubią (boją się) mężczyźni...
p a r y t e t
Miłość oraz seks