Na dzien dobry

81. Data: 2012-11-11 11:11:33

Temat: Re: Na dzien dobry
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 Nov 2012 13:17:27 +0100, Fragile napisał(a):

> Ano wzbudza, i co poradzę. Julia Iglesiasa np nie słucham, ale jak leci w
> radio, to mi się robi tak fajnie, bo od razu mam skojarzenia z
> dzieciństwem, powraca ten stan emocjonalny, a przynajmiej jakaś jego
> cząstka, w którym wtedy byłam.

Ja go słucham, bo Mama go uwielbiała, mam nawet jej taśmy, tylko to wzięłam
z domu po Niej.

--
XL i flakon na kwiaty, taki artdeco, z różowego szkła. Był tam od mego
dzieciństwa.

82. Data: 2012-11-11 20:10:49

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-11 12:05, Ikselka pisze:

> Demis kojarzy mi się tylko i wyłacznie z wielkim głosem o wysokiej skali i
> wielkich możliwościach interpretacyjnych.

Może Ty byłaś drugim Mozartem, doszukującym się harmonii w graniu swojej
Nannerl, ale ja w wieku 3 czy nawet 8 lat (dziesięć lat robi wieeeeelką
różnicę:D)- wybacz, nie potrafiłam jej docenić. To mogę teraz :)

83. Data: 2012-11-11 20:16:37

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-11 21:10, Aicha pisze:

> Może Ty byłaś drugim Mozartem, doszukującym się harmonii w graniu swojej
> Nannerl, ale ja w wieku 3 czy nawet 8 lat (dziesięć lat robi wieeeeelką
> różnicę:D)- wybacz, nie potrafiłam jej docenić. To mogę teraz :)

A zamiast światowych hitów wolę takie skromne ludowe melodyjki.
http://www.youtube.com/watch?v=Dbq1zIQ0IPU&feature=r
elated
http://www.youtube.com/watch?v=BnVJ1wEX6Bw&feature=r
elated

84. Data: 2012-11-11 20:21:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Nov 2012 21:10:49 +0100, Aicha napisał(a):

> Może Ty byłaś drugim Mozartem, doszukującym się harmonii w graniu swojej
> Nannerl, ale ja w wieku 3 czy nawet 8 lat (dziesięć lat robi wieeeeelką
> różnicę:D)- wybacz, nie potrafiłam jej docenić. To mogę teraz :)

No to nadrabiaj :-)
(by XL)

85. Data: 2012-11-12 06:37:32

Od: case <c...@u...news> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-10 00:59, Ikselka pisze:

> Ojeżu...

No...
Śfiruje ten Jankiel na tutejszych cymbałach, aż oślepnąć można od tej
kakofonii absurdu i bełkotu.
A cymbały też nie w kij dmuchał. Same tfardziele.

86. Data: 2012-11-12 20:10:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 Nov 2012 07:37:32 +0100, case napisał(a):

> No...
> Śfiruje ten Jankiel na tutejszych cymbałach, aż oślepnąć można od tej
> kakofonii absurdu i bełkotu.
> A cymbały też nie w kij dmuchał. Same tfardziele.

Same muzykanty 333-)
(by XL)

87. Data: 2012-11-14 13:59:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 Nov 2012 08:31:10 +0100, Chiron napisał(a):

> Czemu to za mną łazi? Nie wiem, o czym śpiewa. Iska- Ty chyba kumasz po
> włoski? Nie znalazłem tłumaczenia, a google- translator nie pomaga
>
> http://www.youtube.com/watch?v=862IsFW8OpM&list=FLiF
vBPyOeXO7lhz8U8WFLww&index=14&feature=plpp_video

Dla mnie absolutnie bezkonkurencyjne na dzień dobry:
Brainstorm - "Maybe", "A day before tomorrow"...
http://www.youtube.com/watch?v=YJMPHNpMR-U&feature=r
elmfu
http://www.youtube.com/watch?v=tCZUTnEZL7I&feature=r
elated
:-)
(by XL)

bajka
Katolicka, tradycyjna wieś, zakazany owoc lepiej smakuje.
Smugi na niebie
drugiego takiego lektora ze świecą dziś szukać
a fun habit 2